K: bmw 325 m20 1rem kolbi

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
valerka
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 29.12.2004 15:42 10
Asukoht: tallinn

K: bmw 325 m20 1rem kolbi

Postitus Postitas valerka »

vajaks siis abi (soovitust) millist kolbi paigaldada. mootori plokk on 2.7 ja originaalis on seal KS kolvid. Kone on natuke kaasa aidatud kas kellelgi oleks mingit kohta pakkuda kust saaks osta natuke edevamat kolbi kui originaal(1rem mõõt)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kuidas sinu mootor varem on tehtud 2,7-ks?

Kas hetkel on kombinatsioon:
81mm vänt
130mm keps
ja plokist u. 2mm maha võetud?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
valerka
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 29.12.2004 15:42 10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas valerka »

nu 2.7 vänt ,2.0 kepsud ja 2.5 kolvid. pole plokki mõõtnud kas on maha võetud või mitte.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ju siis on võetud. Muidu oleks surveaste selline eriti lahja. Aga siis sellest olenevalt kaks võimalust:

1) Kui plokist on maha saetud siis paigaldada originaal 9,7:1 rem mõõdu kolb

2) Kui ei ole plokist maha võetud siis võiks panna 135mm kepsu (325i) ja originaal remontmõõdu 8,8:1 kolb millest kordinaatpingis pealt 3mm maha võtta, klapisüvendid samuti teha 3mm sügavamaks ja natuke ka silindriseina poole avaramaks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
valerka
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 29.12.2004 15:42 10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas valerka »

Silwer kirjutas:Ju siis on võetud. Muidu oleks surveaste selline eriti lahja. Aga siis sellest olenevalt kaks võimalust:

1) Kui plokist on maha saetud siis paigaldada originaal 9,7:1 rem mõõdu kolb

2) Kui ei ole plokist maha võetud siis võiks panna 135mm kepsu (325i) ja originaal remontmõõdu 8,8:1 kolb millest kordinaatpingis pealt 3mm maha võtta, klapisüvendid samuti teha 3mm sügavamaks ja natuke ka silindriseina poole avaramaks.
tänud täppis info eest. aga minu arust on 2.0 ja 2.5 kepsud ühe pikkad ja kolbidel oli ennemuiste ka süvendid sees kuid mitte lõpuni lastud. Oskad sa öelda kas kõigil 2.5 konedel on kolbe pealt sile.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Esiteks on 2,0 keps 130mm ja 2,5 keps 135mm. Teiseks on süvendid 325i kolbidel olemas küll aga kui sa paned pikema kepsu siis pead kolbi pealt madalamaks tegema kuna muidu käib vastu pead. Kui teed kolbi pealt madalamaks siis pead tegema ka klapisüvendeid sügavamaks ja laiemaks, muidu käivad klapid vastu.

Aga seda kõike on mõtet mõelda vaid siis kui sul on standardkõrgusega plokk. Ja selles ma kahtlen...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta