Kollane tuli armatuuris...
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 14.01.2007 12:06 46
- Asukoht: tallinn
Kollane tuli armatuuris...
et siis süttis bmw e 39 all paremas nurgas airbagi tule all kollane tuli...millel on kujutatud hammastratas ja "!"märk...
milles on asi..ja kas võib asi olla sellest et sõiduajal lükkasin drive pealt stepi peale,,,???
milles on asi..ja kas võib asi olla sellest et sõiduajal lükkasin drive pealt stepi peale,,,???
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Kollane tuli armatuuris...
Drive pealt stepile lükates ei tohiks küll midagi juhtuda, selleks see mõeldud ongiEvolution7 kirjutas:et siis süttis bmw e 39 all paremas nurgas airbagi tule all kollane tuli...millel on kujutatud hammastratas ja "!"märk...
milles on asi..ja kas võib asi olla sellest et sõiduajal lükkasin drive pealt stepi peale,,,???

Kasti veateade on see ja auto ei peaks liikuma ka hästi, 3 käik sees(avariireziim)
Diagnostika abiks. Võimalik, et mõni andur läbi.
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 14.01.2007 12:06 46
- Asukoht: tallinn
aga suretasin auto välja...panin uuesti käima..polnud mitte midagi enam ekraanil...plus ka ei ole löönud avarii reziimi peale, ja kõik käigud töötavad
küll aga vahepeal on nii kui paned...drive,stepi või R peale siis algul ei võta nagu käikke taha...annad pöördeid siis võtab järsku...
igatahes diagnost on kinglasti tulemas...aga lihtsalt kas praegu sõitmine võib midagi hullu korda saata..??
küll aga vahepeal on nii kui paned...drive,stepi või R peale siis algul ei võta nagu käikke taha...annad pöördeid siis võtab järsku...
igatahes diagnost on kinglasti tulemas...aga lihtsalt kas praegu sõitmine võib midagi hullu korda saata..??
Jah, kui välja suretad siis ta tulebki avariireziimist välja ja kõik on okei, kuni järgmise korrani. Avariireziimi võib hakata järjest tihedamini minema, nii ära sõida, pole kastile kasulik.
Seni kui reziimis pole võid jah sõita ja katsu lülitusi vähem teha, seega ainult D sõit.
Ju sul seal hoovastikus mingi kala sees, andur näiteks kulunud ja ei tunne lülitusi ära... ja siis mingi hetk tunneb ja lülitab- siis on nõks sees, pööretega ära küll enam mängi.
Seni kui reziimis pole võid jah sõita ja katsu lülitusi vähem teha, seega ainult D sõit.
Ju sul seal hoovastikus mingi kala sees, andur näiteks kulunud ja ei tunne lülitusi ära... ja siis mingi hetk tunneb ja lülitab- siis on nõks sees, pööretega ära küll enam mängi.
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 14.01.2007 12:06 46
- Asukoht: tallinn
ok tänud tarkade sõnade eest...eile tegi ta seda kasti värki päris palju..siis yks tark ütles et asi niiskuses äkki?et tõesti mingid klemmid vms ei saa ühendust vms...Markii7 kirjutas:Jah, kui välja suretad siis ta tulebki avariireziimist välja ja kõik on okei, kuni järgmise korrani. Avariireziimi võib hakata järjest tihedamini minema, nii ära sõida, pole kastile kasulik.
Seni kui reziimis pole võid jah sõita ja katsu lülitusi vähem teha, seega ainult D sõit.
Ju sul seal hoovastikus mingi kala sees, andur näiteks kulunud ja ei tunne lülitusi ära... ja siis mingi hetk tunneb ja lülitab- siis on nõks sees, pööretega ära küll enam mängi.
egas midagi eks peab diagnosti ootama...on mõni odav koht bmw-le...??
Tln UM- is on lühitest 680.00 EEK, ma ei tea kuidas järjekorrad on... ise tegin eelmisele autole, kui see jama oli, Pärnu UM- is, 400.00 EEK, sain kohe... ja anduri pead ikka sealt võtma ilmselt.
Soovitada võiks veel kasutaja Patrikut... Enamasti elektritööd, signad, immod ja diagnostika. Hind 300 .- h. Tel: 5028520 Helistada E-R 10-18.
Ei ole kursis kas ta ka kastile teeb... uuri järele!
Soovitada võiks veel kasutaja Patrikut... Enamasti elektritööd, signad, immod ja diagnostika. Hind 300 .- h. Tel: 5028520 Helistada E-R 10-18.
Ei ole kursis kas ta ka kastile teeb... uuri järele!