1. leht 1-st
K: bmw 325 m20 1rem kolbi
Postitatud: 23.11.2007 01:28 49
Postitas valerka
vajaks siis abi (soovitust) millist kolbi paigaldada. mootori plokk on 2.7 ja originaalis on seal KS kolvid. Kone on natuke kaasa aidatud kas kellelgi oleks mingit kohta pakkuda kust saaks osta natuke edevamat kolbi kui originaal(1rem mõõt)
Postitatud: 23.11.2007 10:06 33
Postitas Silwer
Kuidas sinu mootor varem on tehtud 2,7-ks?
Kas hetkel on kombinatsioon:
81mm vänt
130mm keps
ja plokist u. 2mm maha võetud?
Postitatud: 23.11.2007 10:21 39
Postitas valerka
nu 2.7 vänt ,2.0 kepsud ja 2.5 kolvid. pole plokki mõõtnud kas on maha võetud või mitte.
Postitatud: 23.11.2007 10:48 45
Postitas Silwer
Ju siis on võetud. Muidu oleks surveaste selline eriti lahja. Aga siis sellest olenevalt kaks võimalust:
1) Kui plokist on maha saetud siis paigaldada originaal 9,7:1 rem mõõdu kolb
2) Kui ei ole plokist maha võetud siis võiks panna 135mm kepsu (325i) ja originaal remontmõõdu 8,8:1 kolb millest kordinaatpingis pealt 3mm maha võtta, klapisüvendid samuti teha 3mm sügavamaks ja natuke ka silindriseina poole avaramaks.
Postitatud: 23.11.2007 17:27 52
Postitas valerka
Silwer kirjutas:Ju siis on võetud. Muidu oleks surveaste selline eriti lahja. Aga siis sellest olenevalt kaks võimalust:
1) Kui plokist on maha saetud siis paigaldada originaal 9,7:1 rem mõõdu kolb
2) Kui ei ole plokist maha võetud siis võiks panna 135mm kepsu (325i) ja originaal remontmõõdu 8,8:1 kolb millest kordinaatpingis pealt 3mm maha võtta, klapisüvendid samuti teha 3mm sügavamaks ja natuke ka silindriseina poole avaramaks.
tänud täppis info eest. aga minu arust on 2.0 ja 2.5 kepsud ühe pikkad ja kolbidel oli ennemuiste ka süvendid sees kuid mitte lõpuni lastud. Oskad sa öelda kas kõigil 2.5 konedel on kolbe pealt sile.
Postitatud: 23.11.2007 17:42 27
Postitas Silwer
Esiteks on 2,0 keps 130mm ja 2,5 keps 135mm. Teiseks on süvendid 325i kolbidel olemas küll aga kui sa paned pikema kepsu siis pead kolbi pealt madalamaks tegema kuna muidu käib vastu pead. Kui teed kolbi pealt madalamaks siis pead tegema ka klapisüvendeid sügavamaks ja laiemaks, muidu käivad klapid vastu.
Aga seda kõike on mõtet mõelda vaid siis kui sul on standardkõrgusega plokk. Ja selles ma kahtlen...