---
Minul oli midagi sarnast paar aastat tagasi e28 525i - ga ja siis läks vahetusse sissepritsekompuuter e. "aju".
Pärast seda oli jama , et töötas ainult tühikäik, gaasi vajutades hakkas mootor välja surema. Siis oli abi "aju" scarti sarnase pistiku "emaste " klemmide kokkusurumisest. "Aju" asub kindalaeka kohal dermantiini taga,
Pärast seda oli jama , et töötas ainult tühikäik, gaasi vajutades hakkas mootor välja surema. Siis oli abi "aju" scarti sarnase pistiku "emaste " klemmide kokkusurumisest. "Aju" asub kindalaeka kohal dermantiini taga,
Aju??? Seda vaevalt.Pigem kahtlustaks kütusefiltrit,kütusesurvet,õhulugejat,küünlaid ja muid selliseid asju.
Kui jagu ei saa,siis http://www.hot.ee/carsec
Kui jagu ei saa,siis http://www.hot.ee/carsec
Olen suht kindel et bensufilter umbes. Endal oli sama jama ja sai kõik asjad ära vahetatud( aju, õhulugeja jne vidinaid) aga jah lõpuks ikka seesamune bensufilter.
Kontrollida on võimalik nii et kui sõidad ja ta sul lõpuks jalle seisma jääb siis võta kapoti alt bensuvoolik lahti ja kui bena ei tule siis tänud mulle
Kontrollida on võimalik nii et kui sõidad ja ta sul lõpuks jalle seisma jääb siis võta kapoti alt bensuvoolik lahti ja kui bena ei tule siis tänud mulle

võta lahti voolik tagasivoolu pealt(rõhuregulaator)
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19850700
voolik nr 6
vaata kas sealt tuleb bena(regulaatorist siis)
kui ei tule, siis võimalik,et regulaator kinni jäänud, süsteemis ~8 bar rõhku 3.0 asemel...
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19850700
voolik nr 6
vaata kas sealt tuleb bena(regulaatorist siis)
kui ei tule, siis võimalik,et regulaator kinni jäänud, süsteemis ~8 bar rõhku 3.0 asemel...
Proovi Motronicu/pihustite relee (see on see ainuke hall metall korpuses) ära vahetada sama tee ka bensupumba releega (tegelt tee seda ennem kuna sellise relee saad kaitsmekarbist, tulesid pole vaja kui ei liigu ju
).
Vaata ka kaitsmeid need lendavad seal vahest poolenisti lahti ja siis ongi siukesed jamad (eriti vaata seda, mis on kaitsme karbi all vasakus nurgas kui vaatad auto eest, see on bensu jubinate kaitse).

Vaata ka kaitsmeid need lendavad seal vahest poolenisti lahti ja siis ongi siukesed jamad (eriti vaata seda, mis on kaitsme karbi all vasakus nurgas kui vaatad auto eest, see on bensu jubinate kaitse).
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
truumu juurde lohista. survet testi nii et pane näpp augu ette ja hoia silamd punnis, kui silmadesse bena lendab siis surve hea kui ei lenda siis on jama surve, niiviisi testisin mina
. tegelikult mina prooviks õhulugejat vahetada. ta peaks midagi käivitamsiel ja gaasi vajutamisel tegema, ehk liikuma. võin ise yle vaadata kodus selle asja kui aku peale panen, polegi vanakest ammu käivitanud.

1 asi veel selle Motronicu relee kohta, nimelt vaata, et ikka igal klemmil kontakt kah all oleks. Mul oli nii, et see kontakt millest juhe otse aku peale läheb oli see kontakt seal pesas alla vajunud ja kui ta siis sinna poolde vinna jääb hakkab igast lollusi tegema (kui täitsa alt ära siis ei saa käima lihtsalt).
Külmkäivitus pihusti (see kohe peale õhulugejat) ehk annab julmalt peale? Proovi selle juhe tagant ära võtta ja vaata mis ta siis teeb.
PS kui ta uputab siis peaks sumpsist bensu haisu kah välja ajama, bensiin ei saa lihtsalt ära kaduda
Kui peale käiamist tagant mingit haisu ei tule siis ma arvaks, et ei saa kätte.
PS kui ta uputab siis peaks sumpsist bensu haisu kah välja ajama, bensiin ei saa lihtsalt ära kaduda
