
"Kero" paigaldus
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
"Kero" paigaldus
Plaanin panna oma 725 TDS-le Webasto vedeliksoojendi. Kysimus selles, kust v6tta kytuse pealev6tt. Manuaal ytleb, et sissepritse ja paagisisese kytusepumbaga isendil tuleb Webasto kyte v6tta tagasivoolu magistraalist(kolmiku vahelelisamisega). On see TDS-l v6imalik, et hakkab tagasivoolu toru kaudu paagist imema 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Kahjuks pole leidnud üthegi BMW-spetsiifilist installi manuali. Leidub univers. ja igasugu muude sõidukite Webasto installi õpetusi.
E38,E39 Webasto tehaselahendusel on kütus võetud täiesti eraldi magistraaliga ja võtturiga paagist. Oskab äkki keegi öelda, kas see võttur asub samas rajoonis, kus paagisisene kütusepump?
http://bmwfans.info/original/E38/Lim/72 ... l-64_0625/
E38,E39 Webasto tehaselahendusel on kütus võetud täiesti eraldi magistraaliga ja võtturiga paagist. Oskab äkki keegi öelda, kas see võttur asub samas rajoonis, kus paagisisene kütusepump?
http://bmwfans.info/original/E38/Lim/72 ... l-64_0625/
tel. 51 949 859
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Tänud, Priit!
Kuigi ma sinult saadud installiõpetustest oma küsimusele vastust ei leidnud, sain siiski mitu head ideed, kust ja kuskaudu voolikuid ning kaableid vedada.
725TDS-le(M51) pandi tehases tellimuse peale Webasto, diileritele seda võimalust ei pakutud. See manuaal õpetas uuemate commonrail'idele(nt. M57) tehasest juba paigaldatud Webastode seisusoojendiks muutmist.
Kuigi ma sinult saadud installiõpetustest oma küsimusele vastust ei leidnud, sain siiski mitu head ideed, kust ja kuskaudu voolikuid ning kaableid vedada.
725TDS-le(M51) pandi tehases tellimuse peale Webasto, diileritele seda võimalust ei pakutud. See manuaal õpetas uuemate commonrail'idele(nt. M57) tehasest juba paigaldatud Webastode seisusoojendiks muutmist.
tel. 51 949 859
No ei ole mu kollektsioonis E38-le, mis M51-ga mitte midagi pakkuda. Aga vbl peaks siis bensuka omast šnitti võtma? Seal on selgelt näha, kuidas paagiväliselt jagatakse kolmikuga Webasto kütusepumbale peale.PeeterA kirjutas:Tänud, Priit!
Kuigi ma sinult saadud installiõpetustest oma küsimusele vastust ei leidnud, sain siiski mitu head ideed, kust ja kuskaudu voolikuid ning kaableid vedada.
725TDS-le(M51) pandi tehases tellimuse peale Webasto, diileritele seda võimalust ei pakutud. See manuaal õpetas uuemate commonrail'idele(nt. M57) tehasest juba paigaldatud Webastode seisusoojendiks muutmist.
Ja ega summuti paigutamine vähem tähtis pole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Seda on juba tehases rakendatud, s.t. näiteks M57 mootoriga isenditel võtabki Webasto ühest stutsist kütet endale.diislijoodik kirjutas:Kas sellise paagiühenduse likvideerimisega ei teki äkki olukord, kus kütus teise paagipoolde ei jõua? Ma ei saa küll täpselt aru, mida sa seal aretad, kuid igasuguste kinnitoppimistega tuleks olla üliettevaatlik.
tel. 51 949 859