1. leht 1-st
Vahepuki laager ????
Postitatud: 20.06.2004 21:19 23
Postitas susser
E34 520-91 kohapealt minnes kõik ok,kuid kui 2. käik sisse ja kui siis kiirendada ...kusagil 3500rpm juures lööb õrna vibra kusagile sinna kässari alla...üle 3500 kaob jälle ära...teiste käikudega kõik ok...selline pull ainult 2. käiguga ja 3500 pöörde juures...muude käikudega ei miskit...
On kellelgi kokkupuudet old sellise asjaga?Viga arvatavasti vahepukis..kas see laagri vahetus keeruline ja kas laagrit üldse vahetada saab või oleks mõistlik panna uus vahepukk koos laagriga ?
Mis sihuke jubin ka maksta võiks??
Postitatud: 20.06.2004 21:50 46
Postitas Viljar
Postitatud: 21.06.2004 13:32 01
Postitas Regent
vahepuki laager kui on tuksis, saad vahetada ka laagri eraldi, aga see on mõttetult palju tööd, lihtsam on vahetada terve vahepukk. Selleks võta alt summuti, kuni püksteni ja kardaanikaitse(kui on olemas). Siis pead lahti keerama käigukastipoolsed kardaanipoldid, alt lahti keerama vana vahepuki kinnituse(peaks olema 2 poldiga), kardaan võta pooleks. Kardaani käigukastipoolse poole külge jääb vana vahepukk. Selle mahasaamiseks pead maha võtma kardaanikaelal oleva stoppersplindi ja kergete puuhaamrilöökidega saad vana puki maha. Uut pukki on mõttekas panna juba sellepärast, et vanal vahepukil on see vibratsioonileevenduskumm vananenud, uuel pukil on ta ju terve. Lammarist ei tasu sul seda otsima hakata, targem on poest osta. Läheb maksma umbes 300-400 krooni vahel. Kardaani kokkupanekul jälgi, et nuutide otsa sobitamisel kardaaniliigendi vastakuti jäävad põsed oleksid samal tasapinnal(kui sa need risti paned, hüppad sõidu ajal ise välja). Sinu poolt kirjeldatud müra on sellest tingitud, et järsul veojõu suurendamisel hakkab kardaan laagri otsas kolisema. Võimalik, et vahepuki vibratsiooni leevenduse kumm on katki minemas. Igal juhul on targem uus pukk panna. Tean oma kogemustest

Postitatud: 21.06.2004 13:53 39
Postitas priitv8
Just äsja oli seda asja võimalik nt. Autopartnerist osta 231 krooni eest.
Ja kardaani lahtivõtmisel märgista ära täpselt nuutide asend, sest isegi ühe astme võrra viltu kokku pannes on asi tasakaalust väljas, edasist kirjeldas juba eelkõneleja.
Postitatud: 25.06.2004 09:29 00
Postitas alts20
oled kindel et sellel auol nuut on mul on sama aastakäigu 2,5 ja nuuti pole niiet ei saa ju kindlalt nuudist rääkida
Postitatud: 25.06.2004 11:24 41
Postitas truumu
Re: Vahepuki laager ????
Postitatud: 02.10.2009 19:53 18
Postitas Tarass
susser kirjutas:E34 520-91 kohapealt minnes kõik ok,kuid kui 2. käik sisse ja kui siis kiirendada ...kusagil 3500rpm juures lööb õrna vibra kusagile sinna kässari alla...üle 3500 kaob jälle ära...teiste käikudega kõik ok...selline pull ainult 2. käiguga ja 3500 pöörde juures...muude käikudega ei miskit...
On kellelgi kokkupuudet old sellise asjaga?Viga arvatavasti vahepukis..kas see laagri vahetus keeruline ja kas laagrit üldse vahetada saab või oleks mõistlik panna uus vahepukk koos laagriga ?
Mis sihuke jubin ka maksta võiks??
Kaevasin nüüd ülivana teema ülesse...
aga mul sarnased sümtomid... kolmanda käiguga teatud pööretel auto vibrab täiega ja siis jälle kõik korras. Arvatavasti ka see kardaani vahepukk. Aga enne vahetust tahaksin teada milline ta välja näeb??? Kas on see
http://ladu24.ee/et/ladu1/330/5,802,0,1/17440
kui ei ole siis äkki keegi viskab pildi ülesse... oleksin väga tänulik!!!
loodan, et keegi ei pahanda et selline rumal küsimus

Re: Vahepuki laager ????
Postitatud: 02.10.2009 20:10 31
Postitas Mart_L
Re: Vahepuki laager ????
Postitatud: 02.10.2009 20:19 15
Postitas Tarass
aitähh!!!
Re: Vahepuki laager ????
Postitatud: 18.05.2010 21:21 21
Postitas Holari
Ei hakanud uut teemat tegema, äkki saab mõningat nõu siit...Nimelt siis tegu 2001a E46 touringuga, 2.0l diisel ja automaat. Nimelt siis viimasel ajal olen tundnud, et kiirendades nu korralikult kiirendades, möödaminekul nimelt tekib auto arvan, et tagaossa vibratsioon, seda aint suurtel pööretel, rahulikult minnes ei ole midagi. Auto käis kontrollis ja läbi on tagumised amordid, kuigi tundub mulle, et koormaga on asi hullem, aga kuidas amordid seda võiks põhjustada? Siis äkki veel tagasilla suured puksid?? Kõik muu peaks olema tehtud, äkki kellelgi sarnane juhtum olnud sarnase autoga ja võiks lahkelt kogemusi jagada.....
Holari