1. leht 1-st

mis võib juhtuda kui ei vaheta

Postitatud: 24.05.2007 15:55 14
Postitas leho57
tere, tekkis arutelu meil siin sõbraga ja teilegi siis:

teoreetiliselt selline küsimus - kui puksid,sarniirid on esimestel õõtsadel läbi, samuti kondid,amordid. mis on kõige hullem mis võib juhtuda kui neid pika aja vältel ära ei vaheta, peale selle, et metsikult koliseb. kas see võib piix keerata ka midagi veel ja kui hullult vms.
igatahes,
tänud.

Postitatud: 24.05.2007 16:11 24
Postitas Lepard
kui pikk aeg on pikk aeg?
Tõenäoliselt 1a ei tee midagi, aga pikem aeg mõjub juba kerele endale äkki? :roll:

Postitatud: 24.05.2007 17:10 25
Postitas kimmo
Kui 1 puks on läbi hakkab see ka teisi pukse ja liigendeid mõjutama. Kestab see tavaliselt niikaua, kuniks miski asi sõidu ajal järgi annab ja heal juhul saab auto tee äärde parkida kedagi vigastamata.

Teeks nii, et sellistel teemadel me ei teoretiseeri.

Postitatud: 24.05.2007 17:17 16
Postitas leho57
teeme siis nii :P

Postitatud: 24.05.2007 17:18 04
Postitas Fred
Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?

Postitatud: 24.05.2007 17:43 33
Postitas leho57
täpselt, mul ka see küsimus :D

Postitatud: 24.05.2007 17:56 50
Postitas ErR
Siis on nagu mootoriga pidurdamine ju, auto jääb seisma kui enam mootorit ringi ajada ei jaksa.

Postitatud: 24.05.2007 18:00 31
Postitas hanzvonkazak
see umbes sama nagu võtad lihtsalt jala gaasilt, ainult et tiba jõulisem.
aga üldse milleks selliseid küsimusi esitada :?:

Postitatud: 24.05.2007 18:02 24
Postitas MuiduMees
Fred22 kirjutas:Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
miks sul seda veel katsetada vaja on :shock:
seisma jääd lihtsalt.
kui roolilukk on olemas, sis soovitan ruttu tagasi süüde panna muidu võid ennast kraavist avastada

Postitatud: 24.05.2007 18:04 36
Postitas Ingmar
MuiduMees kirjutas: kui roolilukk on olemas, sis soovitan ruttu tagasi süüde panna muidu võid ennast kraavist avastada
Proovi järgi, mitu asendit süütelukus võtit keerates leiad.
Saad teada, mitmendas astmes avatakse roolilukk ja mitmendas lülitatakse süüde sisse.

Postitatud: 24.05.2007 18:26 56
Postitas Lepard
Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)

Postitatud: 24.05.2007 18:27 42
Postitas leho57
niisama, huvi tekkis, mis võib juhtuda. kas läheb midagi peeti ka või ei

Postitatud: 24.05.2007 18:32 16
Postitas Andrez
Mitte midagi ei juhtu. Ainukene oht on rooli lukustumine ja karburaatoriga autodel summutist lahti saamise võimalus.

Postitatud: 24.05.2007 18:34 11
Postitas leho57
ja pidurivõimendi väljalülitud vms. et siis tsipa raskem seisma ka jääda :P

re

Postitatud: 24.05.2007 18:43 18
Postitas Dannuuu
Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
:)
ja kraavist ma end leidsingi :?

Postitatud: 24.05.2007 19:24 37
Postitas Raas
Fred22 kirjutas:Mul tekkis teistmoodi küsimus.

Auto sõidab maanteel 90 km/h viienda käiguga. Autol on manuaalkast. Juht laseb jalgadega kõik pedaalid lahti ja käigukangi ka ei puutu. Ja nüüd keerab võtmest auto seisma. Mis juhtub?
Nähtud, on jah nagu mootoriga pidurdamine. Kuigi süüde väljas on mootori "töötamise" hääl nagu tavaliselt sõites :/

Postitatud: 24.05.2007 19:27 44
Postitas erikred
Lepard kirjutas:Jätkame siis andekustega:
Kui sõidan 5nda käiguga 90km/h ja tahan 2st käiku sinna panna nt.
Mis juhtub?
(teooria on kindlasti kõigil võimas, aga vastata võiks üldjuhul need, kes on praktikas seda kogenud vms.)
oleneb mootorist.
suurematel bensukatel ei tohiks midagi hullu juhtuda.
Väiksematel mootoritel ilmselt saab mõne klapi ikka pähe.
põhjus siis erinevates tagasilla/käigukasti ülekannetes. Jookseb "natukene" üle piiraja
enda tds'il ilmselt lõppeks kah see kurvalt

jääpeal pole asi ilmselt nii hull kuna seal pole seda pidamist mis jõuaks mootorit väga kaugele ja pikalt üle piiraja väänata.

terv
erich

Re: re

Postitatud: 24.05.2007 19:40 49
Postitas Ingmar
Dannuuu kirjutas:mul oli taoline juhtum kiilasjääga.. siis viskas külje ette kui niigi kõrgete põõrete peal madalama käigu peale panna...
:)
ja kraavist ma end leidsingi :?
Jäärajal sõites on mõnikord suhteliselt efektiivne käiguga pidurdamine ja jalapiduri koostöö.
Talvel võid osaleda mõnel jäärajaüritusel ja lihvida oma sõiduoskust - jääb järgmine kord auto tervemaks.

Re: re

Postitatud: 24.05.2007 19:42 58
Postitas toivoku
hmm minul yks totakas kysimus kaa, ytleme,et vean oma 750iga järel töötavat nissan micrat, kiirendan täisgaasil ja micraon köiega sabas, mis siis saab kui ma 220kmh kätte saan? kas nissan micra mootor jääb veel tööle?

Postitatud: 24.05.2007 19:45 21
Postitas hanno
Sorry aga täitsa lolliks juba läheb asi.