1. leht 1-st

rool väriseb (<-->), kui kiirus 60-80km/h. [lahendatud

Postitatud: 02.04.2008 21:57 08
Postitas ivokund
ühesõnaga lasin ära vahetada esimesed amordid, šarniirid, piduriklotsid ja kettad ning tagasilla esimesed puksid. pärast seda tekkis rooli imelik vasak-parem värin (rool keerab kuni 0,5-1cm), just siis, kui kiirus on 60 ja 80 vahel.
keegi tark teadis rääkida, et tõenäoliselt kruviti tagumised rattad esimeste asemele ja seal on rehvis mingi muhk või jama, mida taga lihtsalt tunda ei olnud.. on see võimalik? või on midagi "veermiku vahetusega" nihu läinud?

tänud, kui teadjaid leidub!
ahjaa 320 e36 kui kedagi huvitab :)

Postitatud: 02.04.2008 22:05 51
Postitas H_Margus
Nu vaheta rattad ümber .. ja kui ikka vibrab, siis järelikult mujal viga :)

Postitatud: 02.04.2008 22:13 46
Postitas randos
Kui juba rattaid alt hakkad kruvima, lase ka pingist läbi, siis kohe selgus majas ja võimalus see likvideerida.

Postitatud: 02.04.2008 22:55 52
Postitas EnnR
Mis aparaadiga tegu - mudel, vl aasta - ehh, mudel ju esimeses kommis kirjas, ei vaadand kohe? Viimase (ja selle talve esimese) suure lumega täheldasin oma masinal (X3, 3.0D, 2004 a.) kummalist nähtust, mida soovin lasta samuti tsekata UM-s: libedaga aktiveerus ja asus aktiivselt tööle X-drive ehk vilgutas armatuuril 4-veo märki. Pole saanud varem asja järgi proovida, kuna masin enda valduses alles eelmisest suvest, aga tänu suuremale lumele ja libedale siis alles nüüd avanes esimene võimalus. Peale 4-veolise rezhiimi tööd kui taastus nn normaalvedu, siis täheldasin samuti sellist "väristamist" üle 60-se kiiruse juures. Mingi paari-kolme minutilise värina järgi taastus normaalne ehk siis tasane ja ühtlane "veeremine". Algul süüdistasin Tallinna ebatasaseid tänavaid, kuid eelmiel nädalavahetusel käisin siis natsa ka veel üsna lumisel metsateel ja nö heinamaa peal kergelt ohv-rõudi proovimas ehk siis sõitsin linnamaasturi jaoks piisavalt "künklikul" ja lumisel maastikul. Lülitasin siis pideva 4-veo sisse ehk dünaamilise stabiilsuskontrolli DSC välja. Ilma selle funktsioonita kippus masin lumisel maastikul hätta jääma, aga DSC väljalülitamine andis aparaadile ikka "tõukejõudu" juurde :) Nüüd siis tagasi "värina" juurde - peale 4x sõitu uuesti siledal ja heal teel jäi masin (ja rool) värisema täpselt nii nagu ka eelpool kommija kirjutas. Paraku paari minutilise sõidu järgi ei taastunud enam ühtlane vedu. Eks ehmusin pisut ära. Jätsin masina seisma - tegin nö restardi, arvates, et ehk asi elektroonikas, kuid värin jätkus. Sõitsin siis tasakesi linna poole ja ca pooletunnise sõidu järel enam ei värisenud. Ei saagi aru, milles probla, aga kuna nii-kui-nii seisab ees UM-sse minek, siis palun neil ka asja järgi vaadata.
Kas keegi on midagi sarnast kogenud?

Postitatud: 02.04.2008 23:53 29
Postitas V2ike_Suur
EnnR, järsku tekkisid lumeklombid velgede siseküljele? Ajasid rattad balansist välja, seepärast väriseski. Hiljem sulasid klombid pidurisoojuse tõttu ära ja oligi mure lahendet.

Postitatud: 03.04.2008 16:23 46
Postitas EnnR
Tänud vihjamast, V2ike_Suur!
:) :) :) Äkki ongi nii, siis on see küll lahe lahendus!

Postitatud: 03.04.2008 19:32 24
Postitas jackpuuk
EnnR kirjutas:Tänud vihjamast, V2ike_Suur!
:) :) :) Äkki ongi nii, siis on see küll lahe lahendus!
Kusjuures täiesti võimalik, nii poris kui lumes müttamise puhul tuleb sellist asja ette, järgmine kord tead vaadata :lol:

Postitatud: 07.04.2008 22:53 54
Postitas ivokund
kusjuures oligi nii.. vaatasin, veljele oli veits kuivand pori sisse kogunend, kraapisin maha ja probleem kadunud :D
uskumatu...

Postitatud: 08.04.2008 12:17 58
Postitas fisher
Täiest tavaline nähtus jah. Kärgvelg korjab eriti mõnuga end jama täis... Ise tegelen velgede puhastamisega umbes iga 6000 km järel ehk siis vähem kui 2 kuu tagant.