1. leht 1-st
jätkub
Postitatud: 02.01.2008 13:01 47
Postitas Toits540i
Jätkuks hoiatusele. Hakkasin siin uurima, et kus kohast ikka õli tilgub ja oh üllatust, sidurikoja ja mootori vahel tervelt sentimeetrine pilu. "Spetsialistid" Tartu UM-is olid jätnud sidurikoja kinni keeramata. Olgugi, et klienditeenindaja toonitas, et just parim mees oli minu autot teinud:)Paneksin kohe pildi ülesse kui saaks. See ajas juba kopsu üle maksa. Küsisin tööraha tagasi. Õnneks maksti ka, muidu oleks küll ajakirjandusse pöördunud. Inimesed, ärge leppige sigadustega.
Probleem
Postitatud: 02.01.2008 13:03 52
Postitas Toits540i
Äkki on kellelgi asjalikku nõu anda, et kus kohast see õli võib tulla. Tegu V8 mootoriga. UM-s rääkis, et mingi trenaasikanal ja et ülevalt vau vahelt jookseb õli alla.
Postitatud: 02.01.2008 13:05 54
Postitas Veljo_V
Vaheta karteri tuulutus klapp ära minul tuli sealt vaata pildid on minu auto teemas, arvasin ise ka et vända simmu aga ei olnud!
Postitatud: 02.01.2008 13:11 41
Postitas Veljo_V
Kõik terve mootor ujus ja tilkus just mööda kasti alla ja jäi mulje nagu oleks vända simmu jooksnud
Postitatud: 02.01.2008 13:24 49
Postitas AARE540
Karterituulutuse klapi kohta leiab üht-teist veel
SIIT 
Postitatud: 02.01.2008 13:34 08
Postitas Toits540i
kus see tuulutusklapp siin asub
Postitatud: 02.01.2008 13:35 22
Postitas Toits540i
Kusjuures um-is ütles, et mora plaokis. Kahtlustasin kohe, et endal on neil mõra peas
Postitatud: 02.01.2008 13:44 47
Postitas AARE540
SIIN DIAGRAMMIL on see klapp detail nr.3. Siin on küll tegu minu 530 mootoriga, kuid põhimõtteliselt on 3.0 ja 4.0 mootorid identsed.
Ja infoks sulle- ÄRA TEE iga kord uut postitust, kasuta ''muuda'' nuppu!
Postitatud: 02.01.2008 13:58 17
Postitas Veljo_V
Siin sisselaske otsas!
Postitatud: 02.01.2008 14:39 59
Postitas Toits540i
Kas kogu see suur kärakas ongi see klapp või mingi osa sellest OK ma väga harva foorumis kirjutanud

. Igal juhul tänud info eest,auto juba garaažiž ja õhtul hakkan lammutama.
Kas see membraan kusagilt paistab ka, et kas katki või terve
Postitatud: 02.01.2008 14:41 52
Postitas AARE540
Vaata minu eelmist postitust.
Postitatud: 07.01.2008 09:01 37
Postitas Toits540i
Vahetasin nüüd klapi ära aga ega suurt paremaks ei läinud midagi. Sisse laske kollektor oli muidugi seest paksult õline seest. Õli lisamise korgi all on muidugi vaakumit tunda. Sama ka õlivardaga, et väga raske välja tõmmata, nagu kinni imetud. Mõistus jälle otsas.
Kummilutid täiesti terved. tihendei muidugi ei vahetanud, sest olid terved ja nii kiiresti ei saanud. Nõrgast vaakumistki piisab, et see klapp kinni imeda.
Postitatud: 07.01.2008 09:11 20
Postitas Rain.
Kas sa lisaks sellele klapile
siit jooniselt osa nr. 3 vahetasid ka ära selle klapi tihendi (osa nr. 5) ning kas need kummilutid (osad nr. 7 ja 8) olid ikka terved).
Kas sa kollektori maha võtmisel ka kollektroi tihendid ikka vahetasid ära?
Postitatud: 07.01.2008 10:21 47
Postitas Toits540i
muutsin oma eelmist postitust aga keegi ei vasta. panen nüüd uuesti. Et kummilutud terved ja tihendid jäid vahetamata. Selle klapi peaks ju iga väiksemgi vaakum kinni imema. mootor vähe lonkab küll, st võiks need tihendid ikka uued panna või mis
Postitatud: 08.01.2008 09:03 27
Postitas Rain.
Sisselaskekollektori tihendid võiks jah uued panna kui sisselaske kollektor juba maas on. Sealt võib vabalt su auto mootor lisaõhku saada. Ka endal seisab sisselaske kollektori tihendite vahetuse ees mingil ajal.
Postitatud: 08.01.2008 09:15 40
Postitas Toits540i
Panin kollektori peale tagasi sest tihendite saamine võtab veidi aega.Kõige hullem, et vahetasin klapi ära aga õli ikka tilgub. Mida edasi teha? Klapile tellisin tihendi ka ära aga selles asi ei ole ma arva.
Postitatud: 12.01.2008 15:47 56
Postitas Veljo_V
Nii asi niikaugel et nüüd sai vahetatud ka klapi tih aga õli ikka tilgub,10km sõitu ja tilgad alla, ehk kellegi veel sooitusi!
Vahendan omaniku sõnasid.
Postitatud: 14.01.2008 07:47 30
Postitas Toits540i
nädalavahetus kulus siis auto peale. panin need klapi tihendi ja kollektori ja karterituulutustoru tihendid kõik uued. Algul ei saanud targemaks midagi. Siis uuesti lahti ja kõik kohad puhtaks bensiiniga ja kuivaks ning külma mootoriga u.2km sõitu ja kohe oli näha kuskohast õli tuleb. Kui pikemalt sõita, nii u. 10km siis läheb plokk soojaks ja õli hajub ja valgub ära. Õli jookseb eest otsast plkikaane tihendi vahelt. Ülevalpool pildidl see kõrgem õline osa. Kui kunagi aega saan panen pilte ka ülesse. nüüd ingot vaja mis jõuga plokikaane polte pingutada.