1. leht 1-st

Kellad peksavad segast.

Postitatud: 09.07.2004 16:09 48
Postitas ahti159
Probleem siis selles, et täpselt millal ise tahavad hakkavad armatuuri tuled vilkuma ja seierid hüppavad põhja. Asi lõpeb tavaliselt sellega, et kõik seierid lähevad kotti nagu poleks süüdetki sees ja nii iga päev paar korda. Armatuuri tausta tuled jäävad põlema. Milles küll asi võib olla, ära hakkab tüütama.

Postitatud: 09.07.2004 17:50 23
Postitas Aare
Minul aitas siis, kui armatuur lahti võtta ja kõikvõimalikud ühendused ära puhastada. Tundub, et probleem on massiühenduses - samasugust kino teevad ja tagatuled, kui mass nõrk on.

Postitatud: 10.07.2004 10:11 43
Postitas draggo
Aare kirjutas:Minul aitas siis, kui armatuur lahti võtta ja kõikvõimalikud ühendused ära puhastada. Tundub, et probleem on massiühenduses - samasugust kino teevad ja tagatuled, kui mass nõrk on.
Kas sellest võib olla ka tingitud see, et mul bensa näidik enamuse ajast põhjas?

Postitatud: 10.07.2004 14:37 39
Postitas Ain
Mul tekkis sama jama kaks nädalat tagasi :( Kellad hüppavad ülesse alla ja vilgutab tulesi. Kui keegi tark oskab abi anda, siis oleks see teretulnud.
Autoks: E36 325

Enne üritaks ikka ise hakkama saada ja kui ei saa, siis peab patrikut külastama :)

Postitatud: 12.07.2004 12:32 58
Postitas Ain
Asi on läinud päris hulluks :( Nagu jõulupuu juba vilgutab tulesid, ehk on kellelgi olnud samasugust jama ja oska aidata.

Postitatud: 12.07.2004 12:41 02
Postitas Aare
Sama jama on minul kolmel autol olnud. Vanematel aitab igatahes rusikaga armatuuri peale löömine (näidukuploki kohas) asja korrastada.
Kuna ma kõige olulisema hüppava kella ehk temperatuuri panin niikuinii mehaanilise eraldi kella, siis pole vaevunud selle võbina pärast elektroonikat kaevama hakata - on olulisemaid ja pakilisemaid asju.

Postitatud: 12.07.2004 20:58 05
Postitas alts20
see viga on sageli just 520 ja 92a see nagu tehase poolt kodeeritud et migi aja pärast pee*e läheb.olen siit lugenud ja kolmel sugulasel ja tuttaval just sama jama lahendus on see et sõidetakse Tartusse DIA-sse vend kakub armatuuri maha kisub pooleks seal sees on suur kivi mida annab arvutiga progeda ,kui neil aega ja viitsimist on siis vaevalt poole tunniga on asi ok ja sõit võib jätkuda ja raha on küsitud tavaliselt selle asja eest mingi 800 (kirves) aga keegi ei kurda siiani juba ühel 1.5a möödas ja ei mingit jama.



Edu soovides...

Postitatud: 12.07.2004 21:05 11
Postitas Kristjan_K
räägitakse ka, et asi võib olla seal näidukite plokis olevates kondekates, kindlat ei oska midagi öelda muidugi, aga asi väärt uurimist, odavam ka


endal peksavad ka kellad segast, tuled küll ei vilgu, aga kellad hüppavad nii kuis jumal juhatab, ükspäev võtan ette kisun ploki välja ja vaatan järgi

selle kohapealt tahtsingi küsida, et kas siin mõni targem vend, teab kuidas see näidukite plokk kätte saada sealt tagand, pidi 2 kruviga kinni olema, seda tean, aga kuidas nendele kruvidele ligi pääseb, ei tea..

Postitatud: 13.07.2004 09:45 25
Postitas ahti159
Ma olen ka kuulnud, et kondekad pidid jamama aga kiskusin korra juba lahti ja pooleks sain ilusti. Kuid siis on vaja see trükiplaat kätte saada, aga seda ma kätte ei saanud. Ta oleks nagu mingite neetidega kinni ja muidu kondekatele ligi ei saa.

Postitatud: 13.07.2004 21:36 09
Postitas Kristjan_K
seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...

Postitatud: 14.07.2004 15:06 40
Postitas Kristjan_K
Jolinar kirjutas:seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Tegelikult tahaks ikkagi vastust saada :P

Postitatud: 14.07.2004 17:26 37
Postitas priitv8
Jolinar kirjutas:
Jolinar kirjutas:seda küll, aga kuidas ma sellele plokile endale ligi saan, seda ei tea, ei julge niisama lammutama hakata...
Tegelikult tahaks ikkagi vastust saada :P
vaata siin oli just samal teemal paralleelne jutulõim, kus sellest juttu.
Aga kuna see on basically sama lihtne kui see juttki, siis lisan siia lõppu: viska pilk altpoolt selle kelladeploki kupli alla: seal näed kahte kruvikest. need on kogu ooper, mis neid kelli seal kinni hioab.

Postitatud: 14.07.2004 19:08 25
Postitas Kristjan_K
äitääh :)

Postitatud: 15.07.2004 14:21 14
Postitas ahti159
Kas keegi on targemaks ka saanus?

Postitatud: 17.04.2005 15:36 21
Postitas nelisilm
mul oli analoogne probleem ja mina sain lahti, mootori ploki küljes olev massijuhe ei omanud kerega korraliku kontakti, sai puhastatud ja kelled hakkasid näitama seda mida peab. ise tehnilist taipu ei oma aga mingi mes mõüütis testeriga seal mootori ja muuda asjade massi ja leidis et on mingi erinevus sees ja siis piilus seda ühenduskohta.