Rehvi rõhk
Rehvi rõhk
küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?
Kui autoks E39, siis mina kasutasin eelmisel suvel ees 2,5 ja taga 3,0. Paistis, et rõhk sobis - rehvid kulusid kenasti ühtlaselt. Enamuse ajast tühi auto ka.janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Koormaga auto puhul on soovituslik vist 2,7 ees ja 3,5 taga vms.
Indrek
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?
Vaata juhipoolselt uksepostilt.janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kui sa natukene veel kanantad siis võin kasutusjuhendist vaadata, hetkel natukene kaugel, arvata on et ette kuskil 2,5 taha 3,0.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
No 80L kütust + "tagasild" kaaluvad ka midagiViljar kirjutas:Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
allkirjas olevale autole siis ette 235/45/17 rehvile 2,3-2,7 ja taha 255/40/17 2,6-3,2
265/40/17 mõõtu betriebsanleitung ei tunnista.
Muidugi kui sa suudaksid ka mootori ja keretüübi öelda saaks täpsemalt öelda, sest eri mootoritega auto vahel on omajagu erinevust.
Ise sõidangi nii et ees 2,5 ja taga 3,0, sihuke kuldne kesktee, mõõtudeks talvel 205/65/15 ja suvel 225/55/16.
Samas eks see rõhk ole natukene individuaalne, kes kuidas autot tunnetab ja palju oled nõus ohvriks tooma sõidumõnu. Mida rohkem rõhku seda rohkem on teed "tunda"
terv
erich
265/40/17 mõõtu betriebsanleitung ei tunnista.
Muidugi kui sa suudaksid ka mootori ja keretüübi öelda saaks täpsemalt öelda, sest eri mootoritega auto vahel on omajagu erinevust.
Ise sõidangi nii et ees 2,5 ja taga 3,0, sihuke kuldne kesktee, mõõtudeks talvel 205/65/15 ja suvel 225/55/16.
Samas eks see rõhk ole natukene individuaalne, kes kuidas autot tunnetab ja palju oled nõus ohvriks tooma sõidumõnu. Mida rohkem rõhku seda rohkem on teed "tunda"
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
metalhead kirjutas:aga kui suur peaks olema rõhk talverehvidel e36l, velg on 15 või 16

Muidu teemasse... rehvirõhk on suht individuaalne. Mingeid reegleid kindlasti peab jälgima, et rehv ei kuluks ebaühtlaselt. Rehvirõhku seadistatakse vastavalt vajadusele. Harrastad kiiret sõitu...paned paar bari rohkem rõhku, oled cruiisi mees siis paned mõnusa pehme rõhu...jne.
Ise kasutan väiksel autol üli jäika vedrustust ja keskmisest veidi rohkem rehvirõhku.
Viiesele lasen sisse ette veidi vähem kui taha. üle 3 kindlasti mitte taha. Hea pehme cruiisda.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
See rehvirõhk on jah suht enda maitse, rehvi ja autovariandi kompromiss. Kui ikka tagarehv hakkab keskelt rohkem kuluma, tuleks vähem rõhku sisestada ja kui ääri sööma hakkab, siis jälle natuke rohkem rõhku tarvis. Eeldab muidugi, et sildadega mingit 'kala' poleks.
All good things come to those who wait.
Üldiselt olen aru saanud, et parim rehvirõhu testimise meetod on tuuline ilm, lähed trassile ja vaatad kuidas auto käitub, kui ikka külgtuul väga auto jujuma paneb, tuleb tundejärgi rõhku lisada. Talverehvid oma kõrge külgseinaga vajavad tavaliselt pisut suuremat rõhku kui ette antakse.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21