Tere.
See otseselt küll ei käi BMW kohta, vaid üldisemalt üldse autode.
Võib-olla veidike rumal küsimus, kuid keegi äkki oskab mulle seletada ära Stabiilsuskontrolli ja külglibisemise vastase seadme põhimõtet?
Kas need ei ole üks ja sama?
Ja selline omapärane küsimus veel-veojõukontrolli põhimõte on ju võrrelda esimeste ja tagumiste rataste veeremise erinevust, kui tagumised(BMW näiteks) rattad käivad kiiremini, kui esimesed, siis veojõukontroll vähendab gaasi, et saada vedu tagasi kontrolli alla.
Aga kuidas on näiteks neliveolistel?
Teema on püstitatud enda harimiseks:)
sebastian
Igasugu elektroonilised abimehed BMW'l
ASC pidurdab "ketsiva" ratta niipalju kinni, et see normaalselt vedama hakkaks. Tal on oma pump pidurisüsteemis selleks. Tagaveolistel ainult siis tagarattad.
Mis vahet nelikveolistel ikka on. Põhimõte peaks olema sama, siinjuures on mängu kaasatud ka esimesed rattad
Muide kui otsingut kasutaksid siis selleks on juba alustatud sarnane teema!!!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=asc
jätka sealt
Terv, Siim
Mis vahet nelikveolistel ikka on. Põhimõte peaks olema sama, siinjuures on mängu kaasatud ka esimesed rattad

Muide kui otsingut kasutaksid siis selleks on juba alustatud sarnane teema!!!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=asc
jätka sealt
Terv, Siim
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu