Ülekuumenemine
Ülekuumenemine
Tihti räägitakse, et r6 tundlik ja kardab kuuma jne.
Tahaks teada kui ruttu see kuuma kahjustus tekib ja millised on sümptomid?
Nimelt ma vahetasin jahutusvedeliku taseme andurit ja selleks
võtsin radika maha. Pärast tagasipanemisel jäi ilmselt õhk sisse
ja kui sõitma läksin siis ristmiku peal kuulen, et moto kuidagi ebaühtlaselt töötab tühikäigul. Sõitsin siis veel 0,5 - 1km ja järsku vaatan, et seier hakkab punasesse minema juba (päris veel ei olnud)
Kähku seisma ja lasin paraja portsu auru välja radikast.
Käivitasin veel mõned korrad ja lasin veel mõned korrad õhku välja
ning kallasin kuskil 2l juurde. Peale seda püsis seier ilusti keskel ja sõitsin veel kuskil 20km. Midagi nagu viga poleks olnud aga millele nüüd eriti tähelepanu pöörata, et aru saada kas midagi läks p**se või ei.
Tahaks teada kui ruttu see kuuma kahjustus tekib ja millised on sümptomid?
Nimelt ma vahetasin jahutusvedeliku taseme andurit ja selleks
võtsin radika maha. Pärast tagasipanemisel jäi ilmselt õhk sisse
ja kui sõitma läksin siis ristmiku peal kuulen, et moto kuidagi ebaühtlaselt töötab tühikäigul. Sõitsin siis veel 0,5 - 1km ja järsku vaatan, et seier hakkab punasesse minema juba (päris veel ei olnud)
Kähku seisma ja lasin paraja portsu auru välja radikast.
Käivitasin veel mõned korrad ja lasin veel mõned korrad õhku välja
ning kallasin kuskil 2l juurde. Peale seda püsis seier ilusti keskel ja sõitsin veel kuskil 20km. Midagi nagu viga poleks olnud aga millele nüüd eriti tähelepanu pöörata, et aru saada kas midagi läks p**se või ei.
Minul juhtus see omal ajal nii , et ventika sidur oli läbi ja oli suvine aeg mil remonditi Narva mnt-d ja ümbersõit oli kadrioru kaudu mis oli täiesti umbes ja ilm oli väääga kuum ja ma sõitsin seier punasel umbes pool tundi kuigi salongivent pani täiega , ja mootor ei tahtnud ka kuumaga hästi töötada ja tulemus oli näha mõne kuu pärast kui jahutusvedelik hakkas tasapisi kaduma ja kiirendades oli valget tossu õrnalt näha.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ei kõver ei olnud aga tekkis vist 5ja 6 püti vahele mikromõra. Tegelt sai ka Tabasalus omal ajal kõvasti piitsa andmas käidud ja seal see veekadu väljenduma hakkasgi. Kui sul punasel tippu ei tõusnud ei tohiks hullu miskit olla kui just vääga pöördesse ei lasknud. On ka kaaned kõveraks läinud kuid tavaliselt on need lihvitavad.
Tegelt kus see mikromõra oli ei teagi keegi sest tossu tuli välja küll aga kolvid olid mustad. Vee silindrisse sattudes peaks kolvi läikima lööma. Kaan on siiani alles ja Igor vaatas seda ja arvas teadvat oletatavat kohta ja näitas näpuga mulle aga ma ei näind ise seal midagit
Tegelt kus see mikromõra oli ei teagi keegi sest tossu tuli välja küll aga kolvid olid mustad. Vee silindrisse sattudes peaks kolvi läikima lööma. Kaan on siiani alles ja Igor vaatas seda ja arvas teadvat oletatavat kohta ja näitas näpuga mulle aga ma ei näind ise seal midagit
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
soovitan soojalt hakata jälgima temp näidikut, sest mul oli sama lugu - kallasin koguaeg lõpuks juurde ja mingi hetk ei olnud enam sellestki kasu. Samamoodi tasuks vaadata õli värvi, sest see läks shokolaadivärvi pruuniks - järeldus - plokikaanes mõra. Mahavõtmisel selgus, et lausa 15 cm http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=3535 seal natuke kirjas, mis vahetatud sai.
isegi mu ema sõidab BMWga
No nii nüüd jõudis ka mul see aeg kätte kui ventika sidur andis märku ,et aeg oleks vahetusele mõelda.. hetkel undab kohalt minnes Kui kaua kannatab veel sõita (temp püsib hetkel normis). Kuid ilmad pole veelsoojad ja ummikusse pole õnnestunud jääda (nii ,et siis mingi aeg kannatab veel sõita ehk)
Tundub ,et suuremal enamusel siin on see detail vahetust vajanud
Tundub ,et suuremal enamusel siin on see detail vahetust vajanud
Lancer EVOLUTION 9
võibolla tõesti selle jaoks mul olemas treiali poolt valmistatud abinõu aga olen ka kuulnud, külaseppa kes rääkis, et saab ka leeklambiga põletada need puksid välja tarkpead igasugused. nu jah. aga kuidas haamriga need välja saab tahaks tead küll.... irw... saaks kohe oma raamatusse kirjutada nt. peatüki erinevatest meetodidest autoremondi vallas.patrik kirjutas:jajaa tagasillatala puksid saab ka haamriga välja
las andry kirjutab kuidas oli
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Minul ootab antud osa vahetus oma järge järgmine nädal.525 kirjutas:No nii nüüd jõudis ka mul see aeg kätte kui ventika sidur andis märku ,et aeg oleks vahetusele mõelda.. hetkel undab kohalt minnes Kui kaua kannatab veel sõita (temp püsib hetkel normis). Kuid ilmad pole veelsoojad ja ummikusse pole õnnestunud jääda (nii ,et siis mingi aeg kannatab veel sõita ehk)
Tundub ,et suuremal enamusel siin on see detail vahetust vajanud
Targad inimesed, see tema ei ole puksidest
Öelge palun teemast ka midagi. Minu küsimused on õhus jäänud.
HANNO: kus sa kavatsed seda teha? Tean et sidur ise maksab kuskilt 1-1,5 kilo UM-ist aga palju võiks töö maksma. Kuidas sina sai teada et sidur on katki? See küsimus huvitab mind kõige rohkem.
Kõik need küsimused tekkivad pärast mõnede töökojade külastamist. Ühed ütlevad nii, teised naa ja lõpuks katki on kolmas asi.
Öelge palun teemast ka midagi. Minu küsimused on õhus jäänud.
HANNO: kus sa kavatsed seda teha? Tean et sidur ise maksab kuskilt 1-1,5 kilo UM-ist aga palju võiks töö maksma. Kuidas sina sai teada et sidur on katki? See küsimus huvitab mind kõige rohkem.
Kõik need küsimused tekkivad pärast mõnede töökojade külastamist. Ühed ütlevad nii, teised naa ja lõpuks katki on kolmas asi.
Seda osa ei pea ilmtingimata UM-ist ostma, niikuinii saad Sachsi detaili. Seega võid veel vaadata Aavest, Helvar-Mercast jm.antoshka kirjutas:Tean et sidur ise maksab kuskilt 1-1,5 kilo UM-ist aga palju võiks töö maksma.
Kuuma mootoriga ei tohiks tiivik enam võlli otsas vabalt pöörelda. Kõige lihtsam on sõita ta kuumaks, siis jätta tühikäigul tööle ja rullikeeratud ajalehega tiivikut pidurdada. Kui ta seisma jääb, on sidur peetis, kui ajalehest pastat saad, siis ilmselt korras. Juhul kui ta just permanentselt kinni ei ole, mida ka mittekorras olemiseks nimetada võib.antoshka kirjutas:Kuidas sina sai teada et sidur on katki? See küsimus huvitab mind kõige rohkem.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Minul pööras tähelepanu asjale Patric.antoshka kirjutas:
HANNO: kus sa kavatsed seda teha? Tean et sidur ise maksab kuskilt 1-1,5 kilo UM-ist aga palju võiks töö maksma. Kuidas sina sai teada et sidur on katki? See küsimus huvitab mind kõige rohkem.
Kõik need küsimused tekkivad pärast mõnede töökojade külastamist. Ühed ütlevad nii, teised naa ja lõpuks katki on kolmas asi.
Täpselt ei oska öelda, kus teen. Kas võtame kusagil maal asja ise käsile, või viin kellegi juurde -Eiki või Heiki või keegi muu. Ma ei tea, kas Patric ise vahetab seda.
Ma uurisin hinnad UM-is ja Aaves ning UM-is see sidur maksab vähem. Ja võin öelda et mõned originaal asjad maksavad vähem kui kvaliteetsed asjad teistedes kauplustes.priitv8 kirjutas:Seda osa ei pea ilmtingimata UM-ist ostma, niikuinii saad Sachsi detaili. Seega võid veel vaadata Aavest, Helvar-Mercast jm.antoshka kirjutas:Tean et sidur ise maksab kuskilt 1-1,5 kilo UM-ist aga palju võiks töö maksma.
Thanks! Õhtul proovin seda teha.priitv8 kirjutas:Kuuma mootoriga ei tohiks tiivik enam võlli otsas vabalt pöörelda. Kõige lihtsam on sõita ta kuumaks, siis jätta tühikäigul tööle ja rullikeeratud ajalehega tiivikut pidurdada. Kui ta seisma jääb, on sidur peetis, kui ajalehest pastat saad, siis ilmselt korras. Juhul kui ta just permanentselt kinni ei ole, mida ka mittekorras olemiseks nimetada võib.antoshka kirjutas:Kuidas sina sai teada et sidur on katki? See küsimus huvitab mind kõige rohkem.