1. leht 1-st

Tavaline ja M-tech'i vedrustus ?

Postitatud: 29.01.2008 18:57 14
Postitas cabrioboy88
Küsimus siis järgmine:
Kui tuntav vahe on m-techi ja tavalisel vedrustusel ?
M-techi vedrud on -20mm madaldusega, kuid kas m-techi vedru+amort on väga jäigad võrreldes tavalisega ?
Ees on vedrustuse täisvahetus ning uurin tausta, kumb on meie teeoludele sobivam variant ?
;)

Postitatud: 29.01.2008 19:25 11
Postitas priitv8
Ära unusta, et M-Tech vedrustusel on ka jämedamad stabikavardad!
Aga muidu on ta meie teedele veel suhteliselt komfortne.
Päris jäika vedrustust pead aftermarketist otsima.

Postitatud: 29.01.2008 19:33 38
Postitas cabrioboy88
priitv8 kirjutas:Ära unusta, et M-Tech vedrustusel on ka jämedamad stabikavardad!
Aga muidu on ta meie teedele veel suhteliselt komfortne.
Päris jäika vedrustust pead aftermarketist otsima.
Asi selles ongi, et hetkel aftermarketi jäigad ja madalad vedrud all, ning otsin seetõttu pehmemat vedrustust. -20 mm madaldust oleks ideaalne, seega otsustan arvatavasti ikkagi m-tech'i vedrude kasuks.
Kas vedrude vahetamisel peaks siis ka stabika varda m-techi oma vastu vahetama ?
;)

Postitatud: 29.01.2008 19:36 38
Postitas priitv8
cabrioboy88 kirjutas:Kas vedrude vahetamisel peaks siis ka stabika varda m-techi oma vastu vahetama ?
;)
Noh, siis oleks ta täielik M-Tech vedrustus ja külgkalded ka väiksemad.