1. leht 3-st
Code
Postitatud: 10.08.2004 14:06 37
Postitas ahti159
Selline asi siis, et kui kellad segast hakkvad panema, lööb mõnikord sinna kus üld läbisõitu näitab Code ette. Mis see tähendada võib?
Postitatud: 10.08.2004 16:16 51
Postitas slippery
tere,
mul kellad segast ei pannud, aga ükspäev lihtsalt oli code ees, siis vahepeal jälle nädal aega ei olnud, ja siis jälle tekkis... kusjuures, kui code on ees, siis ükski kell ei liigu, samas ssee testprogramm (nupp all ja süüde sisse) töötab ja kõik kellad liiguvad. aeg-ajal kaob ka code kiri, üldläbisõit hakkab periooditi nullist:)
imelik sõita nats, kui ei tea palju kiirust ja kütust sees.
Postitatud: 11.08.2004 10:37 57
Postitas ahti159
Nii nüüd mul ainult Code ees ongi ja ükski kell ei liigu. Eile hoidsin mingi pool tundi aku juhet maas, aga see ka ei aidanud. Nüüd oleks ruttu abi vaja.
Postitatud: 11.08.2004 12:08 02
Postitas priitv8
Hei, üks vene sait räägib sellist lugu:
BMW525i Siemens ROM X2402PI
Эта машина обладает очень капризным характером, впервые мы столкнулись с такой проблемой, когда к нам приехала машина с мертвым шитком, с радующей глаз надписью CODE. Забегая вперед, скажу, причина в долгом игнорировании надписи INSPECTION, и часиков перед лицом водителя.
Ei võta süüd omaks? Pika ignoreerimise oma ma mõtlen?
Kui ei, siis võib viga ka mälukivis olla. Kogu stoori leiad siit:
http://www.diakom.ru:8001/stat/support/Instrument.html
EDIT: lühike vastus: EEPROM-is on kontrollsumma(d) sassis. Mis võib ilmselt juhtuda näiteks hooldusintervalli arvutamise algoritmi vea tõttu, kui ta liiga suure resettimata läbisõidu tõttu näiteks valesse mälupesasse kirjutab.
Postitatud: 11.08.2004 15:57 56
Postitas slippery
oot oot, mis see lahendus siis oleks? ainult uus kellaplokk?
Postitatud: 11.08.2004 16:00 41
Postitas priitv8
Või mälukivi uuesti üle kirjutada. Ühel (UM) või teisel (spidokerijad) viisil.
Postitatud: 11.08.2004 16:30 57
Postitas ahti159
Palju kellad muidu ka maksavad. Või on targem hakata ruttu autot müüma.
Postitatud: 11.08.2004 16:53 00
Postitas slippery
thanks info eest
Postitatud: 11.08.2004 16:56 40
Postitas Tarmo
kellade plokk oli e34 530 r6 mootoriga masinale sauel 1400.-
Postitatud: 16.09.2004 13:25 52
Postitas ahti159
Kas kuskil mujal ka mälukivi ümber kirjutatakse või ainult UM-is. Või on kellelgi midagi muud välja pakkuda.
Niimoodi sõita enam ei saa. AIDAKE PALUN!!!!!!!
Postitatud: 28.09.2004 13:25 36
Postitas ahti159
Aga kui näiteks seda oilservice nullimist korrata, kas siis on mingi võimalus, et võib tööle hakata. Või on asi ka kondekates.
Aidake palun, asi on juba välja kannatamatu.
Postitatud: 28.09.2004 16:51 29
Postitas priitv8
Aga kas sa UM-i vähemalt helistanud oled ja nende arvamust küsinud?
Kuigi Sulle oleks vist Tartu lähemal, arvan miskipärast et pädevama vastuse saaksid Tallinnast.
Postitatud: 29.09.2004 09:54 48
Postitas ahti159
Keegi kuskil kirjutas, UM kodulehel saab ka abi küsida, ma vaatasin sealt aga ei leidnud kuskilt sellist kohta.
Postitatud: 29.09.2004 10:12 50
Postitas Olts
Ma arvan et sobilik oleks saata mail aadressile
service@bmw.ee
Postitatud: 29.09.2004 10:24 43
Postitas priitv8
Postitatud: 29.09.2004 15:29 00
Postitas ahti159
Nii nüüd sain siis UM-ist vastuse. Ei oska kohe midagi peale hakata selle vastusega, ainult üks suur peavalu. Vastus siis selline:
Tere,
E34-l ei saa vahetada nn. tervet kombi plokki. Eraldi saab trükiplaadi, kodeerimis pulga ja kellad. Antud juhul tuleb arvatavasti vahetada trükiplaat (hind 4930.- ) ja kodeerimis pulk (hind 1574.-). Mõlemad detailid tuleb tellida...
Postitatud: 29.09.2004 15:46 52
Postitas priitv8
Ma oma lihtsameelsuses piirduksin ainult selle "kodeerimispulga"

ostmisega. Kui seal nüüd sellist trikki ei ole, et uuema pulga (mis jaksab ka 300000-ni lugeda) jaoks ka uuemat emaplaati vaja on.
Sellisel juhul peaks uurima, kas ei saa samasugust uuemat kombit lammarist osta ja lihtsalt seda pulka ümber programmeerida, et saaks Sinu VIN-i, konfi ja läbisõidu.
EDIT: Sry, Sul poldki see 296600 km probleem. Kuna asi algas pikkamööda ja juhuslikult, siis kõige enne laseks ikkagi mõnel elektroonikul emaplaadi üle vaadata ja kui on siis ka need elektrolüüdid ära vahetada. See nagu kõige odavam tee alguses. Uut pulka ei tasu enne osta, kui on kindel et emaplaat on 100% korras.
Postitatud: 29.09.2004 16:09 02
Postitas ahti159
priitv8 kirjutas:Ma oma lihtsameelsuses piirduksin ainult selle "kodeerimispulga"

ostmisega. Kui seal nüüd sellist trikki ei ole, et uuema pulga (mis jaksab ka 300000-ni lugeda) jaoks ka uuemat emaplaati vaja on.
Sellisel juhul peaks uurima, kas ei saa samasugust uuemat kombit lammarist osta ja lihtsalt seda pulka ümber programmeerida, et saaks Sinu VIN-i, konfi ja läbisõidu.
EDIT: Sry, Sul poldki see 296600 km probleem. Kuna asi algas pikkamööda ja juhuslikult, siis kõige enne laseks ikkagi mõnel elektroonikul emaplaadi üle vaadata ja kui on siis ka need elektrolüüdid ära vahetada. See nagu kõige odavam tee alguses. Uut pulka ei tasu enne osta, kui on kindel et emaplaat on 100% korras.
Kas siis näiteks kui ma lammarist uue kellade ploki ostan ei pruugi ta veel kohe tööle hakata, et peab veel programmeerima hakkama.
Postitatud: 29.09.2004 16:17 44
Postitas priitv8
ahti159 kirjutas:Kas siis näiteks kui ma lammarist uue kellade ploki ostan ei pruugi ta veel kohe tööle hakata, et peab veel programmeerima hakkama.
Tööle hakkab niikuinii. Kui see pärineb mootori jm. konfi poolest täpselt samasuguse auto pealt, siis hakkab isegi täpselt näitama ka. Aga teise mehe "pulgaga" saad sa oma kellaplokki ka tema VIN-koodi ja odomeetri näidu. Need peab saama esinduses (vähemalt kui on uus e. tühi "pulk") sinna sisse kirjutada nii, et vastaks Sinu auto tegelikele näitudele.
PS kuna Su auto on juba 92.a. VL, siis ega see VIN kedagi ei sega, aga hiljemalt diagnostikas on näha, et kellad teiselt autolt pärit ja läbisõidu näitu uskuda ei tasu.
Postitatud: 29.09.2004 16:50 13
Postitas ahti159
OK! Aga mis sa nende elktrolüütide all mõtled, kas on siis võimalik asi palju lihtsamalt korda saada.
Postitatud: 29.09.2004 17:30 53
Postitas priitv8
Ikka neid kondensaatoreid. Vt. siit foorumistki läbi käinud. Kuigi jah, rohkem viidatakse sellele hädale 525-tüüpi kellade puhul. Aga kui juba lammutamiseks läheb, siis ei ole ju raske ka need üle kontrollida.
Postitatud: 29.09.2004 18:53 40
Postitas ahti159
Tänud! Eks peab siis lammutama hakkama. Aga seda, et korra ma võtsin kellad keskelt pooleks, kuid trükiplaadile ligi ei saanud. See osa kus on need kondekad on ju omakorda pooleks vaja saada. Keegi kuskil kirjutas, et peab lahti puurima. Või on mingi parem moodus.
Postitatud: 29.09.2004 19:13 19
Postitas Kristjan_K
jootekolviga oli vaja teadtud punktidesse sooja anda
see on küll E32 spido seal, aga sarnasus peaks olema
http://home.online.no/%7Est-arhol/enge32speedo.htm
Postitatud: 29.09.2004 21:08 14
Postitas ahti159
Tänud! Nädalavahetusel läheb lammutamiseks.
Postitatud: 30.09.2004 21:07 06
Postitas ahti159
Nii nüüd on asi nii, et plokk on lahti võetud. Aga neid kondekaid paistab seal küll ainult paar tükki ja ma ei tea millsed need vigased võivad olla.
See trükiplaat ei lähe küll ühegagi nendest kokku, mis pildid siit on läbi käinud.
Kohe proovin pildi ka üles panna.
Postitatud: 30.09.2004 22:27 33
Postitas ahti159
krt. ei oska ikka pilti ülesse panna. Äkki mõni aitab?
Postitatud: 30.09.2004 23:02 32
Postitas Kristjan_K
Postitatud: 30.09.2004 23:29 08
Postitas ahti159
Saatsin ära.
Postitatud: 30.09.2004 23:36 46
Postitas ahti159
Äkki oskab nüüd keegi aidata?
Postitatud: 30.09.2004 23:44 07
Postitas Kristjan_K
pilt siis

Pildi kohapealt ei oska midagi öelda.
Patrik..