kütusefiltri vahetamine
kütusefiltri vahetamine
kui tihti oleks SOOVITATAV vahetada kütusefiltrit? (diiselautol)
Sõita BMWga ja kuulata head DnB-vot see on nauding!!!
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
no 850.- vms ikka muudabLepard kirjutas:No ilmselt see paarsada krooni ei muuda küll asja, kui ma seda filtrit kord aastas vahetan...

ja saksa kohta nii palju,et seal türklane sõidab see 200k ka ühe õli ja küünaldega


On the 8th day, God created boost.
Minu soovitus, vaheta filtrit kevadel ja kindlasti vaheta sügise lõpu poole, enne külmade saabumist, kui nii teed, siis sa ei eksi.
Vanema diisel bmw-ga on lihtne, lähed poodi ja küsid kütusefiltrit veoautole: volvo, scania, sisu ja mure laheneb 50-70 krooniga.
Ei julge 100% lubada, aga kuni 3.0 diisli (kuni 97-98 aastani) tulemiseni peaks veoka filter sobima.
Vanema diisel bmw-ga on lihtne, lähed poodi ja küsid kütusefiltrit veoautole: volvo, scania, sisu ja mure laheneb 50-70 krooniga.
Ei julge 100% lubada, aga kuni 3.0 diisli (kuni 97-98 aastani) tulemiseni peaks veoka filter sobima.
Mercedes EQS 450+ 2022
Ku jätta kütusefilter pikaks ajaks vahetamata,kaasneb sellega nii või teisiti mustumine. Võib juhtuda, et filterelement hakkab eritama osakesi kütuse hulka (igal filtril on oma ettenähtud aeg, mil ta peab vastu filtreeritavale keskkonnale). Kütuse mustusmist ei saa ka põhjendada sellega, et auto hakkab "pooma" või "ei saa kütust kiirendamisel kätte". Kui juba tekib väiksemgi kütuse läbivoolu takistus filtrist (erinevus ettenähtust) ei suuda plunžer täielikult täituda, plunžerkolvi tekib vaakum ning võib sattuda ka õhk. Selliseid nähtusid saab teha kindlaks põlemisrõhkude (Pz) mõõtmisega (kes seda teil mõõdab, ei tea). Põlemisrõhud muutuvad juba ennem, kui filtri mustumine hakkab auto minekule olulist mõju avaldama. Kui plunžerpaaris tekib liigne vaakum ja plunžer ei jõua oma käiguga kütust ette "imeda", siis tekib osaliselt kuivhõõrdumine ning tulemuseks on erosioon ning plunžerkolvi pindade riknemine. Sarnased ilmingud võivad tekkida ka nt vigase või kulunud kütuse etteandepumba tõttu.
Seega ärge oodake oma filtri vahetusega seni kuni autol hakkab hing kinni jääma või filtrikorpus hakkab mädanema.
Seega ärge oodake oma filtri vahetusega seni kuni autol hakkab hing kinni jääma või filtrikorpus hakkab mädanema.
Samas aga on eriti mõnus seda vahetada kuskil pimedas ja vihmaga, ülikond seljas. Ei tee paha seda siiski vähemalt 2 korda aastas vahetada. Kinni ta hakkab üldjuhul siiski nii jääma, et kõrgematel pööretel enam ei tööta. Ei saa lihtsalt kütet kätte kuid siiski tavaliselt kannatab remondikohta sõita.
E 39 535 1997.a.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Sellisel juhul on suur eelis autoomanikel, kel see filter kapoti all asub, nende ees kel see põhja all asetsebkollerimees kirjutas:Samas aga on eriti mõnus seda vahetada kuskil pimedas ja vihmaga, ülikond seljas. Ei tee paha seda siiski vähemalt 2 korda aastas vahetada. Kinni ta hakkab üldjuhul siiski nii jääma, et kõrgematel pööretel enam ei tööta. Ei saa lihtsalt kütet kätte kuid siiski tavaliselt kannatab remondikohta sõita.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Hirmutada polegi vaja.diislijoodik kirjutas:Kulla mees, sinu jutus olevate tingimuste täitumiseks peab filter nii umbes olema, et selles tekiks rõhulang ligi 5-7 Bar ehk ka atmosfääri suhtes kavitatsioon (-1 Bar). Aja hirmu ja õuduste jutte, kuid mis liig, see liig. Kas sinu arvates on tehases lollid, et nad määravad kogemustest lähtudes ja kalkulatsioonidele tuginede kindlalt VARUGA filtri vahetusvälbaks inspection 2?
Plunser on suht kiire liikuja ning kui selle täitumine on raskendatud, hakkavad probleemid. Plunser tänu oma kiirele liikumisele tõmbab ennast küttest lahti

Ma lihtsalt räägin, et milleni viib üks lohakus ja millega see lõppeda võib. Inimesed siin ägavad, et diiselmootor vajab liiga palju remonti ning pumbad on kehvad ning kallid remontida. Kõik saab ju alguse neist enditest, kas pole nii. Jätad filtri vahetamata, tekib vähene kulumine, auto on sõitnud 300000, siis on juba märgatav kulumine. Keskmisel eesti inimesel ongi see 300kkm sõitnud diisel ning häda ja viletsus pealekauba.
Olen täitsa mõõtnud (küll tööstuslik diisel, siiski analoogne sõiduautodiislile) põlemisrõhkusid silindris võrreldes kõrgsurvepumbale etteantava kütuse rõhu muutumisega ning filtri ummistumise tingimustel. Fikseeritud on töö ebaühtlus silindris (määratav ainult põlemise lõpprõhkude diagrammiga), kuid töö visuaalselt häiritud ei olnud. Lisaks sellele on täitsa olemas pumpade plunserpaarid, mis on selle tõttu kannatada saanud (erodeerunud).
Mõõteriistadena kasutatud siis Malin ja Spizdru abivahendeid:
http://www.malin.co.uk/
Juttu on siis monokõrgsurvepumpadest, jaoturpeaga kõrgsurvepumpadest ja rida(plokk)kõrgsurvepumpadest ning nede tööst. Common-rail ning uuemate süsteemidega pole kokku puutunud.
Mõõteriistadena kasutatud siis Malin ja Spizdru abivahendeid:
http://www.malin.co.uk/
Juttu on siis monokõrgsurvepumpadest, jaoturpeaga kõrgsurvepumpadest ja rida(plokk)kõrgsurvepumpadest ning nede tööst. Common-rail ning uuemate süsteemidega pole kokku puutunud.
See pole plangu ja hiinamüüri võrdlemine, vaid diisli teooria. Ühesõnaga, et saaks ka inimene, kes asjaga pole ehk kokku puutunud, aru sellest, mis juhtub, kui filtrist on raskendatud kütuse liikumine edasi kõrgsurvepumbale, mis sellega kaasneda võib.
Inimene on igati leidlik olend ning võib sinna 100 imet ja rõhuandurit vahele ehitada. Sellega kaasneb ka täpselt sama palju asju, mis võivad probleemseteks muutuda, seega oleks vähemalt kasulik teha enda poolt kõik võimalik, et vältida probleeme tulevikus - muidugi igaühe enda otsustada.
Ma pole väitnud et filtrit tuleks iga paberis ettenähtud kord vahetada (ega tee seda isegi) vaid rõhun sellele, et mitte ära unustada et filter on kuskil olemas ning seda tuleks vahetada enne, kui see ennast meelde hakkab tuletama
Ja auto diiselmootor töötab samamoodi nagu kõik teisedki diislid. Muutuvad nüansid, mitte tööpõhimõte.
Loodan, et kellelgi oli antud jutust kasu!
Inimene on igati leidlik olend ning võib sinna 100 imet ja rõhuandurit vahele ehitada. Sellega kaasneb ka täpselt sama palju asju, mis võivad probleemseteks muutuda, seega oleks vähemalt kasulik teha enda poolt kõik võimalik, et vältida probleeme tulevikus - muidugi igaühe enda otsustada.
Ma pole väitnud et filtrit tuleks iga paberis ettenähtud kord vahetada (ega tee seda isegi) vaid rõhun sellele, et mitte ära unustada et filter on kuskil olemas ning seda tuleks vahetada enne, kui see ennast meelde hakkab tuletama

Ja auto diiselmootor töötab samamoodi nagu kõik teisedki diislid. Muutuvad nüansid, mitte tööpõhimõte.
Loodan, et kellelgi oli antud jutust kasu!
[quote="diislijoodik]
Nii, et me mõtted tegelikult klapivad, va osas, mis puudutab sõiduauto mootori töörežiimi eripära ja miks mind ajab kiruma, kui siia näitena tööstusmootori tood, mis võib töötada pidevalt täiskoormusel.[/quote]
Loggiz klapivad... selle järelduseni võib minna otse või ringiga - antud juhul ringiga
Tööstusliku diisli all mõtlesin laevadiisleid ning paadidiisleid (töötavad vägagi muutuvatel koormustel) ning ka teatud mudeleid Caterpillari ning MAN toodangust, mida kasutatakse diiselelektrilistes seadmetes (suht püsivad koormused) ning ka eriotstarbelistes rasketehnikamasinates ning veomasinates (jällegi muutuvad koormused).
Pole ennast mõtet kiruma ajada
usun, et sellised vestlused-teemaarendused on siin täitsa kasulikud, vähemalt saan ise küll targemaks.
peace
Nii, et me mõtted tegelikult klapivad, va osas, mis puudutab sõiduauto mootori töörežiimi eripära ja miks mind ajab kiruma, kui siia näitena tööstusmootori tood, mis võib töötada pidevalt täiskoormusel.[/quote]
Loggiz klapivad... selle järelduseni võib minna otse või ringiga - antud juhul ringiga

Tööstusliku diisli all mõtlesin laevadiisleid ning paadidiisleid (töötavad vägagi muutuvatel koormustel) ning ka teatud mudeleid Caterpillari ning MAN toodangust, mida kasutatakse diiselelektrilistes seadmetes (suht püsivad koormused) ning ka eriotstarbelistes rasketehnikamasinates ning veomasinates (jällegi muutuvad koormused).
Pole ennast mõtet kiruma ajada

peace

Re: kütusefiltri vahetamine
Kysiks kui filter vahetada kas peab ennem uue filtri tagasi keeramist selle diisliga täitma? Või siiski mitte?
Re: kütusefiltri vahetamine
Mõistlik oleks jah, on lihtsam käima saada.
Re: kütusefiltri vahetamine
Oleneb. E39 530d küll ei vaja. Filter külge, süüde sisse. Ja elektriline pump teeb ise töö (sh ka õhu väljutamise).
Re: kütusefiltri vahetamine
Eks homme katsetan aga kuna tegu tdsiga siis panen siiski diislit sisse. Aga kas seda paljaga käega ka on võimalik lahti keerata?
Re: kütusefiltri vahetamine
Aga millega siis veel? Minu oma tuli kätega keerates lahti ja uus läks samamoodi asemele ka.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: kütusefiltri vahetamine
tds-i filter on soovitav täis kallata ilusti....mina lasen mootori soojaks enne, vahetan filtri ja kui käivitan siis annan pedalit vähe aega tugevalt kuni õhumull läbi käib (külmalt ei saa ju tallata)...
´17 4Drive
Re: kütusefiltri vahetamine
Ja vana filtri sisu ei ole ka mõistlik uude filtrisse kallata, nagu keegi siin foorumis mingi aeg soovitas. 

F11
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 28.09.2008 19:15 39
Re: kütusefiltri vahetamine
Mina vahetasin täna oma Bmw 330d 150kw kütusefiltrit, millel see põhja all, kui töö tehtud, siis ei läinud käima käiasin autot vääääga kaua, aga ei midagi, siis lugesin, et mõistlik täita filter, aga kas kellelgi kogemust, et saab ka teist moodi selle pilli käima, ilma, et see püsti tõsta ja filter täita, sest seal all pole kõigeparem toimetada.
Ettetänades.
Ettetänades.