1. leht 1-st

K: Õlisüsteemi kohta

Postitatud: 28.10.2007 22:48 33
Postitas Danil523
Küsimus selles et kas õliradiaatori süsteemis on mingi takistus( audil on näiteks väike punn vahel (väikese naela suurune) , mul aga on nagu on toru mis puhudes ei takista midagi) , küsin kuna minu E39 525tds ei jõua hommikuti õlirõhku üles saada (kulub ca 15sek), äkki on mul õliradikal midagi puudu või kokkuühendamuisel torud ajasin segamini(need üks kõrgem teine madalam) ?

kui äkki on kellelgi mõni link taolisest õliprobleemist või õlisüsteemi töö kohta. (otsingus oli aint 524td kohta mille juba elasin üle :D )

Postitatud: 29.10.2007 08:25 30
Postitas Metsamees
Kardan et sul jookseb õlifiltrikorpus õlist tühjaks... Esmalt vahetaks õli ja filtri :cool: PS! Filter tuleb osta korralik...

Postitatud: 29.10.2007 09:06 22
Postitas Danil523
Metsamees kirjutas:Kardan et sul jookseb õlifiltrikorpus õlist tühjaks... Esmalt vahetaks õli ja filtri :cool: PS! Filter tuleb osta korralik...
Ei ei; filter sai just pandud(MAN- nagu otsingus leidsin et hea filter) ja uued kummitihendid igale poole(o-ring) , ja õli on täissünt...

Ma mõtlesin veel et äkki kopsik vahetada välja(mingi klapp ei tööta)?
Äkki keegi on neid õliradiaatorid ja kopsikuid mitu korda vahetand ja teab miks mille pärast?

Postitatud: 29.10.2007 10:13 31
Postitas erikred
Õlirõhu andurit oled kontrollinud??
Proovi korra ka rõhukell külge panna vaata mis see näitab, õlipump võib kah hakata otsi andma.

Samas on teada et kunagi M30 mootoril esines probleem et filtrikorpuses lasi klapp õli karterisse tagasi, äkki tasub ka seda kontrollida. Aitab uue korpuse ost.

terv
erich

Postitatud: 29.10.2007 12:13 17
Postitas Danil523
tänud nende küsimuste täpsustamises kuid veel viimane lahtine küsimus (siis saan juba täielikult teada mida esimesena vaetada)


see et ::: kas õliradiaatori süsteemis on mingi takistus(punn või kitsendus vahel) või on nii vooliku suurune ristlõikega igal pool õliradika süsteemis...

Postitatud: 29.10.2007 14:09 40
Postitas erikred
Niipalju kui ma neid BMW õliradika teemasid siinpool ja sealpool ookeani lugenud olen ei ole küll silma jäänud mingit punni süsteemis, ei näita ka ETK midagi.

Võibolla mõni targem veel oskab kommenteerida, aga isiklikult ei usu et seal midagi olema peaks

terv
erich

Postitatud: 29.10.2007 14:36 38
Postitas Danil523
erikred kirjutas:Niipalju kui ma neid BMW õliradika teemasid siinpool ja sealpool ookeani lugenud olen ei ole küll silma jäänud mingit punni süsteemis, ei näita ka ETK midagi.

Võibolla mõni targem veel oskab kommenteerida, aga isiklikult ei usu et seal midagi olema peaks

terv
erich
veelkord tänud, eks siis lähen kopsiku kallale. kui aga keegi tark lisab siis oleks eriti tänulik..

Postitatud: 29.10.2007 16:16 11
Postitas erikred
enne kui kopsiku kallale lähed pane korra töötav manomeeter külge ja vaata reaalselt mis õlirõhuga toimub. Endal näiteks peale rõhuanduri vahetamist kustub õlituli hommikul ~2sekundiga, varem 5-6 sek.

Muidugi jäi küsimata, et millal/peale mida ta üldse sellist asja tegema on hakanud või on probleem vaikselt süvenenud koguaeg? Mis õliga sõidad üldse?

terv
erich

Postitatud: 29.10.2007 19:36 25
Postitas Danil523
Sai siis tegeletud terve õhtu selle asja kallal: Vahetasin kopsiku ja kõik süsteemid (voolikud) asjad puhastasin ja vahetasin igatepidi.... kuid nagu tundub on asi sama ( vaatan homme hommikul kaua põleb tuli).

Veel vahetasin õlirõhuandurit (teise auto) pealt ja kopsiku tihendid...

muidu ennem kui ükspäev panin mehhaanilise õlirõhulugeja, siis näitas 1bar kuni peaaegu 4bar.

Äkki midagi õliradiaatorisüsteemis puudub või karterisõel umbes... või siis õlipump

Postitatud: 30.10.2007 23:01 57
Postitas erikred
tühikäigul näitas 1 bar? kas võtsid rõhu originaalanduri kohast?
Kui kiiresti muidu peal käivitamist rõhu üles võttis.

Mõni kel ligipääs autodatale võiks korra tsekkida mis on selle mootori normalne õlirõhk, või kui teab mõnda muud allikat siis oleks endalgi tore teada.

terv
erich