1. ronid auto alla korraliku lambi ja terasharjaga
2. tagareduktori kaane ühe vasakpoolse kinnituspoldi alt leiad sinna otsapidi kinnitad kitsa (1 cm lai, 4 cm pikk) plekkriba
3. kraabid selle roostest ja muust pasast puhtaks
4. sildi kinnise otsa poolt loed kolm esimest numbrit.
Kui kõige ees on S täht, siis on LSD-ga (saksa k Sperredifferential)
Kui on tavaline, siis tavaliselt tähti pole.
Need kolm numbrit näitavad ülekannet, kui esimese numbri järgi koma panna
Nt S 307 tähendab LSD-ga 3.07
Nt 410 tähendab tavaline 4.10
Korras (kordan korras) LSD-ga saab käsitsi pöörata tagarattaid ainult ühte pidi ja tungrauaga ühte üles tõstes oleks nagu kässar peal - so kätte jõuga ei keera.
Mittekorras LSD (kulunud ketastega) töötab nagu tavaline sild. Niiet sul võib olla vabalt LSD, kuid see enam ei tööta.
Sinna sisse käib spetsiaalne liimainet sisaldav õli (maksab nii 200 eek liiter

ja esindusest veelgi enam), mis sadestudes ketaste friktsioonpindadele muudab need kleepuvaks. Tavalise õliga hakkavad need läbi libisema ning kuluvad läbi.
Tegu pole mitte plokksillaga vaid LSD-ga - so diferetsiaali töölehakkamist (e rataste eri kiirusega töötamist) pidurdatakse sellesama ketaste paki abil. Natuke laseb see libiseda - seda on vajalik auto pööramiseks.