1. leht 1-st
e30 325i 87a .. kärvas ja keeldub käivitumast
Postitatud: 01.04.2004 13:18 16
Postitas darcen
esimene kurb kogemus oma liikuriga siis.
hommikul nagu alati läks hetkega käima, sain sõita 30m ja kõik. Käia palju tahad enam uuesti käima ei lähe.
Kindluse mõttes sai igaks juhuks paaki 5L kütust juurde valatud - ei miskit. Kontrollitud benapump (service manuali järgi) pump toimib, pumba relee kah toimib. Korraks sai maha võetud tagasivoolu voolik (voolab tagasi küll..seega kütus mootorisse peaks nagu jõudma).
Mis kõrvaga kapoti alt kuulda on? Süüde sisse keerates käib mingist releest läbi klõps ja seejäral ˇ2seki pärast veel kaks klõpsu. Imelik surin on sees sellises jublakas mille lipiku pealt lugesin välja (Bosch 0280140509) sõna-sõnalt tõlgituna peaks nagu olema tühikäiguregulaator. Kas peabki pinisema?
Mida veel nö põlve otsas kontrollida saaks? Kuna ise õismäel siis lähim koht UM kuid seal selline kirves selga lüüakse et vähe pole. Kahjuks puudub endal ka vastav tuttav spetsialist.
Postitatud: 01.04.2004 13:26 49
Postitas Aare
Tühikäigumootor teeb jah väikest surinat, kui vool sees
Kui käiamisel tagant bensuhais tuleb (so pihustid töötavad), siis on kõige tõenäolisem viga halb kontakt/juhe katki mõne anduri juurest. Seal on selline finess, et kui juhtmeotsa taga pole kindlaksmääratud takistust (vale anduri otsas, andur katki, juhe katki), siis aju sädet ei tekitagi.
Kunagi oli selline lugu, kui üks kahest sidurikojas olevast andurist katki
läks.
Postitatud: 01.04.2004 14:04 35
Postitas darcen
njah.. esimese hooga vist hakkasingi valest otsast asja otsima üldse. süütepoolist elekter jagajasse igatahes ei jõua (vähemalt tundub nii..sest jagajapoolse juhtme ja mootoriploki vahelt miskit elu ei toimunud. Kas vool süütepooli tuleb on raske öelda.. kuna krdi raske on üksinda miskit aretada.
Postitatud: 01.04.2004 14:40 15
Postitas Aare
Kontrolli enne testriga süütepooli tulevalt madalpinge otsalt, kas sinna ka vool tuleb. Kui on null, siis on andurite-juhtmete kala. Kui tuleb mingi paar-kolm volti, võib olla jama ajus.
Edit: starteriga käiates
Postitatud: 01.04.2004 16:23 24
Postitas darcen
kahjuks pole testrit kusagilt võtta.
tuttava elektriku juhtnööride järgi sai proovitud natuke süütepooli testida. Otse aku pealt impulssi tekitades (õigemini proovisin tekitada) ei õnnestunud mul mingit kõrgepinget sealt välja võluda. Kuigi see pidavat olema mitte just kõige usaldusväärsem kontroll.
UM-i sai ka helistatud.. kuid enne esmaspäeva pole lootust löögile pääseda.
Postitatud: 01.04.2004 16:25 06
Postitas Aare
Tester on müügil suvalises tööriistapoes ning alates 100-st kroonist....

Postitatud: 01.04.2004 16:49 26
Postitas darcen
tean et vähe maksab.. kuna aga kontrorisse ei pääsenud siis tuleb hetkel töökohustusi kodus täita.. vahest ainult välja auto juurde põigates (K-Rauta kõige lähemal aga siiski liiga kaugel). Ammu olen mõelnud et peaks selle endale soetama aga kuna otsest vajadust pole ette tulnud siis pole seda ka teinud. Hetkel enamus siiski ka veel tööl nii et ka laenata pole.
igatahes nii ehk naa enda hammas ka parima tahtmise juures (pole neid oskusigi eriti) enam peale vist ei hakka, nii et vägisi tuleb otsida kelle juurde auto veeratada. Karm kui igapäevane liikur töölepingu üles ütleb.
Postitatud: 05.04.2004 06:53 42
Postitas truumu
hammasrihm on terve?
Postitatud: 05.04.2004 08:04 15
Postitas Viljar
Mnjah tõesti kas nukk ringi käib või jagaja ?
Postitatud: 05.04.2004 08:37 06
Postitas darcen
rihm peaks korras olema.
nädalavahetusel sai vihaga ka paar tööriista ostetud ning lõpuks õnnestus ka jagaja kaan maha saada. Kontaktidega oli muidugi hapu, ime et sealt üldse kunagi mingisugune vool läbi käinud on. Kui varasematel autodel sai oksiidi kergelt maha siis antud juhul oli tükk tegemist et kontaktid uuesti haljaks saada (silma järgi oli tegemist lausa põletusjälgedega kontaktil). Viga see kahjuks muidugi ei parandanud. Omaette pani muidugi mõtlema kuhu siis see üleliigne energia maha pandi mis jagaja kontaktidest küünaldeni ei jõudnud?
Samuti sai testriga vähe ringi vaadatud. Süütepool ise peaks ok olema, vähemalt kõik takistused vastavad service manuali omadele, samas starterit andes ei õnnestunud süütepooli pealt vähimatki pinget välja mõõta.
Postitatud: 13.04.2004 21:16 07
Postitas darcen
niih.. auto seisis nädal aega remondis.. kasu mitte krdi halligi. Minu viga sai vale koht seega valitud. Niipalju pakuti et viga ehk siiski ajus. Kuna kuidagi ei õnnestu teist aju kusagilt soetada siis paluks väheke abi. Kas keegi ehk oleks nõus sõitma õhtupoole korraks õismäele, et proovida autole teist aju. Eelduseks et ECU nr. lõpeb kas 153 või 173. Kuna kõik krdi (sry väljenduse eest) variandid on juba läbi katsutud. Samuti ootaks igati soovitusi kelle poole antud murega pöörduda. auto juba pikemat aega seisab ja pooled töö asjad tänu sellele tegemata. UM-i olen ka mõelnud minna.. kuid telefoni kõne sinna ja sealne suhtumine jättis tõsiselt soovida.. võimalik et enamuse jaoks palju kirutud rullnoka 3 seeria bmw pole väärt sõitmist kuid minu jaoks on tegemist tarbeesemega ja pealegi suht hiljuti soetatud isendiga, seega vaja elu sisse puhuda.
Postitatud: 13.04.2004 22:07 22
Postitas patrik
kui jooksmisest ära tüdined, anna märku ma tulen panen max poole tunniga käima, eeldusel et seal midagi kapitaalselt tuksi pole keeratud
Postitatud: 16.04.2004 12:23 24
Postitas darcen
Probleem lahendatud ja auto sõidab jälle.
Suurimad tänud siinkohal patrikule kes tuli ja nagu lubatud poole tunniga eluvaimu autosse sisse puhus.
Postitatud: 16.04.2004 14:32 17
Postitas palmarts
mis sel autol siis viga oli?
Postitatud: 16.04.2004 14:58 33
Postitas patrik
katki oli
Postitatud: 16.04.2004 15:07 03
Postitas Arvo
patrik kirjutas:katki oli
That's it, ammendav vastus, kahtlemata just seda küsija tahtiski kuulda
