1. leht 3-st

Konditsioneer ei puhu külma???

Postitatud: 08.05.2007 18:10 38
Postitas cera
Mure siis pealkirjas ära toodud. Eelmine suvi kõik ilusti toimis, aga nüüd soojemate ilmadega helbekese nuppu vajutades, muudab tühikäigul mootori pöördeid justkui konti järgi võttes, aga mida puhuma ei hakka on külm õhk. Milles asi võib olla, ehk on vedelikku vähe? Mida arvate?

Postitatud: 08.05.2007 19:08 35
Postitas arnie
Oled ikka kindel, et see asi, mis seda külma tekitab, on vedelik?

Ja miks seal külma ei tule on arvatavasti gaasi vähesus või puudumine.
Järeldus siis, et kliima süsteem lekib, räägin selle pärast seda, et mul üks tuttav konkreetselt tegeleb nende kliimadega ja täitmistega ja ta ütles et kui süsteem on korras siis ei tohiks sealt midagi lekkida s.t. et kui korra täidad siis see sinna ka jääb jäädavalt. Ta kontrollis minulgi seda süsteemi (õhuga)ja ütles et metall torud on terved ja leket ei ole aga kummitorudele garantiid ei anna kuna vaakumi tekitamisel need mikro augud sulguvad.

Mine täida uuesti ära ja naudi kuuma suve!!! :lol:

Postitatud: 08.05.2007 20:46 59
Postitas Veljo_V
Sõber kunagi küsis ,kui pöördusin oma kondi probleemiga tema poole, mis auto on kas bemm või mersu, kui ütlesin bemm siis vastas et radikas puruks ülemisest vasakust nurgast ja nii oligi!!!

Postitatud: 08.05.2007 21:25 15
Postitas Ingmar
Oskate äkki ka ütelda, miks E34-al konditsioneer külma õhku liiga vähe võib puhuda?
Konditsioneer töötab ja seda on tunda nii temp.-i muutumisest kui ka nn. külmkapi lõhnast.
Päikse toimel +20-e kraadi juures peab ventilaatori seadma vähemalt 3ndale astmele, et õhk salongis jahedamaks muutuks.
Loogiliselt järeldades jääks see +25-e või 30-e kraadi juures jänni.
Endal liikusid mõtted salongiõhu filtri kontollimise poole (sooja õhku puhub normaalse tugevusega), kuid kas võib olla tõenäoline, et kondil hakkab toimeainet väheks jääma?
Kuidas selle lõppedes kont käitub: lõpetab päevapealt töö või puhub vähem?
Leket ise ei pea tõenäoliseks, sest keegi teda hiljuti täitnud ei ole.

Postitatud: 09.05.2007 10:41 16
Postitas nemps
Üldiselt on konditsioneeril vahel survelüliti, nii et kui gaasi rõhk väike ei lähe isegi konditsioneeri lüliti peal tuluke põlema, rääkimata kliimakompressori käivitamisest, nii et kui tuluke põleb ja kompressor töötab ei tohiks gaasi vähe olla, muidugi jääb alati võimalus et keegi on näiteks müügiautol lüliti kokku ühendanud.

Postitatud: 09.05.2007 11:26 48
Postitas Ragnar
Ma eelmine kevad täitsin ja terve suve ja sügise töötas ja puhus tublisti külma. Nüüd kui proovisin siis külma enam ei tule.
Tuli läheb põlema küll nupu peal seega gaasi peaks olema? aga täitmis ventiilist proovisin siis ei paistnud rõhku sees olema.

Postitatud: 09.05.2007 11:44 33
Postitas Martin_S
minu teada see tuli läheb nii või naa seal põlema olenemata gaasi hulgast(puudumisest).
nii et ma arvan et täitmisest peaks kasu olema.

Postitatud: 09.05.2007 14:24 32
Postitas nemps
No ma ei tea , minul igatahes, tuluke põlema ei läinud, peale täitmist aga tuluke põleb ja kont ka töötab. Vahet pole ka silmaga on ju näha kas lülitades hakkab kompressor kaasa jooksma või mitte. Kui ei jookse on tühi.

Postitatud: 09.05.2007 14:48 26
Postitas Martin_S
mul oli kont tühi ja tuluke põles peale täitmist hakkas toimima.
nuu alati võib ju süsteemi kontrolli teha lasta

Postitatud: 09.05.2007 16:10 28
Postitas Veljo_V
Tuli peaks ikka põlema minema, vähemalt minu omal läks kui kont tühi oli!

Postitatud: 09.05.2007 16:39 42
Postitas priitv8
Veljo_V kirjutas:Tuli peaks ikka põlema minema, vähemalt minu omal läks kui kont tühi oli!
Minu omal jälle algul korraks süttis ja siis kustus ära. Aga kui nii on, siis on juba päris tühi see süsteem. Palju varem juba asi küll tööle hakkab, aga enam ei jahuta.

Postitatud: 09.05.2007 20:45 25
Postitas Ignuk
inxx kirjutas:Oskate äkki ka ütelda, miks E34-al konditsioneer külma õhku liiga vähe võib puhuda?
Konditsioneer töötab ja seda on tunda nii temp.-i muutumisest kui ka nn. külmkapi lõhnast.
Päikse toimel +20-e kraadi juures peab ventilaatori seadma vähemalt 3ndale astmele, et õhk salongis jahedamaks muutuks.
Loogiliselt järeldades jääks see +25-e või 30-e kraadi juures jänni.
Endal liikusid mõtted salongiõhu filtri kontollimise poole (sooja õhku puhub normaalse tugevusega), kuid kas võib olla tõenäoline, et kondil hakkab toimeainet väheks jääma?
Kuidas selle lõppedes kont käitub: lõpetab päevapealt töö või puhub vähem?
Leket ise ei pea tõenäoliseks, sest keegi teda hiljuti täitnud ei ole.
Mul oli sama asi- pusisin salongiõhu filtri ära ja keerasin ventika põhja. Sekundiga oli tuba prügi ja lehti täis, sest filter oli olnud umbes mis umbes- selle vea tunned ära, et aukudest õhku nagu ei tulekski. Teine tüüpiline asi, et kondi radika jahutusvent (elektrooniline) on kinni jäänud. Meie oludes tüüpiline- talvel seda ei kasuta ja kogu saast roostetab sinna vahele. Lase korra auto ees põlvili ja proovi näpuga venti ringi ajada. Kui see ringi ei käi, võib asi ka selles olla.

Postitatud: 09.05.2007 21:22 54
Postitas Kairi
Mul vanal kah tuli põles, aga pumpagi ei olnud :D

Postitatud: 10.05.2007 17:24 11
Postitas Ragnar
Ignuk kirjutas:Kui see ringi ei käi, võib asi ka selles olla.
vaevalt. kui see vent ringi ei käi siis võib lihtsalt mootor üle kuumeneda või liigse rõhu tõttu lasta ainet välja süsteemist.

Postitatud: 10.05.2007 21:22 55
Postitas krevett
mine täida autopartneris ära ja töötab kohe - kui just pump õhtul pole - mul tehti suvel pumbale kap remont ja kõik toimis, kuid nüüd kevadel külma ei tulnud - läksin autopartnerisse ja need ütlesid, et talvel kui ca -25 kraadi siis vanemad tihendid hakkavad läbi laskma - nii et mine täida

Postitatud: 11.05.2007 02:07 12
Postitas Ignuk
eiei, Ragnar, kogu lugupidamisega- mootor sellest üle ei kuumene.
mileks siis veel see kondi radikas ja vent on?!?! ega mootor seda ei jahuta.
samamoodi võib väita, et mingi kokkukärsanud relee ajab mootori soojaks.
teate, minu soovitus- sain ühelt tuttavalt sellise venna numbri-
5156190- Imre nimeks.
Helistad ette, sõidab järgmine päev kolonkadega lepitud kohta (Tallinna kandis..äkki ka mujal), täidab kondi ja annab head nõu, miks su salong ikka külmaks ei lähe. Viimane käib hinna sisse, aga konditsioneer saab ikka täidetud!

Postitatud: 11.05.2007 02:25 52
Postitas Ignuk
+krevett- ta vaatab kellade järgi, palju läheb, mu E34 tds sai vast 4-5 soti jagu gaasi, aga siiani on OK. muidugi, kui suur jama on, minge Autopartnerisse. Näiteks Imre laseb salongiõhu ventika põhja, nagu etikett nõuab, kompab nõrga külma puhul välist propellerit jne. Aga minu autole pandud diagnoos pidas paika ja seega AP diagnoosist hoidsin oma 300 kokku..

Postitatud: 11.05.2007 07:27 51
Postitas Ragnar
mul on omal juhtunud, et mootori temp hakkas ülekeskasendi minema
kui kont oli taga aga vent ei töötanud. Lülitasin kondi välja ja läks tagasi normi.

Postitatud: 11.05.2007 10:06 03
Postitas Veljo_V
Ignuk kirjutas:eiei, Ragnar, kogu lugupidamisega- mootor sellest üle ei kuumene.
mileks siis veel see kondi radikas ja vent on?!?! ega mootor seda ei jahuta.
samamoodi võib väita, et mingi kokkukärsanud relee ajab mootori soojaks.
teate, minu soovitus- sain ühelt tuttavalt sellise venna numbri-
5156190- Imre nimeks.
Helistad ette, sõidab järgmine päev kolonkadega lepitud kohta (Tallinna kandis..äkki ka mujal), täidab kondi ja annab head nõu, miks su salong ikka külmaks ei lähe. Viimane käib hinna sisse, aga konditsioneer saab ikka täidetud!
Kulla kallis mees kogu lugupidamisega sinu suhtes,IKKA KUUMENEMB KÜLL MOOTOR ÜLE. Endal kogemus olemas sellega ja väga valus veel. Kondiradika ees oleval vendil on kaks funksiooni kondi radika jahutamine ja veel kui vabajooksu siduriga meh. ventikas ei suuda mootorit jahutada siis tuleb ka kondi radika ventkas abiks, muideks sellel on kaka skiirust ka veel!!!

Postitatud: 11.05.2007 10:41 25
Postitas Kuuno_R
Kellel Tartu kandis konditsioneeriga probleeme võib mulle helistada.
Täitmisega saab hakkama ja diagnoosi paneme ka ära. Suuremat remonti ei tee.

Kuuno 5171109

Postitatud: 11.05.2007 17:07 08
Postitas Tarvo
Aga mis hetkel see kliimaradika ventilaator tööle hakkab?

Mul ta näpuga lükates pöörleb, aga ise töötamas teda näinud veel pole. Samas kui kliima tööle panna, siis salongis eriti külmemaks midagi ei lähe (kui siis õige pisut) ja kõrvaga oleks kuulda nagu mingit kerget sisinat :roll:

Postitatud: 11.05.2007 21:28 31
Postitas Kuuno_R
Kliimaradika ventilaator läheb esimeses astmes tööle kohe kui konditsioneer sisse lülitada.

Postitatud: 11.05.2007 23:45 37
Postitas Tarvo
Kuuno_R kirjutas:Kliimaradika ventilaator läheb esimeses astmes tööle kohe kui konditsioneer sisse lülitada.
Kindel?

Postitatud: 12.05.2007 09:23 14
Postitas Ragnar
Tarvo sul arvatavasti 17401373177 on vaja uus osta. Ilma selleta töötab ainult teise kiirusega, kui liiga kuumaks läheb.

Postitatud: 12.05.2007 10:09 09
Postitas priitv8
Tarvo kirjutas:
Kuuno_R kirjutas:Kliimaradika ventilaator läheb esimeses astmes tööle kohe kui konditsioneer sisse lülitada.
Kindel?
E34-l küll, jah.
Ragnar kirjutas:Tarvo sul arvatavasti 17401373177 on vaja uus osta. Ilma selleta töötab ainult teise kiirusega, kui liiga kuumaks läheb.
Sama asi, küll jah, aga mul nt. oli Magna/Siemens seal. Sõltub sellest, kelle tehtud see lisaventikas on.

Postitatud: 12.05.2007 10:51 22
Postitas Ragnar
siis tuleb osta see 2x kallim repair kit?
mille järgi vaadata kumb tootja on? kleepekas kuskil või tootekood?

Postitatud: 13.05.2007 10:34 09
Postitas Tarvo
Selge pilt, tänud.

Postitatud: 13.05.2007 10:47 55
Postitas Veljo_V
Minu autole maksis see ventikas mingi 4800 eeku!

Postitatud: 13.05.2007 13:30 07
Postitas Ingmar
Kuidas reageerib E34 kont pärast välja lülitamist?
Peab ta pärast seda külma õhku puhuma veel 10 - 15 sekundit ja mõnikord isegi tunduvalt kauem?

Postitatud: 13.05.2007 16:14 05
Postitas Veljo_V
inxx kirjutas:Kuidas reageerib E34 kont pärast välja lülitamist?
Peab ta pärast seda külma õhku puhuma veel 10 - 15 sekundit ja mõnikord isegi tunduvalt kauem?
Minul puhub küll edasi külma õhku mingi 20 sek.