1. leht 1-st

155 kw vs 160 kw

Postitatud: 25.03.2008 13:52 27
Postitas raudpats
oskab mulle keegi rääkida mis on 3.5 l 155 kw ja 3.5 l 160kw mootorite vahe? kas ainult katalüsaatorist oleneb need kw'id või on veel midagi erinevat? kas 155 kw mootori sisu istub ka 160 kw mootori üks-ühele sisse?
sry kui selline teema juba olemas on , kuid ei leidnud.

Postitatud: 25.03.2008 14:53 46
Postitas Krix20
surveastmed on erinevad(kolvid ja põlemiskamber on veidike erinevad)

http://www.bigcoupe.com/phpBB2/viewtopi ... 35c8457d81 sellest peaks abi olema

Postitatud: 25.03.2008 15:03 38
Postitas raudpats
kolvid? mis neil erinevat on? mõõdud?

Postitatud: 25.03.2008 15:06 12
Postitas Krix20
Mõõdud on samad aga ühed on "kausiga" pealt. Sellest ka surveastme erinevus.

Postitatud: 25.03.2008 15:11 54
Postitas raudpats
no siis ei ole ju väga hullugi, saab ümber küll laduda:)?

Postitatud: 25.03.2008 15:16 14
Postitas Krix20
kui ümber tahad laduda 155kw->160kw
Basically, all you need is:
1. A set of 6 "Euro" 10:1 compression pistons for the M30B34 engine (92mm bore) - they have a dome on top, "piano"-shaped, while the 8:1 pistons have a dish on top.
2. A 264 degree camshaft (p/n 11319058576) for the 10:1 compression M30B34 engine or any M30B35 / M30B30 engine (can be found on six cylinders 535i/530i E34, 735i/730i E32 and late 635CSi E24).
3. A Bosch Motronic ECU 0 261 200 061.
4. The 10:1 compression M30B34 exhaust manifolds (quite a rare find), or better the M30B35 / M30B30 exhaust manifolds, and upgrade of the exhaust pipes to 50mm (2").

And that's all. These are the only differences between the 8:1 and 10:1 compression M30B34 engines. No, contrary to urban legends, you will NOT need to replace the wiring harness. The wiring from the 8:1 compression M30B34 engine works perfect.

With only this stuff your M30B34 engine will transform from 185HP / 290Nm to 218HP / 310Nm. The performance upgrade is nice and will make your E28 more dynamic. As long as you don't expect turbo-like or M5-like level of performance, you will be very pleased with this upgrade.

Postitatud: 25.03.2008 15:35 48
Postitas Cert85
Tahad saada 5kw võimsuse lisa selle tegevusega?
Ei näe mõtet. Tee sellele mootorile kapitaal remont ja võimu jagub küllaga.

Postitatud: 25.03.2008 15:42 26
Postitas raudpats
ei mul lihtsalt lugu selline, et on üks 3.5 mootor aga selle sisu suht sassis omadega. ja mõtlesingi et kui neil vahet pole, ja samat mootorit kuskilt saada pole, siis tuleb teise mootori sisu sisse panna

Postitatud: 26.03.2008 09:17 38
Postitas gingamees
Küsiks samasse teemasse ka küsimuse kohe - kas 160Kw(e28) mootorile saab 1:1-le külge keerata 155kW(e34) plokikaane nii, et kõik toimiks normaalselt?

Postitatud: 28.03.2008 11:10 07
Postitas raudpats
peaks siis ju vahe sees olema kui põlemiskamber teistsugune on? :?

Postitatud: 28.03.2008 12:39 17
Postitas Krix20
Kõik oleneb aastaarvust.Sisselaske klapid,-pordid ja põlemiskambri suurus võivad olla erinevad +mõningatel juhtudel on targad külasepad juba ennem vale kaane mootori külge kruttinud :) Veesärk võib ka erinev olla(vanemad "õhukese" seinaga kaaned on üleüldse bs.)

Niiet kaliiber kätte ja mõõtma.

Kasutaja Aare on vast rohkem m30 mootoritega kokku puutunud.Ehk oskab tema pädevamat ülevaadet asjast anda.

Mina oma kirjatükis absoluutsele tõele ei julge hetkel rõhku panna!