1. leht 1-st
BMW 524td `86 plokikaane pingutusmomendid
Postitatud: 30.05.2004 01:31 46
Postitas quattromees
Tere.
Siis eelpoolmainitud isendile.
Tänan!
Postitatud: 30.05.2004 09:03 30
Postitas truumu
1. uued poldid
2. 30Nm
3. 60Nm
4. oodata 15min
5. 75 kraadi
6. tühikäigul 25 min
7. 90 kraadi
Postitatud: 30.05.2004 11:14 16
Postitas quattromees
truumu kirjutas:1. uued poldid
2. 30Nm
3. 60Nm
4. oodata 15min
5. 75 kraadi
6. tühikäigul 25 min
7. 90 kraadi
Suur tänu!
Nüüd vajaks veel asjatundliku arvamust:
Minu käes remontida oleval autol läks klapp läbi kolvi. Omanik tõi uue, aga selgus, et see vabalthingava oma, puuduvad õlikanalid kolvipõhjas. Kas on üldse mõeldav turbodiislil tavadiisli kolbi kasutada??? Bensiinimootori puhul turbodel sepistatud kolvid vabalthingava valukolbide asemel, kas diislil sama teema???
Postitatud: 30.05.2004 16:12 23
Postitas truumu
arvan, et selles küsimuses võib Sind Aare, Patrik või ViljarV aidata
autode diislid pole mul kõige tugevam teema
iseasi, kui jutt laeva omadest, siis saaksin ehk rohkem aidata

aga kui asjale loogiliselt läheneda, siis peaksid kõik komponendid vast samased olema
tekib ebakõla termiliste ja mehhaaniliste pingete jaotuse vahel vast

tööle isegi hakkab, aga kauaks seda kompotti on, ei tea
Postitatud: 30.05.2004 19:04 26
Postitas quattromees
truumu kirjutas:arvan, et selles küsimuses võib Sind Aare, Patrik või ViljarV aidata
autode diislid pole mul kõige tugevam teema
iseasi, kui jutt laeva omadest, siis saaksin ehk rohkem aidata

aga kui asjale loogiliselt läheneda, siis peaksid kõik komponendid vast samased olema
tekib ebakõla termiliste ja mehhaaniliste pingete jaotuse vahel vast

tööle isegi hakkab, aga kauaks seda kompotti on, ei tea
Tööle hakkab kindlasti, kuid jah, kui kauaks. Turbovarjandil kolvi küljel veel lohk õlidüüsile, kui see vabalthingava kolvile tekitada, siis kardan, et oluliselt kergem originaalist (ei ole veel kaalunud).
Postitatud: 30.05.2004 21:06 57
Postitas Aare
Sepistatus ei ole arvan probleemiks, kuivõrd enamike tolle aja vabalthingavate bmw mootorite kogu väntmehhanism kolvid included on sepistatud.
Tasuks ikka õige kolb panna.
Postitatud: 30.05.2004 22:06 03
Postitas quattromees
Aare kirjutas:Sepistatus ei ole arvan probleemiks, kuivõrd enamike tolle aja vabalthingavate bmw mootorite kogu väntmehhanism kolvid included on sepistatud.
Tasuks ikka õige kolb panna.
Tänan, sain kinnitust oma arvamusele. Nüüd veel omanikule asi arusaadavaks teha

!