olemas

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

olemas

Postitus Postitas Harri_K »

olemas
Viimati muutis Harri_K, 11.11.2007 08:24 46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Tartus kahte kohta tean, kus turbodega veel eelmine talv tegeleti: 1.) Aasa tänaval Raadi surnuaia poolses otsas. Kui Puiestee tänavalt keerata Nurme tänavale ja seal paremele Aasa tänavale, siis mingi 3-4 maja vasakut kätt. Valge Toyota buss seisab tavaliselt hoovis, kui meister ise kodus. Ise pole seal käinud, aga üks tuttav mehaanik ütles, et pidi suht head tööd tegema. 2.) Soinaste tänaval (maja number oli vist 45), ming valge paat-kaater sesis hoovis veel eelmine aasta, seal tegeleb kah üks mees turbodega. Tuttav käis seal ja kestab siiamaani.
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: K:Kus teostatakse turbo remonti ja kaane lihvimist?

Postitus Postitas MuiduMees »

ananass kirjutas:võib asuda üle eesti ja kas keegi ka kohal käinud?
kaane olukorda ei tea kuid surve sees ja arvatavasti kõver ja mõrad sees... ja mis hinnaks võib kujuneda?
lihvitakse nt seal siriuse putka juures olevas autoremonditöökojas, ning hinda päris täpselt ei oska öelda (vist oli 300 - 400 krooni vahel).
ja sul tasuks ka survestada lasta see kaas. seal siriuse putka juures nad seda ei tee kuid, kui mure ära rääkida siis lasevad töö ära teha.
2000 a. 320d, e46
ArgoE
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 03.11.2005 21:54 39
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas ArgoE »

Väga huvitav jutt hahaha :lol:
Honda CBR1000RR 128kw
Harri_K
Huviline
Postitusi: 1897
Liitunud: 08.11.2007 14:53 04
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Harri_K »

diislijoodik kirjutas:Kui korras kaane saaksid max 5k-ga kätte, siis seda lappida küll pole mõtet. Turboid on palju pakkuda saksa ebay-s, olenevalt mudelist võib selle sealt saada ka 5-k-ga kätte. Samas, kui mootoril nii palju hädasid (eeldatavalt ülekuumutatud), siis võib kahtlustada ka muid vigu ja milleks sellist juustu üldse üritada paigata, arusaamatu? Müügiauto võib nii teha, kuid endale küll ei tahaks.

Lisan, et kui kaanes on jaotusvõll nagu tänapäeval ikka, siis pikkupidi (jutt ei kehti ristipidi kõvera kaane kohta, seda on vaja küll freesida, NB!, mitte lihvida) kõveral kaanel on ka selle laagripesad teljelt ära ja jaotusvõll jääb kõveralt sisse ja võib hakata raskemalt pöörlema (kiirem rihma või keti kulumine, suurenenud kütusekulu) või koguni mingi aja pärast pooleks minna. Ehk mu jutu mõte on selles, et alti polegi otstarbekas veidi kõverdunud kaant sirgeks lihvida, vaid panna kindlasti uued plokikaane poldid ja piirduda lootusega, et kaas tõmbub ploki peal sirgeks.
kes ütles et enda autole teen??
Suletud