1. leht 1-st
e36
Postitatud: 17.05.2004 23:07 59
Postitas albert
Tere!
Plaan 90-ndate alguse e36 osta, üks kahest, kas siis coupe või sedaan. Mis neil oleks põhivead mida kontrollida, mingid tüüpvead? Ja milline mootor oleks kõige mõistlikm valida, et bensukulu min. oleks, 316 pidi kehva kvaliteediga olema?
Kas e36-d on ketiga või leidub ka rihmaga isendeid. Kas on mingeid sõlmi mida kindlasti kontrollida ennem kui hakata saksast eestisse sõitma?
Postitatud: 17.05.2004 23:16 42
Postitas Silwer
Minu arvates on E36 põhiprobleem - rooste. Vaata ustealuseid, kapoti ja pagassiluugi sisekülgi, tagumisi amordipüstikuid, tiiva ääri jne...
Postitatud: 18.05.2004 00:07 51
Postitas Arvo T
plokikaaned pidavat nõrgad olema,ostes anna ikka kõvasti "kuuma"
320 ja 325 küll ketiga, 316 ja 318 vist rihmaga( täpselt ei tea)
veermik

Postitatud: 18.05.2004 00:55 08
Postitas marx
M50 mootori puhul enne kui "kuumutama" hakkad, vaata et õli korgi all mingit halli ollust pole ja vaata ega õli jahutusvedelikus pole. Ja ROOSTE!! tagaluugi sisemine serv, piilu ka tagaluugi tihedi alla. Ja üldiselt on reegel see, kui eest on kadunud pidurituulutus kanalid ja põhja katted, siis on tegemist laksus masinaga.
Postitatud: 18.05.2004 02:04 12
Postitas meph
üldiselt 94 aasta 316'l on ketiajamiga mootor, ei ole rihma... rooste on jah antud kerel probleemiks... endal rattakoobaste ääred uusitavad ja lähevad korrastamisse lähema kuu jooksul...
Postitatud: 18.05.2004 18:21 11
Postitas peeter
Bmw 318 is ketiga mootor, soovitan soojalt, ja kui Saksast lähed tooma siis hoiatan kohe need mis odavad pakkumised , üleüldiselt saanid.Enda pool aastat tagasi kogemus olemas. Otsisin endale umbes paar kuud korralikku isendit Saksast.
Postitatud: 18.05.2004 18:45 04
Postitas janar
316 ja 318 kuni 93a jah need hammasrihmaga mootorid, mille eest siin ühes teemas juba hoiatati
pärast seda juba ketiga
Postitatud: 19.05.2004 12:08 39
Postitas Henrik88
Tagasilla kinnitused vaata kindlalt üle.