1. leht 1-st
K: 34 Tagasilla puksid
Postitatud: 14.08.2004 12:43 41
Postitas Kaidop
et siis kuskohas saaks peale UM´i neid vahetada? autoks siis 525 ´91
Postitatud: 14.08.2004 13:02 20
Postitas Ragnar
mina olen käinud siin:
http://www.carstop.ee/
Postitatud: 14.08.2004 23:33 36
Postitas alts20
Riia tn peale Canoni maja rohelised raud uksed viivad hoovi tel.5050325 usun et paremat kohta tartust sa ei leia aga kui raha palju siis loomulikult car stop seal amatöörid loevad raamatust ja mõtlevad kuda neid pukse vahetatakse ja lõpuks ehk teevad äragi
Postitatud: 16.08.2004 12:28 37
Postitas Ragnar
seal on mitmed garaazid. millist sa mõtled? need mis jäävad hoovi sõites otse ette või paremale?
Postitatud: 16.08.2004 17:07 46
Postitas Kaidop
ise siiski tallinna lähiymbruses pesitsen.. seega tartu kohad tsipa kaugeks jäävad.
Postitatud: 16.08.2004 18:06 50
Postitas alts20
need garaazid jäävad paremale ja seal on ülestõstetav akendega uks
Postitatud: 16.08.2004 18:22 06
Postitas Ragnar
käisin seal siis täna (kah juhuslikult tagasilla pukse vahetamas)
ja noh ei tea kas just tartu parim (lihtne garaaz) aga töö tehti ära. 400eek.
Carstopi hind oli vist 100eek kallim.
Postitatud: 16.08.2004 21:06 28
Postitas Kaidop
või on ehk kellelgi olemas agregaat millega neid vahetada saab.... ?
Postitatud: 17.08.2004 16:13 16
Postitas alts20
ei kuijuta ette mis agregaati nende vahetamiseks vaja on kui sul auto tõstuki peal siis peaks 10,13,17,ja 19 võtmest piisama
Muide need mehed seal on endisest Tartus asunud Firmast EAG mis peale tegevuse lõppu mehed omale firma tegid ja spetsialiseerunud on nad just bmw dele
Muide alumisi tagasilla pukse vahetatakse MONROE-s ve mis iganes nimega see saast ka ei ole 3-4 tundi ,kuid riia tn. vahetavad mehed need tavaliselt tunniga ära nii et Monroe meestel on veel külll ja külllllll arenguruumi
Postitatud: 17.08.2004 16:56 34
Postitas Ragnar
no peale sinupoolt nimetatud võtmete kasutati veel
tiksaagi 
millega
vanu pukse purustati ja
lauajuppi millega toestati mõningaid detaile samalajal autot tõstukipeal allapoole lastes nii et jah mingit spets rakist pole vaja
Aega läks ~1h
CS küll lubati see töö siiski 2 tunniga teha, mitte 3-4
Postitatud: 18.08.2004 19:41 49
Postitas alts20
no näed sa siis
Postitatud: 18.08.2004 23:29 34
Postitas E28
minuarust on kõige kiirem ja kergem meetod neid kuumutada ja nad kukuvad lupsti välja,järgi proovitud värk

Postitatud: 19.08.2004 21:36 27
Postitas Bitbull
E28 kirjutas:minuarust on kõige kiirem ja kergem meetod neid kuumutada ja nad kukuvad lupsti välja,järgi proovitud värk

Seda võtet kavatsen katsetada kui vahetus vajalikuks tuleb!
Postitatud: 20.08.2004 10:32 51
Postitas alts20
kuumutus jama minge vaadake kuidas tartus Riia mäel asja tehakse siis ei taha te enam midagi kuumutada et hiljem silla otsad roostes oleksid
Muide MONROES kuumutataksegi
Postitatud: 20.08.2004 11:09 04
Postitas Cardo
Õige tehnoloogia on ikka tõmmitsatega eemaldamine ja tagasi pressimine.
Ülejäänud meetodid näitavad ebaproffesionaalset suhtumist või tõõvahendite puudumist ja kõik.
Postitatud: 20.08.2004 12:20 42
Postitas Mart
Nu kirjutas:peale võtmete kasutati veel
tiksaagi 
millega
vanu pukse purustati ja
lauajuppi millega toestati mõningaid detaile
Aga kas neil siis pukside tõmmitsad olid või mitte?
Postitatud: 20.08.2004 12:22 53
Postitas E28
teie tehke nii nagu teile meeldib,mina teen ise ja nii nagu suudan

Postitatud: 20.08.2004 19:16 37
Postitas Ragnar
to Mart
ega ma 100% ka juures ei passinud aga niipalju kuio vaatasin siis
mina küll ei täheldanud mingeid tõmmitsaid või midagi.
Lauajupp pandi alla ja siis lasti auto oma raskusega peale vajuda (tõstukiga allapoole lastes) nii seal mässati üles alla mõned korrad.
Kättesaamiseks kasutati sae abi nagu ma ütlesin.
Ei tea miks nad nii kinni olid, sest ülevaatusel selle väristaja/väänaja peal
loksusid need puksid igas suunas omajagu.
Postitatud: 20.08.2004 19:49 21
Postitas alts20
nende pukside välimine kest ongi kõvasti kinni sisu liigub ja loperdab ja saagisid nad kindlasti sest alati ei tule nad isegi tõmbitsaga välja mis on neil meestel ka samuti olemas, samuti on neil olemas ka teine tõbits ve press millega saab nad pärast sisse pressida kui auto oma raskusest ei peaks piisama