Nivooamordid vs gaasiamordid
Nivooamordid vs gaasiamordid
Minu autol on mingi jama tagumiste amortidega, tagumik on liiga jäik. Nii jäik, et on ära peksnud ühe ülemise kinnituse. Amordid ise korras, seega:
1. Kas ostaks uued hüdroakud ( 2x 3000 kr.) ja auto kestab kuni järgmise nivoo süsteemi veani.
2. Paigaldan tavalised gaasikad koos ülemiste kinnitustega ( 2x1700 kr.)Ja rahu maapeal
Kumb oleks tehniliselt mõttekam?
1. Kas ostaks uued hüdroakud ( 2x 3000 kr.) ja auto kestab kuni järgmise nivoo süsteemi veani.
2. Paigaldan tavalised gaasikad koos ülemiste kinnitustega ( 2x1700 kr.)Ja rahu maapeal
Kumb oleks tehniliselt mõttekam?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: Nivooamordid vs gaasiamordid
Tehniliselt mõttekam oleks loomulikult ära remontida originaalsüsteem. Rahaliselt ... oma rahakoti sisu oskad sa ise kõige paremini hinnataGenne kirjutas:Kumb oleks tehniliselt mõttekam?

Mina remondiks originaali.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Kui väidate, et tuleb ka vedrud vahetada...siis on ikka tobe olukord küll, sest 4 kuud tagasi panin just mõlemad tagavedrud uued
Huvitav on see, et amorditest näitas, et AMORDID on korras, midagi 80%.
Paistab, et olukorra muudaks lihtsamaks alguses kogu nivoosüsteemi kontroll. Kas mingi teine koht peale UM-i sellega hakkama saaks?

Paistab, et olukorra muudaks lihtsamaks alguses kogu nivoosüsteemi kontroll. Kas mingi teine koht peale UM-i sellega hakkama saaks?

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Amorditest näitab põhimõtteliselt vedru korrasolekut. Minu eelmisel BMW-l olid esiamordid testi järgi mõlemad 75%, tegelikkuses sõitsin nagu ameeriklasega ja alt ära võttes kukkusid mõlemal amordil pulgad kolksuga sisse.Genne kirjutas:Kui väidate, et tuleb ka vedrud vahetada...siis on ikka tobe olukord küll, sest 4 kuud tagasi panin just mõlemad tagavedrud uuedHuvitav on see, et amorditest näitas, et AMORDID on korras, midagi 80%.
Paistab, et olukorra muudaks lihtsamaks alguses kogu nivoosüsteemi kontroll. Kas mingi teine koht peale UM-i sellega hakkama saaks?
Indrek
Uuri ja anna avalikusele teada.nemps kirjutas:Ma otsisin oma e34 touringule hüdroakusid ja uurisin kasutatuid, siis üks müüja ütles et ostis omale uued sachsi hüdroakud ala 1500EEki tk. Ütles et peab ainult Sachsi varuosakoodi teadma, mul sai see teema hetkel külmutatud aga sooviks ise ka seda asja edasi uurida.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Olen nüüd paar päeva uurinud hüdroakude hindu, huvitav huvitav, kõige odavamalt saaks Venemaalt, a-la 1050 eeki tk. Kuid kuidas kätte toimetamisega on, asuvad Moskvas
UM-i pole julgenud veel helistada, laoseisus neid pole.
Ma lihtsalt mõtlen, kirjalikult....



UM-i pole julgenud veel helistada, laoseisus neid pole.
Ma lihtsalt mõtlen, kirjalikult....


Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Inimene kes mulle sellist juttu telefoni teel rääkis oli kasutaja alary tel.5077617. Omal häbi natuke uurida pidin temalt kasutatud hüdroakud ostma aga ei jõudnud ega jõudnud kunagi Tartusse ja nii ta läkski jäidki ostmata, vabandused veel tagantjärgi. Aga kui ise välja uurid anna mulle ka teada tahaks omale ka ikka uued hüdroakud muretseda. UMi hind minu autole oli vist 2800.- tk, vähemalt suurusjärk uurisin kuskil kevadel.
BMW E34 525i touring
Lugesin teemat, aga oskab keegi öelda täpselt mida seal ära peab vahetama asendamaks nivooamorte tavalistega. Enda e34 525tds touring`ul nivooamordid lekivad kergelt ja peale käivitamist kostub vastikut kiunuvat heli kuskilt tagasilla juures, mis kaob alles peale poolt tundi sõitu
Plaan oleks kogu see kupatus tavaliste vastu vahetada. Ahjaa kuidagi väga jäik tundub kah, pole varem touringut omanud aga liiga raputab kuidagi 


Päris paljudel on amort veits õline, peaasi et eest topsikust otsa ei saaks. Kui kole jäik, siis ilmselt ka rõhuakud õhtalravic kirjutas:Lugesin teemat, aga oskab keegi öelda täpselt mida seal ära peab vahetama asendamaks nivooamorte tavalistega. Enda e34 525tds touring`ul nivooamordid lekivad kergelt ja peale käivitamist kostub vastikut kiunuvat heli kuskilt tagasilla juures, mis kaob alles peale poolt tundi sõituPlaan oleks kogu see kupatus tavaliste vastu vahetada. Ahjaa kuidagi väga jäik tundub kah, pole varem touringut omanud aga liiga raputab kuidagi

Aga eile avastasin, et kõrguse regulaator oli pandud asendisse, kus mingit lisarõhku akudesse ei lastud (ehk siis oli kõige madalamasse asendisse lastud). Nagu natuke tagumikku kergitasin töötava mootriga, oli selle natukese vedrustuse töö täiesti NULL


Seega sain kinnitust rahakoti huvist rõhuakude hindade suhtes.
Kas keegi oskaks soovitada, kust saaks soodsalt kahte akut (soovitavalt uut) osta ?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Ise vastan: Eestis saab hüdroakusid soodsalt 1550.- tk sellisest kohast nagu http://teeme.ee/
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Kas said oma probleemid lahendatud ?
Kuskilt lugesin et kui süsteem lahti võtta, siis juhul kui hüdroaku õliaugust midagi sisse pistes on tunda et membraan on vastas ehk terve on hüdroaku ok ja vahetama ei pea. Kas see on nii kontrollitav ? Enne uute akude ostmist sooviks veenduda et probleem on akudes, aga süsteemi niisama ka lahti ei taha kiskuda kuna sees suht värske chf11s UMist hinnaga mingi üle 200 EEGu liiter.
Kuskilt lugesin et kui süsteem lahti võtta, siis juhul kui hüdroaku õliaugust midagi sisse pistes on tunda et membraan on vastas ehk terve on hüdroaku ok ja vahetama ei pea. Kas see on nii kontrollitav ? Enne uute akude ostmist sooviks veenduda et probleem on akudes, aga süsteemi niisama ka lahti ei taha kiskuda kuna sees suht värske chf11s UMist hinnaga mingi üle 200 EEGu liiter.
BMW E34 525i touring
http://bmwe32.masscom.net/
Vaata siit vastust. Mina lugesin välja, et peale akude vahetust ei läinud tal paremaks see "põrkav" sõitmine. Mõtlen veel kõige üle järele.
Teine asi on muidugi see, et kui suur erinevus on nivoo ja tavalisega sõites, et kas pehmuse ja sujuvuse vahe on ikka seda kõike väärt?
Vaata siit vastust. Mina lugesin välja, et peale akude vahetust ei läinud tal paremaks see "põrkav" sõitmine. Mõtlen veel kõige üle järele.
Teine asi on muidugi see, et kui suur erinevus on nivoo ja tavalisega sõites, et kas pehmuse ja sujuvuse vahe on ikka seda kõike väärt?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: Nivooamordid vs gaasiamordid
Need originaal nivoosüsteemid on meie kuumaastikul rahakoti surm. Rahaliselt mõistlikum oleks panna tavalised. Olen kuulnud kommentaare, kes on teinud, et auto juhitavus muutus paremuse suunas.Indrek_M kirjutas:Tehniliselt mõttekam oleks loomulikult ära remontida originaalsüsteem. Rahaliselt ... oma rahakoti sisu oskad sa ise kõige paremini hinnataGenne kirjutas:Kumb oleks tehniliselt mõttekam?
Mina remondiks originaali.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- touringmeez
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
- Asukoht: viljandi/tallinn
- Kontakt:
Minu isendil alla ka nivooamordid ja ütleme niiet töötavad ilusti.Mul palju sõitmist täis koormaga ja ilus vaadata kuidas auto tagumik on pidevalt ühes asendis ja mingit hüppamist või midagi taolist küll ei tähelda.Tükk maad mugavam on sõita kui näiteks samaajastu audi 100 avandiga.
E34 525i touring.