
mootori rem.
mootori rem.
nii sooviks siis teada kas keegi teab palju maksab e30-ne mootori kap.remont? ette tänades! 

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kõik muidugi oleneb mida sa selle kap remondi jooksul seal teha tahad.
Minu e30 mootori remont läks ca 10K
muidugi ma ei tea mida peetakse silmas kap. remondi all.
Mul tehti pea remont ja all pool siis rõngad , saaled, uued tihendid jne.
Minu e30 mootori remont läks ca 10K
muidugi ma ei tea mida peetakse silmas kap. remondi all.
Mul tehti pea remont ja all pool siis rõngad , saaled, uued tihendid jne.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kap.remondiks nimetaks siiski vähemalt seda, kui allkorrusel ei vahetata lihtsalt rõngaid-saalesid vaid lihvitakse vänt ja puuritakse silindrid järgmisesse rem.mõõtu. Patriku pakutud 30K lubab arvata, et ta kap.remondi sisu sarnaselt mõistab.
Njah, ja kui siis ka peas mitte piirduda vaid klappide lihvimisega vaid panna rem.mõõtu nukk ja klapid-tõukurid jne. siis võiks hakata nimetama seda mootorit juba renoveerituks mitte kap.remondituks
Vä?
Njah, ja kui siis ka peas mitte piirduda vaid klappide lihvimisega vaid panna rem.mõõtu nukk ja klapid-tõukurid jne. siis võiks hakata nimetama seda mootorit juba renoveerituks mitte kap.remondituks

Vä?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Palun lollusi mitte kirjutada
Kui silindrid normaalsed on ja saalejama olnud pole, siis jupid on 5k ringis.
Siis tihendid, saaled, kolvirõngad.
Ekstreemjuhul ka klapipuksid - 700 eek
30k eest saab kapremont+20kw
30K on M50 remont.
Kui läbisõit on alla 500kkm, siis pole seal mingit vända lihvimist vaja. Ja silindrite kulumine on rohkem uute mootorite probleem - kui on 5 sajandikku kulunud, siis pole küll mõtet hakata mingis urkas logisevate vene pinkidega seda proovima - tulemus ei vääri kulutamist.
That why I love M30

Kui silindrid normaalsed on ja saalejama olnud pole, siis jupid on 5k ringis.
Siis tihendid, saaled, kolvirõngad.
Ekstreemjuhul ka klapipuksid - 700 eek
30k eest saab kapremont+20kw
30K on M50 remont.
Kui läbisõit on alla 500kkm, siis pole seal mingit vända lihvimist vaja. Ja silindrite kulumine on rohkem uute mootorite probleem - kui on 5 sajandikku kulunud, siis pole küll mõtet hakata mingis urkas logisevate vene pinkidega seda proovima - tulemus ei vääri kulutamist.
That why I love M30

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma pidasin muidugi silmas M30-e, peale postitamist märkasin, et jutt oli E30 motost.
M20 remont tehase spetside järgi ei ole nähtavasti kuidagitpidi majanduslikult tark tegu. Odavam on nähtavasti uus mootor osta kui neid spetse taga ajada.
Mina teeks sedasi, et otsiks puurimise asemel välja korraliku alumise poole, kus piirduks kolvirõngastega ja saaledega. Ja midagi ei juhtu.
Enda 520 moto just sedasi sai tehtud - kasutades normaalseid b-osa rõngaid ning õlikulu 110 000 km peale sellist väidetavat pornotegemist on alla 0,5 l 10 000 km (õlivahetuse) kohta.
Sellel teemal arutada, kuidas tehas ette näeb, võib absurdsusteni jõuda. Milelgipärast puudub mul usk nende a'la motodoktor ja mustjõe autobaas teemalistesse äraloksutatud vene pinkidesse. Olen sedasi kunagi lolli peaga ühe mootori teinud ja pärast võttis see õli rohkem kui enne remonti
Kui sellist asja teha, siis ainult Soomes.
Käsihooniga saab ilusti küll teha kui tahta ja osata. Mingid autobaasi venekeelsed jurakad on ennegi plokke p*sse keeranud. Konsulteerisin sellele teemal ka selle punase 10,6 sek camaro ehitanud Erkkiga ning tema kasutas ka seda "biltema" hooni. Lolli peaga rikub iga asja.'
Fakt on see, et küsijal nähtavasti ei ole seda 30k tehase nõuete täitmiseks-et mõttekam oleks kodanikke aidata kasuliku nõuga, kuidas saada parim kvaliteet 2 korda auto väärtust mootorisse panemata.
M20 remont tehase spetside järgi ei ole nähtavasti kuidagitpidi majanduslikult tark tegu. Odavam on nähtavasti uus mootor osta kui neid spetse taga ajada.
Mina teeks sedasi, et otsiks puurimise asemel välja korraliku alumise poole, kus piirduks kolvirõngastega ja saaledega. Ja midagi ei juhtu.
Enda 520 moto just sedasi sai tehtud - kasutades normaalseid b-osa rõngaid ning õlikulu 110 000 km peale sellist väidetavat pornotegemist on alla 0,5 l 10 000 km (õlivahetuse) kohta.
Sellel teemal arutada, kuidas tehas ette näeb, võib absurdsusteni jõuda. Milelgipärast puudub mul usk nende a'la motodoktor ja mustjõe autobaas teemalistesse äraloksutatud vene pinkidesse. Olen sedasi kunagi lolli peaga ühe mootori teinud ja pärast võttis see õli rohkem kui enne remonti

Käsihooniga saab ilusti küll teha kui tahta ja osata. Mingid autobaasi venekeelsed jurakad on ennegi plokke p*sse keeranud. Konsulteerisin sellele teemal ka selle punase 10,6 sek camaro ehitanud Erkkiga ning tema kasutas ka seda "biltema" hooni. Lolli peaga rikub iga asja.'
Fakt on see, et küsijal nähtavasti ei ole seda 30k tehase nõuete täitmiseks-et mõttekam oleks kodanikke aidata kasuliku nõuga, kuidas saada parim kvaliteet 2 korda auto väärtust mootorisse panemata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990