1. leht 1-st

K: diisel mootori chiptuuning.

Postitatud: 29.03.2007 21:13 29
Postitas madis666
palun kirjutage oma kogemustest. millised head ja vead on tekkinud diislile chiptuuningu tegemisega? kaua oled chip`i kasutanud? kütusekulu? (paluks võimalikult palju infot)

Postitatud: 30.03.2007 10:16 53
Postitas Ilves

Postitatud: 01.04.2007 11:57 28
Postitas madis666
leidsin muidu et paljudel selle klubi liikmetel on tehtud chip tuning. sooviks teada nende kommentaare. :roll:

Postitatud: 01.04.2007 13:17 38
Postitas Ilves
madis666 kirjutas:leidsin muidu et paljudel selle klubi liikmetel on tehtud chip tuning. sooviks teada nende kommentaare. :roll:
Kust sa seda leidsid? Ütle mulle ka :) Ma tahaks juba pikemat aega kuulda kellegi kohaliku kommentaare M57N chippimisest ja siiani pole veel kedagi leidnud, samas on lääne foorumid seda infot punnis täis.

Pakun, et kogu EBK peale on max 10 autot kellel midagi chipitud on.

Postitatud: 01.04.2007 13:38 23
Postitas madis666
vot nende 10 kommentaare tahakski teada. kasutajatel: valdek, raino, raitR, piachotti.....(on või on olnud tehtud chiptuning).

ise olen aru saanud et tuningbox on tiba ohtlikum peale panna kui minna ainult chip`i kallale. kuna boxiga pikendatud piritse aeg, mis lõpuks põletab kolvid läbi.


:?

Postitatud: 02.04.2007 09:41 28
Postitas Ilves
madis666 kirjutas:ise olen aru saanud et tuningbox on tiba ohtlikum peale panna kui minna ainult chip`i kallale. kuna boxiga pikendatud piritse aeg, mis lõpuks põletab kolvid läbi.
Chip pikendab samuti pritset + tõstab rõhku.

Tasuta lõunaid ei ole olemas ;)

Postitatud: 02.04.2007 19:27 34
Postitas madis666
....ja mina juba lootsin et tasuta lõunaid ikka on :D

a kas chip siis lühendab mootori eluiga ka? :?

Postitatud: 02.04.2007 21:17 51
Postitas Muhv
Eks siin ole nii üht kui teist... Chipidel on loomulikult vahe ka. Tuuningbox läheb eelpool mainitud diislil ühe juhtmega plasti alla, PSI läheb iga silindri juurde araldi juhtmega. Seda siis visuaalsest vahest. Samamoodi erineb ka sisemine elektroonika.
Alptomi poiste sõnul pole neil siiamaani ükski klient norus peaga tagasi tulnud...

Postitatud: 04.04.2007 22:41 51
Postitas madis666
mul praegu tds madalatel pööretel suht jõuetu :( usun et kui chip`i mod`ida siis peaks asi paranema. kuid kardan et äkki juhtub mootoriga midagi, ei pea ehk vastu :? a muidu kaatalüsaatori tühjaks tegemine parandaks praegust olukorda?

Postitatud: 05.04.2007 09:47 59
Postitas Ilves
madis666 kirjutas:mul praegu tds madalatel pööretel suht jõuetu :( usun et kui chip`i mod`ida siis peaks asi paranema. kuid kardan et äkki juhtub mootoriga midagi, ei pea ehk vastu :? a muidu kaatalüsaatori tühjaks tegemine parandaks praegust olukorda?
Ega chip ei paranda tõmmet kui turbo veel ei tööta. Enne kui (korraliku) chipi alla raha paned peaks olema kindel, et mootor igast otsast korralikult käib ja turbo viimase vindi peal ei ole. UK-s lasti vähe ägedama chipiga ühele 40KKM sõitnud M57N mootorile kolks sisse - mine võta kinni, kas oli tehase praak või midagi muud. Samas on tüüpe, kes on M57N mootorist võtnud ligi 300hp ja 700+ NM momenti : http://antandpete.vault5.com/tuning.htm

Arva, kas tekitab kiusatust või ei ;)

Postitatud: 09.04.2007 08:28 26
Postitas vanaisa
Tasuta lõuna teemal:

Iga asi toimub siiski millegi arvel. Kui mootori eluiga on ette nähtud, et veab 500 000 kilomeetrit 2tonnist koormat ja seda 600 000 töötunni jooksul siis võib kindel olla tehes seda kiirema ajaga vead ka vähem kaupa. Mida öelda tahan - et iga pisemgi mootori forsseerimine toimub siiski pikaajalisuse arvelt. Võrdluseks näiteks vormelid, kardid, WRC ... no mis iganes. Eeldan, et keegi ei looda sama mootoriga 10 aastat sõita ja unistada sealjuures et mootor on kogu aeg super. Täpselt sama lõivu tuleb maksta ka (meie teedel vähemalt kindlasti) 15´´ veljed vahetades 17-18´´ vastu. Lihtsalt sildade liikuvatele osadele hakkavad mõjuma oluliselt suuremad koormused kuma rehvi amortisatsioon on vähenenud. Ei ole tasuta lõunaid - KAHJUKS.