1. leht 1-st

Rooli tundlikkus

Postitatud: 22.01.2008 15:33 58
Postitas asdf
Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.

Mis v6iks ette v6tta? Auto on muidu 91a 320.
Kujutan ette valikuid aga ei tea konkreetseid v6imalusi, kasutegureid ja plusse, miinuseid.

Postitatud: 22.01.2008 16:18 04
Postitas Indrek_M
Mis mõttes "tekib ülejuhitavus"? Gaasiga külge ette lastes? Muidu ju nagu ei ole BMW ülejuhitav auto - ülejuhitavust saab ise doseerida gaasiga mängides.
Alustuseks võiks paika sättida isteasendi - aitab tooli taga suutlikusele kõvasti kaasa :)

Re: Rooli tundlikkus

Postitatud: 22.01.2008 17:24 33
Postitas Cardo
asdf kirjutas:Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.

Mis v6iks ette v6tta? Auto on muidu 91a 320.
Kujutan ette valikuid aga ei tea konkreetseid v6imalusi, kasutegureid ja plusse, miinuseid.
Siis tuleb kasutada sportrooli kui tavalisega ei suuda. Adekvaatsust tuleb siis harjutada.

Ette võiks võtta tihendi, mis seda korrigeerib.

Postitatud: 23.01.2008 10:19 07
Postitas asdf
Jah m6tlen gaasiga vm. kylje ette laskmist. Sportrooli all m6tled v2iksemat rooli? See on ka variant. Annab see palju? Mis tihendist jutt?

Ylekannet roolilt latile ei saa muuta vms.? N2iteks latti liigutava hammasratta asemele suurem panna (selleks peab vist v2hemalt osa sellest torust kus latt asub, ka vahetama). V6ibolla on keegi teind/n2ind midagi sellist.

Postitatud: 23.01.2008 10:45 54
Postitas Indrek_M
asdf kirjutas:Mis tihendist jutt?
Rooli ja istme vahelisest tihendist. Juhist.

Postitatud: 23.01.2008 11:37 57
Postitas shift528
asdf kirjutas:Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.
Mis mõttes nagu? :?
1.Miks sul peaks tekkima ülejuhitavus
2. Ja kui tekib ülejuhitavus (näiteks tahtlikult või muude olude sunnil) siis tuleb autol juhitavus täpselt rooli ja gaasitunnetusega paika saada. Kui ei jaksa siis soovitaks mitte liiklusesse libedaga minna vaid PIISAVALT kuskil libedaplatsil harjutada kuni hakkad jaksama ;)

Kõik autod on erinevad oma juhitavuse ja pidamise poolest. Samamoodi on ka juhid :roll:

Postitatud: 23.01.2008 12:02 47
Postitas rasmus23
ei taha küll kedagi solvata.
aga kui ei saa auto juhtimisega hakkama(ohjamisega), siis võiks vaadata oma oskustele(suutlikusele) vastav auto.
Või üldse JALGRATAS

Postitatud: 23.01.2008 12:55 06
Postitas Raitz
Ette võiks seda võtta, et kõvasti harjutada ja kindlasti mitte liikluses. Mingil hetkel peaks hakkama mõikama, et tegelikult ei loe juhtimissisendite amplituud (ehk kui põhja sa pedaali taod või rooli keerad), vaid sisendimpulsside ajastus ja kestus.

Libedaga on rool vaja põhja keerata ainult olukordades, kus ei ole võimalik autot ülejuhitavaks muuta või lihtsalt ei oska seda teha. Niikaua, kuni asi seisab juhi enda oskuste taga, pole küll mõtet ülekannetega jebima hakata.

Postitatud: 23.01.2008 13:01 34
Postitas Indrek_M
Raitz kirjutas:Niikaua, kuni asi seisab juhi enda oskuste taga, pole küll mõtet ülekannetega jebima hakata.
Bingo. Absoluutselt nõus. Ma arvan, et sellega peaks ka teema olema ammendatud :)

Postitatud: 23.01.2008 21:49 33
Postitas kapa
ma jõuan e30 palju kiiremini vastu keerata orig rooliga kui mingi käkist spordiga :P