1. leht 1-st

lambda anduri kontrollimine

Postitatud: 23.03.2008 17:12 36
Postitas einar
küsiks siis kuidas saab kontrollida lambda anduri korrasolekut

tegemist 4 juhtmega anduriga
must
hall
2¤valge

Postitatud: 24.03.2008 06:25 34
Postitas Trionic
Mõõdad multimeetriga(osutiga tester ei sobi) musta(signaal)ja halli(signaali maa) juhtme vahelist pinget. mootor peab töötama,soovit. töötemperatuuril.
Pinge peab kõikuma 0,1V ja 0,9V vahemikus ja seda suht kiire sagedusega.
Teine võimalus on kontrollida diagnostikaseadmega.

Postitatud: 24.03.2008 08:13 23
Postitas einar
Trionic kirjutas:Mõõdad multimeetriga(osutiga tester ei sobi) musta(signaal)ja halli(signaali maa) juhtme vahelist pinget. mootor peab töötama,soovit. töötemperatuuril.
Pinge peab kõikuma 0,1V ja 0,9V vahemikus ja seda suht kiire sagedusega.
Teine võimalus on kontrollida diagnostikaseadmega.

tänud

Postitatud: 24.03.2008 12:15 10
Postitas Karol
Andur ise ju mingit pinget ei väljasta. Seda teeb ikka auto aju. Ma ei saa aru, et kuidas nii saab kontrollida?

Postitatud: 24.03.2008 12:36 35
Postitas Ragnar
vahet ei olegi kumb seda pinget annab. juhtmetest on see igatahes mõõdetav kui lamda ühendatud ja mootor töötab.
kui mul diagnostika näitas, et 1 lambda viga aga ei öelnud kumma, siis täpselt selle meetodiga tegin kindlaks.

Postitatud: 24.03.2008 14:08 48
Postitas Kuuno_R
Auto aju peaks andma avariijuhuks u. 0,45 V pinget.
Boschi andur on ise pinge allikaks 0...1 V.
Siemensi andur muudab takistust.

Postitatud: 24.03.2008 14:23 51
Postitas priitv8
Boschi lambda on jah ise EMJ allikas.
Siemens kasutab takistuse tüüpi lambdasid.

Postitatud: 24.03.2008 16:37 30
Postitas kenwood1
poetaks ka sõna sekka :D mul omal selline mõte, et kas saab kudagi ehk siis võibolla patriku juures näiteks lambda nagu ära võtta, aju siis ära petta nagu oleks lambda olemas ja ja kõik OK ja siis viskaks kati asemel resoka ja lambda probleem kaob igavseks :roll: mis keegi sellisest teostusest arvaks?

Postitatud: 24.03.2008 17:08 41
Postitas priitv8
Resokas ei sega lambda tööd ju kuidagi. Vähemalt seni, kui ta kati ees on. Ja E34-l on.

Postitatud: 24.03.2008 17:10 52
Postitas kenwood1
:oops: päris piinlik hakkas hetkeks....kuid jah sul on täiesti õigus :D

Postitatud: 29.04.2008 15:17 20
Postitas aise
kas keegi on eBays´t ostnud "aftermarket" lambdasi? 2 anduri hind on 1400,- koos saatmisega vs UM 1 andur 3200,-

huvitaks kui kaua nad umbes töötada võivad. :D

Postitatud: 29.04.2008 18:00 22
Postitas toom
Mina võtsin poest Lada anduri, maksis 680 eeku.Tinutasin teise otsa ning töötab.

Postitatud: 29.04.2008 20:33 17
Postitas Mikk_O
siemensi andurit testitakse samuti, nagu boschi omagi...
lihtsalt selle vahega, et pinge kõigub 1 ja 5 voldi vahel!

Postitatud: 29.04.2008 23:02 08
Postitas Trionic
Mikk_O kirjutas:siemensi andurit testitakse samuti, nagu boschi omagi...
lihtsalt selle vahega, et pinge kõigub 1 ja 5 voldi vahel!
Siemensi titaanlambda on passiivandur,mille takistus muutub,sõltuvalt hapnikukogusest põlemisjääkides(mõõdetakse pingelangu takistil).
Boschi tsirkooniumlambda on aktiivandur,mis toodab elektromotoorjõudu(mõõdetakse anduri toodetud pinget).
Kaks täiesti kardinaalselt erinevat süsteemi ja -mõõtmisviisi :?

Postitatud: 30.04.2008 00:04 15
Postitas Mikk_O
no andke andeks, aga siiani olen siemensit samamoodi mõõtnud, ning oma tulemuse kätte saanud..

edit autodata annab näiteks bmw 320 siemens ms40 aju tüübi puhul lambda testimiseks järgmised näidud:
lambda klemmi nr 4 ja massi vahel töötava mootoriga 0,5...4,7v kõikuv pinge...