1. leht 1-st
LUKKU
Postitatud: 25.05.2004 16:55 51
Postitas Madisss
Postitatud: 25.05.2004 17:04 31
Postitas nuga
Kere taastamist küll keegi kritiseerima ei hakka

Sama lugu on spoiladega - alpina, bbs ja motorsport, mida võib siis originaaliks pidada, ei tohiks küll kellelegi ette jääda
E21'te ei olegi nii kerge rikkuda, sest talle polegi saada mingi kolmanda partei küsitava maitsega tuuningustuffi. Velgede valik on samut suhteliselt piiratud, kui flanssidega ei taha jamama hakata. Ainuke asi mis võib panna nina kirtsutama on need kandilised esituled aga see on tõesti maitse asi

Peamine, et ise tohutuid klaasplastist spoilereid ja koopalaiendeid vormima ei hakka

Postitatud: 25.05.2004 17:18 55
Postitas Are
See küsitlus leiab vist vähe mittepooldajaid

Postitatud: 25.05.2004 17:54 02
Postitas Madisss
nuga kirjutas:Kere taastamist küll keegi kritiseerima ei hakka

Velgede valik on samut suhteliselt piiratud, kui flanssidega ei taha jamama hakata.
Kuna pole ise seda e21 velgede värki uurinud siis kas on tõesti nii raske velgi leida? Ja mis see flanss on? Pole nagu kursis selliste asjadega ehk on keegi abiks kes teab paremini?

Re: Ümberehitus
Postitatud: 25.05.2004 21:27 19
Postitas jjanno
Tere
Kas ümberehitus või taastus? Originaalosade panekut peaks vist ikka taastamiseks nimetama :)
jJanno
Postitatud: 25.05.2004 22:33 36
Postitas nuga
Madisss kirjutas:Kuna pole ise seda e21 velgede värki uurinud siis kas on tõesti nii raske velgi leida? Ja mis see flanss on? Pole nagu kursis selliste asjadega ehk on keegi abiks kes teab paremini?

Valuvelgedest rääkides on 3 põhilist varianti:
Sellised nagu minul, mõõt 7Jx15H ET13, tootjaks BBS:
Sellised nagu sysil, mõõt sama aga ET oli vist 15

, tootjaks MSW:
Viimane, samas enimlevinud variant on OZ'i poolt toodetud tiheda kodaraga Alpina replicad. Nendel on ET12:
Otsida tasub neid eelkõige E30'te alt, kuigi offseti poolest nad sinna hästi ei istu. Flanss on selline vahetükk, mis pannakse rummu ja velje vahele, et muuta velje offset väiksemaks. Näiteks kui soovitav offset on 15mm aga velg on 25mm offsetiga, siis kompenseerib selle 10 mm flanss. Üldiselt ei ole flansi kasutamine soovitatav, kuna sellisel juhul keskava ei tsentreeri velge enam täpselt ja see võib viskama hakata. Samuti on vaja pikemaid rattapolte.
Postitatud: 25.05.2004 23:20 10
Postitas Madisss
Tänan kasuliku info eest.

Postitatud: 25.05.2004 23:37 43
Postitas inc13
nuga kirjutas:[
Viimane, samas enimlevinud variant on OZ'i poolt toodetud tiheda kodaraga Alpina replicad. Nendel on ET12:
On ka originaal Alpinasid

Postitatud: 25.05.2004 23:46 35
Postitas nuga
On ka originaal Alpinasid

Jap, aga oled sa 15" seda malli alpinaid eestis kohanud? Mina pole
Pilt:
Loomulikult on veel mõned variandid aga need on juba väga haruldased.
Postitatud: 25.05.2004 23:51 58
Postitas sysi
minu velgedel offset 12, velje kyljel ka kiri BMW, mis viitab siis otseselt e21-le toodetud velgedele. sest yhelgi teisel pole sellist offseti.
madiss, kui sa selle roosa e21 ostsid, siis seal olid ka mingid 15" veljed all. uuri nende offseti ja kui et12-15, siis liivaprits ja värv teevad needki veljed väga kenaks. pole flantse vajagi.
sysi.
Postitatud: 26.05.2004 00:11 10
Postitas inc13
nuga kirjutas:On ka originaal Alpinasid

Jap, aga oled sa 15" seda malli alpinaid eestis kohanud? Mina pole
Loomulikult on veel mõned variandid aga need on juba väga haruldased.
Neid tehti ka 13 tolli mõõdus...
Eristab replicast sellega,et Alpina kirjad on "sisse valatud",jne
ALPINA genuine alloy wheel 6,5 x 13
http://www.wallothnesch.com/e/alpe/alpee21.htm
Postitatud: 26.05.2004 16:12 19
Postitas Madisss
sysi kirjutas:
madiss, kui sa selle roosa e21 ostsid, siis seal olid ka mingid 15" veljed all. uuri nende offseti ja kui et12-15, siis liivaprits ja värv teevad needki veljed väga kenaks. pole flantse vajagi.
sysi.
Tähendab pole veel ostnud vaid ootab mu järele minekut ja omaniku vahetust. Ja eks ma siis uurin ja puurin. Kuid oleks siit siis ka küsimus sulle sysi,et kas on väga raske ja kulukas teha korda see auto just mootori poole pealt? Asi selles,et nagu olen aru saanud on e21 jupid odavamad kui e30 või ma eksin?
Postitatud: 26.05.2004 16:59 00
Postitas sysi
kas on väga raske ja kulukas teha korda see auto just mootori poole pealt?
mootori poole pealt arvatavasti lihtsam kui kere tegemine.
aga noh, saaled (kepsu + raam) 2700 eek näiteks.
kui korralikult teha, siis kallis.
ma enda omal plaanin ka üht-teist teha. kui tehtud, siis oskan paremini öelda, kauaks vee ja leiva peale jäin.
Postitatud: 26.05.2004 21:00 40
Postitas truumu
sysi kirjutas:
madiss, kui sa selle roosa e21 ostsid...

milline see küll välja võiks näha?
Postitatud: 26.05.2004 22:21 24
Postitas Madisss
truumu kirjutas:sysi kirjutas:
madiss, kui sa selle roosa e21 ostsid...

milline see küll välja võiks näha?
Nagu enne mainisin et ei ole veel enda nimele saanud kuna pole aega Tartu poole liikuda ja asja korda ajada.Kuid välja näeb ta siis järgmine
http://www.pilt.ee/view/94563/
Postitatud: 26.05.2004 22:49 32
Postitas sysi
piltidel väga roosa polegi, aga live's roosa
samas on see ainus liikuv e21 323i müügis.
Postitatud: 26.05.2004 23:24 30
Postitas inc13
Madisss kirjutas:
Nagu enne mainisin et ei ole veel enda nimele saanud kuna pole aega Tartu poole liikuda ja asja korda ajada.Kuid välja näeb ta siis järgmine
http://www.pilt.ee/view/94563/
Räägi saladust kui palju maksis ..?
eelmine kord kui müüdi siis tahtsin osta ....kuid siis hakati mingit jampsi ajama,et mõeldi ümber...jne,jne
jätad kandilised tuled või paned ümmargused?
Postitatud: 26.05.2004 23:31 29
Postitas sysi
ma tahtsin ka seda eelmine kord osta

Postitatud: 26.05.2004 23:57 21
Postitas inc13
sysi kirjutas:ma tahtsin ka seda eelmine kord osta

Miks siis ära jäi?
Postitatud: 27.05.2004 00:11 31
Postitas sysi
sama, mis sul, inc13, et ei tea et ikka ei müü vist jms... ühesõnaga mitte minupoolne blokk.
Postitatud: 27.05.2004 00:20 48
Postitas Madisss
Kas siis oli müüaks vanamees või keegi teine? Sest selle autoga üldse mingi jura.Mingi vanamoori nimel jne..
Aga hind on küll eidi karma 10k aga mis teha.Praegu ei ole oluline mitte summa millega auto osta vaid see et lõpuks omale 323 saab.
Ja siis veel niipalju et mootor ei ole enam 323 vaid 323 ploki peale on aretatud 2.0 karpa siis 520 mudeli pealt võetuna.Kuna vanamees ei saanud pritsest jagu ja viis ploki kaane ja muud vidinad emexsisse. Aga jah kuna kaan ja pritsesüsteem olemas siis sellega muret ei teki.
Ja tuledest siis veel et ei tea veel mis üldse saab kõigepaealt ära tuua ja siis nagu suve plaan kere korda teha ja siis edasi vaadata. Kuna rahaga on lood nagu on et egas seda kellelgi üle pole ja kuna ise veel koolis käin on ainus võimalus praegu nädalavahetustel töötada.Kuid eks näha ole mis tulevik toob. Kuid praegune plaan siis see masin lorda teha ja liikuma panna et oleks eestis veel üks 323 mida võiks arvestada.
Postitatud: 16.06.2004 11:30 39
Postitas nuga
Kuidas praeguseks lood on, oled vormistamised ära teinud ja auto koju vedanud?

Postitatud: 16.06.2004 11:34 28
Postitas Madisss
Kahjuks pole aega olnud kuna ise olen koguaeg tööl. Aga nüüd peale pühapäeva peaks asi selge olema millal Tartu minek kuna teine bemm tuleb Venemaalt ära ja siis jälle liikumisvahend olemas. Ja siis kui auto käes läheb kohe usinaks keretööde tegemiseks.
Postitatud: 08.07.2004 11:36 11
Postitas nuga
Paistab, et roosa on uuesti müügis:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=12987 
Mis te jamate mehed, ostke see ometi ära

Postitatud: 09.07.2004 18:19 19
Postitas nuga
Paistab, et roosa on müüdud. Ega keegi siinsetest ometi
Aga kes hiljaks jäi, sellel on ehk
SIIT võimalik midagi saada

Ja
SIIN on üks 323i varuosadeks.
Postitatud: 09.07.2004 23:27 41
Postitas Bronco
Aitüma linkide eest Nuga...
Käisin täna seda Tartu oma vaatamas ja tundub et see Laupäev siis läheb ära kellegi Tallinna noorele kutile nimega Madis
Ja mina küll roosat värvi ei täheldanud... mulle värv väga meeldis, kuna enda auto originaalvärv täpselt sama oli...
igastahes... homme peaks seda Keila oma vaatama minema vist...
