1. leht 1-st
K:Sachsi amortide kohta
Postitatud: 23.05.2007 13:04 15
Postitas marko323
kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Postitatud: 23.05.2007 14:35 01
Postitas leho57
huvitab sama teema, algul valiti sachsid välja aga siis läksind ikkagi bilsteini teed ja sain sõbrahinda ka veel. lihtsalt huvitab kui palju vahet siis on...
Re: K:Sachsi amortide kohta
Postitatud: 23.05.2007 18:02 56
Postitas Ingmar
marko323 kirjutas:kas kellelgi on olnud kogemusi Sachsi amortide kohta e34 all,kuidas need vastu peavad ja kas tasub neid auto alla panna?
Sellel ajal, kui su auto tehasest välja vuras, siis veel sobisid alla panna ja Bmw AG seda ka tegi.
Amortide kohta on palju räägitud ja mitu teemat olemas nii Sachside kui ka Bisteinide kohta.
Kasuta otsingut.
Postitatud: 23.05.2007 18:12 40
Postitas Rando535
Minu E39 Mveermikul on väidetavalt Sashi amordid originaalis.
Enamasti ikka nii ma arvan mida kallim firma seda parem ta on.
Nagu BMW maksab rohkem kui Opel, kuigi sõidavad ilusti mõlemad

Postitatud: 25.05.2007 00:11 28
Postitas Viljar
Minu auto all on sach kestnud ca 90000 km ja viimasel ülevaatusel selgus, et esimesed 60% juures ja tagumised 50% juures.
Kui on levinud jute, et sach ei ole enam nii hea kui oli mõned aastad tagasi.
Ise soovitaks ja endalegi valin uueks amordiks bilsu või siis boge.
Postitatud: 25.05.2007 11:49 58
Postitas MadMan
Bilsteini odavam ots pole ka mingi asi.
Postitatud: 25.05.2007 12:28 17
Postitas M4rt
Oijah, bilsu odavam ots on igal juhul kordades parem kui sachs või mingi boge.
Mina küll ei mäleta,et 2a garantii korras oleks pidanud bilsteini amorti välja vahetama, sachi ja muud jama tuleb iga päev kordades. Eestis kestavad ainult Bilstein ja Koni.
Postitatud: 27.05.2007 11:57 20
Postitas siim_s
M4rt kirjutas:Oijah, bilsu odavam ots on igal juhul kordades parem kui sachs või mingi boge.
Mina küll ei mäleta,et 2a garantii korras oleks pidanud bilsteini amorti välja vahetama, sachi ja muud jama tuleb iga päev kordades. Eestis kestavad ainult Bilstein ja Koni.
Mina väidaksin vastupidist

Võibolla on mul vedanud aga.. olen ise Sachsiga sõitnud 2a - eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Postitatud: 27.05.2007 12:23 19
Postitas antoshka
siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...
Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Postitatud: 27.05.2007 12:30 09
Postitas Veljo_V
antoshka kirjutas:siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Töötavad ja kuidas veel!!!
Postitatud: 27.05.2007 12:45 54
Postitas antoshka
Veljo_V kirjutas:Töötavad ja kuidas veel!!!
mulle ei meeldi , võib olla mul ei ole nii palju kogemust amortide valimisega , aga auto hüpab traektooriast kogu aeg, kogu veermik kontrollitakse kord kuus või tihedam .... võib olla sõidu stiil on selline...

ma ei tea, isegi fordiga on mugavam sõita kui mu 3-ga
Postitatud: 27.05.2007 13:28 37
Postitas Veljo_V
antoshka kirjutas: aga auto hüpab traektooriast kogu aeg
mis mooodi hüppab traektooriast....????
Postitatud: 27.05.2007 17:06 41
Postitas AARE540
Traektooria.. huvitav sõna..

Aga silmas on vist peetud seda, et auto otsib teed ...
Postitatud: 27.05.2007 17:26 44
Postitas Veljo_V
Kui otsib teed siis hakka ikkagi pihta rehvidest, veermikust jne, mitte ära hakka süüdistama amorte!
Postitatud: 27.05.2007 20:36 30
Postitas antoshka
AARE530 kirjutas:Traektooria.. huvitav sõna..

Aga silmas on vist peetud seda, et auto otsib teed ...
ei .. ei otsi teed , aga hüppab ... rattad maast ja lendab kuni järgmise aukudeni ... veermik on korras - 100 korda kontrollitud erinevates kohtades , 100 korda reguleeritud ... rehvid uued ... ainukene asi mida ma võin süüdistada on amortid - need peavad tagastama et auto ei hüppaks ...
mina ei oska päris hästi eesti keelt ja ei tea kas on selline sõna nagu trektooria või ei ole ... vene keeles see sobib mõistusele väga hästi ...
Postitatud: 27.05.2007 20:43 49
Postitas hansu
Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
Postitatud: 27.05.2007 20:46 38
Postitas antoshka
hansu kirjutas:Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
jah, vot sama asi... mina ei ole üksi, kellel on selline probleem...
Postitatud: 27.05.2007 21:44 22
Postitas aise
antoshka kirjutas:hansu kirjutas:Mul ka Billud ja ei ütleks et head, auklikul teel ikka rattad ei püsi hästi maaga kontaktis. Eriti just esimesed ja keeramise peal? Ja tagaots õõtsub ikka liiga palju maanteel.
jah, vot sama asi... mina ei ole üksi, kellel on selline probleem...
e39 sachs M amort on pehmem kui B8, kuidas ta sul õõtsuda saab? mul küll ei õõtsu, hetkel on ees B8 ja taga veel tehase originaalid (sachs) M-fahrwerk. suht mõnus on sõita ei mingit õõtsumist isegi 2xxkm/h kiirustel

Postitatud: 28.05.2007 08:29 33
Postitas siim_s
antoshka kirjutas:siim_s kirjutas:eelmine nädal käisin ülevaatusel ja tulemus ikka megahea
Ülevaatusel 10a tagasi tehases pandud originaal amordid näitasid 75%... aga sõites tundsin et üldse ei tööta... võtsime lahti, amordid olid tühjad, surnud... siis ärge rääkige et ülevaatusel need numbrid midagi näitavad... Panin Sacsh - enam vähem...
Bilsud mulle ei meeldi, isegi uue Bilsud ei tööta korralikult kui tee on aukude täis, enamus tänavatest Tallinnas on sellised...
Jäägu siis see ülevaatus sinna paikka. Koht oli samas uus ja seadmed ka vast uued (õismäe ringi vastas üle tee, Arctic clubi juures, Ehitajate tee 116)
Samas oma tunnetus on oma tunnetus ja selle järgi olen ma kindlalt nelja rattaga maas püsinud. tean väga hästi milline on efekt sõites "mokas" amortidega
Kui amort väljast õline siis, tõsi - ta on tühi ja läbi. Sellist välist efekti pole ma veel enda puhul täheldanud. Fakt on, et Bilstein ja Sachs on mõlemad ikkagi korralikud firmad ja suur osa amordi elueast sõltub ikkagi sõidustiilist.
Nii arvan mina.
Postitatud: 28.05.2007 09:28 58
Postitas leho57
ei oskagi kohe kaasa rääkida, kuid bilsteini amordid on ostetud ja kohe kohe saab need ka alla pandud, eks siis näeb mis puust need tehtud on...
Postitatud: 28.05.2007 13:52 36
Postitas Kristjan_K
Bilsu valikust veel niipalju, et B4 -d võiks küll rahule jätta.
Keerake B6 -d alla, siis ei kurda küll ükski teist, vähemalt mina seda ei usu.
Postitatud: 29.05.2007 10:33 29
Postitas Veljo_V
Kristjan_K kirjutas:Bilsu valikust veel niipalju, et B4 -d võiks küll rahule jätta.
Keerake B6 -d alla, siis ei kurda küll ükski teist, vähemalt mina seda ei usu.
Õige jutt ,b6-tega ülimalt rahul

Postitatud: 29.05.2007 11:07 19
Postitas Tarmo
Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Postitatud: 29.05.2007 12:51 43
Postitas Ilves
Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
Postitatud: 29.05.2007 15:31 54
Postitas antoshka
Ilves kirjutas:Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
tuleb siis, et originaal vedru on liiga jäik ja bilsu B4 amordid on mittesobivad ...
ja veel, kohe tekkis küsimus , kas siin jutt läheb sportlikutest amortidest nagu B6, või tavalistest B4 ja tavalistest Sacsh?
Ei ole vaja neid segada - B4 on üks asi ja tehakse ühe tehnoloogiaga , aga B6 on ikka teine asi. Ostes B6 ei saa rääkida B4 kvaliteedist.
Nii arvan
Postitatud: 29.05.2007 16:10 37
Postitas Indrek_M
Ilves kirjutas:Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Just, eriti kui on jäik vedru ja sellega mittesobiv pehme amort, mis ei suuda vedru võnkeid summutada.
Endal samamoodi kogetud - autol all tehasemadaldus ja sportvedrustus ... autot ostes olid all kuuvanused Sachs'id - mõttetud. Kas oli eelmine omanik lasknud paigaldada mingid pehmed tavaamordid või on Sachs jube saast aga auto rattad auklikul teel tee küljes küll ei püsinud.
Alla läksid Bilsu B8 ja juhitavus paranes märgatavalt.
Postitatud: 29.05.2007 20:47 09
Postitas hansu
Tarmo kirjutas:Kui hüppab , siis on äkki vedru liialt jäik.
Omal see kogetud.
Vedrud on origilaalid ja ütleks et pigem pehme.
Plaan on panna tehase madaldus (-15mm), et mis amort sinna sobiks kõigeparemini? B6 või midagi Sachsi/Boge toodangust?
Postitatud: 31.07.2007 11:26 53
Postitas vull
b6 amort sobib madaldusvedruga ka?
Re: K:Sachsi amortide kohta
Postitatud: 14.09.2013 08:49 05
Postitas Ivo81
Vana teema aga lisan ka enda kogemuse Sachsi'ga.
Nõustun siin ühe eelkõnelejaga, et auto hüppab vastikult ja tõesti otsib trajektoori kui natukenegi konarusi on teel.
Algul oli väga hea kuid umbes peale 500km läbimist hakkas siis see pihta. Nt. kui vähegi järsemas kurvis on mõni konarus siis auto jube vastikult hüppab ehk teel püsivus on kehva ja kogu aeg Tallinna teedel tuleb roolida, et auto otse sõidaks. Veermik korras ja vanade amortidega oli kõvasti parem v.a. see, et 1 tegi häält mille tõttu ka vahetusse läksid.
Ühesõnaga ei ole Rahul selle toodanguga kuigi peaks olema BMW original amort, aga uskuge ei ole.
Mingi aeg lähen teen uuesti sillastendi, kuigi ma kahtlen, et selles asi on. Enne amordivahetust oli sõitmine väga mõnus, ainult häälitses.
Re: K:Sachsi amortide kohta
Postitatud: 15.09.2013 14:15 25
Postitas arnis
Mul on veel sellist infot, et Sachsid on alumiiniumist, kuid Bilkud terasest.
Vahe on siis selles, et sachid kaaluvad vähem, kuid bilkud
võiksid kauem kesta.
"Amortiseerimata kaalu" vähendamine on tegelikult ülimalt tähtsal kohal.
Mida rohkem kilogramme august läbi sõidavad, seda kõvem on pauk.
Seetõttu on ka BMW veermik poolenisti alumiiniumist - sõidumugavuse tõstmiseks.
Need, kellel on all rasked 17" rattad, võiksid eelistada niikuinii bilkusid sachidele.
Mina enam kunagi üle 8kg kaaluva velje alla ei pane. Peale seda, kui mul läksid 6kg-sed
originaalid alla, on sõitmine lust ja lillepidu

Lisaks, on mul kolm õõtsa esiveermikus
veel täpselt samavanad nagu auto, aastast 2001

Tahan et veel 10 aastat nii oleks
Eelmine omanik vahetas aga esiamordid ära, pani mingi küsitavad alla, uuest peast kolksub,
töötab küll, ei leki ega midagi, aga sillas on kolks. Kontrollis öeldi, et õõtsad kõik korras.
Ise kahtlustan, et eelmine omanik jättis vanad amorditugilaagrid, võibolla see koliseb
