Müratase BMW'des
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Müratase BMW'des
Mul plaan osta head autot. See peaks tähendama seda, et auto peaks olema salong vaikne ja ei tohiks sisse tulla rehvimüra, vee häält lompides, aukude klobinat ega mootori häält. E36 olen tuttav ja see on umbes sama nagu Audi B4 - hüppab aukudes ja kaevukaaned kostuvad ikka suht palju sisse. Ja ka karedamale asfaltile üle minnes tuleb volüüminuppu keerata või kõvemijni rääkima hakata. E34 on juba parem, isegi tükk maad parem, umbes nagu Audi 100/A6. Ma tahaks omale osta E32. Teadjad võrrelge objektiivselt nüüd e34 ja e32 mürataset ja vedrustuse vaiksust ja kas on mõtet osta e32 või pole ta e34'st eriti üle? Proovisõitu tehes tundus küll, et päris muhe oli, aga autoturul ei saa ka üle 50kmh proovida ja ei saanud täit pilti.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
7 on ikkagi luksusklass ja seda on paras võrrelda A8'ga. Ise olen sõitnud sedaankerega e34 ja a6'ga ja tundus suht sama. Aga sellega nõustuvad paljud, et e34'st uuem kere viiene pidi omas klassis väga vaikne olema.
Viimati muutis HannesT, 01.03.2010 12:50 23, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
On ka erandeid. Näiteks mu eelmisel e39-l kostus maanteemüra sisse vähem kui e60-l.AFF kirjutas:Kui veermik korras siis soovitaks E38, endal selline ja ikka vaikne on küll. Muidugi mida uuem mudel seda vaiksemad nad üldjuhul on. Muidugi me räägime autodest mitte....saanidest.! Edu
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
No siis on tore. Rahakotile mõeldes plaanin osta just manuaalkastiga e32, aga tekkis mõte, et vb pole e34 võrreldes mõtet. Ise olen siiamaani rohkem Audidega sõitnud ja neil nii, et mida suurem mootor ja mida rohkem silindreid, seda vähem teda kuulda on.Tõnis kirjutas:E32 on ikka väga vaikne auto kui ukse-aknatihendid korralikud ja viisakalt hooldatud. Oli vahepeal võimalus natuke 2005a. audi a6 sõita ning sealt oma e32 750 ümber istudes, tundsin kuidas kõrv puhkas kohe.
See on kindel, et E32-l on müraisolatsiooniga rohkem vaeva nähtud, kui E34-l. Seisusevahe kohustab. Ja see põhimõte on säilinud tänaseni. S.t. mida suurem mudeli number, seda rohkem on auto ehitamisega vaeva nähtud.
Nt. on E32-l ka esisilla tala (see, kuhu ülemised õõtsad kinnituvad) kerest kummipuksidega eraldatud, E34-l mitte.
Iseasi muidugi, et kõik see disain töötas 20 aastat tagasi, kui see auto värskelt tehasest tulnud oli.
Kui samad puksid veel all, siis tänaseks pole nende elastsus enam sama, mis 20 (või ka 10) aasta eest.
Nt. on E32-l ka esisilla tala (see, kuhu ülemised õõtsad kinnituvad) kerest kummipuksidega eraldatud, E34-l mitte.
Iseasi muidugi, et kõik see disain töötas 20 aastat tagasi, kui see auto värskelt tehasest tulnud oli.
Kui samad puksid veel all, siis tänaseks pole nende elastsus enam sama, mis 20 (või ka 10) aasta eest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
no ma ravan ka Samuti!M4rt kirjutas:truumu kirjutas:Korralik E34 on vaiksemkollerimees kirjutas:Minumeelest on E39 ka väga vaikne.
Kohe kindlasti mitte, 39 on 34-st raskem, voolujoonelisem.. ja tunduvalt vaiksem, siin ei ole midagi vaielda

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Ma küll ei ütleks, et mu e36 325 mürarikas oleks.Sportpütt müdistab küll jubedalt salongi , aga see pakub minusugustele naudingut!
...ja isal on mul e34 touring ja diisel,ütleks et suhteliselt üksühele.....kui minu omal sumpsimüra välja jätta :lol:Kui nüüd aga e32 rääkima hakata, siis see on ikka väga vaikne.Anti ka mulle paar päeva e32 tagumikku alla ja ikka väga vaikne oli 


Bayer 325tds 95a.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
No on ju ka E39-said mis on läbi aetud, seda ei saa nii üldiselt võtta!siim .j kirjutas:no ma ravan ka Samuti!M4rt kirjutas:truumu kirjutas: Korralik E34 on vaiksem
Kohe kindlasti mitte, 39 on 34-st raskem, voolujoonelisem.. ja tunduvalt vaiksem, siin ei ole midagi vaieldakuula tänavapildis millist häält need e34jad juba foori taga seistes teevad, see on jube mis moodi need mootorid on läbi aetud!
Eks E39 mootor on vaiksem kui E34, aga linnapildis ei saa siiski võrrelda. Enamuste E34 tehniline olukord pole enam ligilähedanegi tehnaseseadele. Mootorid tiksuvad, vendika sidur on jäigaks keevitatud kuna uut ei taheta osta, rihma laagrid sirisevad, sumpsid sõeladest tühjaks põlenud või mingi "sport" pütiga asendatud jne.siim .j kirjutas: no ma ravan ka Samuti!kuula tänavapildis millist häält need e34jad juba foori taga seistes teevad, see on jube mis moodi need mootorid on läbi aetud!
Natuke ebaaus on võrrelda sellist E34 E39'ga.
Eelmine auto oli E34. Väga hea mugav ja vaikne masin. Isegi summuti jouramine ei kostnud häirivalt sisse.
Praegu kulgen siis E32'ga. Ikka tunduvalt vaiksem on, kui E34. Kui E34'l hakkas mingi kiiruse pealt tuulevihin ja rehvimüra ikka päris kõvasti sisse kostma, siis E32 ei anna kiirusest just eriti mürarikkalt aimu. Vedrusus on ka ikka pehmem - kaevukaantest ja aukudest kulged üle, nagu neid poleks olemaski. Mootori hääl on ka paremini summutatud võrreldes E34'ga.
Ainuke asi, mis häirib natuke on rehvimüra, mis võiks vaiksem olla. Samas eks seda rehvimüra just mingid muud hääled ei sega ka
See siis minu kogemus nende kahe autoga.
Praegu kulgen siis E32'ga. Ikka tunduvalt vaiksem on, kui E34. Kui E34'l hakkas mingi kiiruse pealt tuulevihin ja rehvimüra ikka päris kõvasti sisse kostma, siis E32 ei anna kiirusest just eriti mürarikkalt aimu. Vedrusus on ka ikka pehmem - kaevukaantest ja aukudest kulged üle, nagu neid poleks olemaski. Mootori hääl on ka paremini summutatud võrreldes E34'ga.
Ainuke asi, mis häirib natuke on rehvimüra, mis võiks vaiksem olla. Samas eks seda rehvimüra just mingid muud hääled ei sega ka

See siis minu kogemus nende kahe autoga.
Müratase on bmw-l väga hea, eeldusel, et tihendid ja vedrustus korras on. Nagu Priit ütles, mida suurem/kallim mudel seda enam on tööd tehtud "ebasobiva" müra kõrvaldamisega ja vedrustuse isoleerimisega. IIRC on bmw palgal eraldi akustika insenerid, kes "tuunivad" mootori ja sisse-väljalaske hääli just selliseks nagu vaja - kiirendades kuuled, cruisimisel mitte.
Bemm on ikka vaikne auto . Hetkel tuleb töö juures päris tihti ringi sõita E34 touring 525tds -iga . Sellel on naelkummid all ja läbisõitu üle poole miljoni , kõige järgi otsustades on ta hooldust näinud niipalju , kui garantiiaega oli . Nüüd panna kõrvale sõbrapoisi Volvo V70 diisel
, see on ju nagu traktor , pluss rehvimüra ja mootor karjub ka sisse , nagu haavatud . Bemm on lisaks sellele aastakest 10 vanem ka .

Minu E46 kupee on samuti vaikne.. kui välja jätta need vanad hinged
Mis vajavad vahetust.. saab selle ka tehtud..
Aga kui ukse vastuseid tõsta ning uks kergitamise abiga kinni lükata, kuulen autos kahte asja:
Enda ja oma naise südame tuksumist
Okei.. kui auto tahab energilselt liikuda, siis mootori tuksumist kaa :p ning pärast lapse, kes tänulikult tantsib, põtkimist naise kõhus
Ei tea inimest, kes kurdaks BMW müra üle.. 2001 WV Passat on samuti hea müratasega.

Aga kui ukse vastuseid tõsta ning uks kergitamise abiga kinni lükata, kuulen autos kahte asja:
Enda ja oma naise südame tuksumist


Ei tea inimest, kes kurdaks BMW müra üle.. 2001 WV Passat on samuti hea müratasega.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
vanematest autodest on ikkagi seitsmene tõepoolest vaikne.. eeldusel muidugi, et auto korras on.
pakettklaasidega E38'l kostab tugevamalt sisse ainult pöördesse aetud mootor. alla 2000 pöörde pole mootorit praktiliselt kuulda.. talverehvid kostavad küll sisse, aga Nokiani naastud on nii lärmakad, et kostavad vist kuitahes vaiksesse autosse
seitsmese juures on lahe see, et müratase oluliselt ei sõltu kiirusest. aga õnneks on kõik vajalikud hääled kuulda - mootor, klobisev veermik jne , ei sõida ikka päris vati sees
teistest autodest.. '95 530i V8 vs '96 Audi A6 2,6 on mul otsene kogemus.. kindlalt 1-0 BMW kasuks.. seda tunnistas ka Audi omanik et Bemm on ikka palju vaiksem.. ja vedrustus on ka mugavam.
pakettklaasidega E38'l kostab tugevamalt sisse ainult pöördesse aetud mootor. alla 2000 pöörde pole mootorit praktiliselt kuulda.. talverehvid kostavad küll sisse, aga Nokiani naastud on nii lärmakad, et kostavad vist kuitahes vaiksesse autosse

seitsmese juures on lahe see, et müratase oluliselt ei sõltu kiirusest. aga õnneks on kõik vajalikud hääled kuulda - mootor, klobisev veermik jne , ei sõida ikka päris vati sees

teistest autodest.. '95 530i V8 vs '96 Audi A6 2,6 on mul otsene kogemus.. kindlalt 1-0 BMW kasuks.. seda tunnistas ka Audi omanik et Bemm on ikka palju vaiksem.. ja vedrustus on ka mugavam.
V8
Jah, mul sama - maanteel kuni 2000 pöördel sõites mootorit ei kuule. Naastud ka linnas sisse ei kosta. Maanteekiirusel siiski rehvimüra on natuke kuulda, tuul ja mootor küll ei häiri. Ja originaalsummutitega pole sealt midagi sisse kuulda. (E38 730i, paketid)SiilV12 kirjutas:pakettklaasidega E38'l kostab tugevamalt sisse ainult pöördesse aetud mootor. alla 2000 pöörde pole mootorit praktiliselt kuulda.. talverehvid kostavad küll sisse, aga Nokiani naastud on nii lärmakad, et kostavad vist kuitahes vaiksesse autosse