Kiirenduseks hapniku juurde
Kiirenduseks hapniku juurde
Tekkis selline huvitav, idee, et kui osad kiirenduse tüübid siin jamavad N20 gaasiga, siis kas selline natuke mitte nii radikaalne moodus ei oleks hapniku kasutamine, hapnikubaloone saab suht igast gaasifirmast eri suuruses kätte, ja kui surada voolikuga see näiteks e36 bemaril sina õhufiltri karpi, siis peaks nagu loogiliselt võttes puhta hapniku peal see meie solkbena ju suht paremini põlema ja seega ka nats vunki juurde lendama.
Isiklikult kohe nagu mootorit hävitama ei jookseks, aga lihtsalt tekkis selline mõttelend, kellelgi äkki on kogemusi antud valdkonnas?
Isiklikult kohe nagu mootorit hävitama ei jookseks, aga lihtsalt tekkis selline mõttelend, kellelgi äkki on kogemusi antud valdkonnas?
Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.
2xAudi Quattro BMW530I
Hapnik on liiga aktiivne oksüdeerija.......see kindlasti põletab mootori läbi.......N2O on tunduvalt pehmema loomuga ja tema lagunemisel neeldub energiat, seega tekib kerge jahutav efekt. Muidugi võib katse mõttes proovida O2 hulka mootorisse minevas õhus suurendada aga karta on, et pikka iga sellel mootoril siis ei ole. Protsessid lähevad liiga äkiliseks ja kuumaks ja klapid põlevad lihtviisiliselt ära.
Aga mõne vana rondi peal ju võiks katsetada......päris huvitav oleks ju tegelikult.....äkki mõistlikes piirides isegi toimib
:D
Aga mõne vana rondi peal ju võiks katsetada......päris huvitav oleks ju tegelikult.....äkki mõistlikes piirides isegi toimib



Keemiat uurides on teada,et hapnik plahvatab õliga kokkupuutel.


(nagu pampkuri rääkis ,jutt täitsa õige)
Ja Õliga kokku puutel mitte ei sütti vaid lausa plahvatab nii et enne kui proovid pea nõu mõna keemikuga, üsna tõenäoliselt leidub iga auto sisse laskes õli ja siis toimub plahvatus toites mitte põlemis kambris.Ilmselt tänu sellele kasutataksegi Nos-i kuna alles selle lõhastumis tagajärjel tekib hapnik ja niski teine keemiline ühend veel,vist oli lämmastik .Kui ma eksisin siis parandage mind.
BMW TURBO
Mehed ärge jamage hapnikuga mootor lendab õhku! Sellepärast kasutataksegi naerugaasi ,et seal on hapnikku 80% ja lämmastikku 20%.
See viimane on seal tegelikult kõige tähtsam. Jahutab põlemistakti ja sissetulevat küttesegu. Tavalistel modifitseerimata mootoritel ei tohiks n2o kasutada üle 30s ja küttesegu ei tohi muidugi ka lahja olla. NB Sõbrad kui tahate enda mootorist lahti saada kasutage o2 te-PÕMM!
N2o 7kg maksab kuskil 800- pluss pallooni rent agast oli 60eeku-kuu!
See viimane on seal tegelikult kõige tähtsam. Jahutab põlemistakti ja sissetulevat küttesegu. Tavalistel modifitseerimata mootoritel ei tohiks n2o kasutada üle 30s ja küttesegu ei tohi muidugi ka lahja olla. NB Sõbrad kui tahate enda mootorist lahti saada kasutage o2 te-PÕMM!
N2o 7kg maksab kuskil 800- pluss pallooni rent agast oli 60eeku-kuu!