1. leht 1-st

millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)

Postitatud: 25.05.2004 21:08 09
Postitas garlos
Et millist siis saaks kõige kaugemale aretada kuni 2 liitriste klassis?
algul oli mõte, et tegema hakata m42 doch-i aga kuskilt olen nagu midagi kuulnud, et doch-ist ei saa nii palju välja pigistada, kui tavalisest.
huvitav oleks teada mida siinne rahvas arvab.
või hoopis 2,0 r6
nelja pütiga on aga vist pill ikka järsem.
mõte on seda ehitada kiirenduste jaoks.

Re: millist mootorit tasuks hakata tegema (kuni 2l)

Postitatud: 25.05.2004 21:20 04
Postitas toivoku
2.0 r6 m10 moto. palju pakud? seda annab kõvasti ylelaadida :) . mootori saaksid vast minu käest :)

Postitatud: 25.05.2004 21:23 38
Postitas Aare
Toivoku: 2.0R6 ei ole M10. Hoopis M20 :roll:

Kuni 2.0 klassis tuleks otsida kas M10 2.0 versioon või vähemalt selle väntmehhanism. See annab vabalthingavana kuni 240 hj ja kannab
vähemasti 8000 pööret.

Kui eesmärgiks on aga neljapotine, siis tuleb teha 2.0-st 2.2 - selleks suurendatakse silindrite läbimõõtu 89-lt 92-ni ja pannakse 535 kolvid.

Postitatud: 25.05.2004 21:50 10
Postitas garlos
aga siis läheb ju juba üle 2.0-i
sellisel juhul peaks tegema 1.8-st hoopis 2.0?
ja seda kah veel, et mida te siis selle doch mootori kohta oskate ütelda?

Postitatud: 25.05.2004 21:52 48
Postitas M!nA
minuteada ei anna doch-i üldse enam edasi arendada....kui siis ainult natukene ja sellel pole nagu erilist mõtet,sest see enam midagi erilist juurde ei anna :(
aga on olemas igasugu muid vahendeid---->NOs ;)
ja pealegi on dochis väga palju elektroonikat :|

Postitatud: 25.05.2004 22:24 13
Postitas M4rt
mina teeksin 4 silindrilisest 2.0-ist ja kaan m10 ? 1.8 oma

Postitatud: 25.05.2004 22:30 33
Postitas garlos
kas oleks mõttekas uuem 1.8-ne puurida 2 liitriseks?
paneks sinna suuremad klapid ja tõstaks surveastet(sellisel juhul oleks vist isegi mõttekas kolvid lasta valada. Kergemad ja tugevamad). plokikaane laseks tervenisti ära teha. Lisaks veel sportnukk. Sisse ja väljalase ehitada vabamaks. ja aju oleks plaanis kah siis veel teha.
Millisel mootoril siis saavutaks kõige parema tulemuse?

Postitatud: 26.05.2004 00:49 57
Postitas toivoku
aare mis asi siis e12 vahel on? ongi juba m20? hmm ma millegipärast tean et see mis seisab see on 2.0 ja m10 mootoriga mida annab päris hästi ylelaadida minu teada. ma tean et mul m10 mootor ootab.

Postitatud: 26.05.2004 08:45 24
Postitas Arvo T
m10 on 4 silindriline
m20 6 silindriline

Postitatud: 26.05.2004 21:20 15
Postitas Arno
Soovitan pöörduda Eiki Lille poole, tema oskab kindlasti sulle 1,8 rääkida. Edu!

Postitatud: 09.06.2004 14:53 32
Postitas garlos
mainiks veel selle tõsiasja ära, et kasutada on mul mootori peale vaid 30 kilo.