1. leht 1-st

probleemid piduriga e28

Postitatud: 31.08.2004 19:23 03
Postitas rein0777
Selline probleem siis , et kui järsult pidurit vajutada siis piduripedaal on väga jäik ja ei liigu eriti! umbes mingi sekundi pärast vajub piduripedaal allapoole ja siis pidurdab norm nii nagu toimima peaks!

Postitatud: 31.08.2004 19:57 24
Postitas soll
Vaata piduriöli taset ! Õhuta korralikult pidurid ära!
Jätsid mainimata, kas abs-iga variant või mitte?

Postitatud: 31.08.2004 22:36 07
Postitas Indrek_
Ees pidurivõimujuures olev piduripall läbi(sees olev membraan läbi).Endal pidurdades sama jama,asi olemas ja läheb varsti vahetusse eks siis näha kas saab korda.

Postitatud: 31.08.2004 22:48 37
Postitas Tambet_A
See pall on hüdroakumulaator

Postitatud: 01.09.2004 01:08 50
Postitas Erik_G
jap see sama pallikene on sinul läbi kindlalt oli omalgi sama jama kunagi

Postitatud: 01.09.2004 10:30 59
Postitas rajko
uue hankimine on ainult UM'i rida?

Postitatud: 01.09.2004 19:56 59
Postitas rein0777
Ma uurisin oma e28 kapotialust,kuid ma kül ei leidnud sealt mingit piduripalli (hüdroakumulaator) .

Postitatud: 01.09.2004 20:07 52
Postitas Cardo

Postitatud: 02.09.2004 10:25 36
Postitas rajko
sellel pildil küll seda palli pole

http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700

http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700

selle kollase ringi juures ta asub, allpool.
link

mis se pallike maksta võiks?

Postitatud: 02.09.2004 16:10 46
Postitas Erik_G
miks UM? saab ka mujalt ju :?

...

Postitatud: 02.09.2004 17:11 14
Postitas Flipper
Pidurivõimu akumulaator läbi. Kui selle ära vahetad saad teada, et su autol on ka pidurid. UM-is maksab asi ca. 2800.-. Korras kasutatud töötavat on üsna raske leida.

Postitatud: 02.09.2004 17:27 38
Postitas Cardo
Antud autol ma sain aru ei ole mingit akumulaatorit !!!

Postitatud: 03.09.2004 09:59 36
Postitas rein0777
minu e28 pole mingit palli

Postitatud: 03.09.2004 13:09 07
Postitas Flipper
tegelikult on neid e28 viiesajaseid mitmesuguseid ehk peaks teadma täpselt millega tegu - mootor mitu liitrit ja mis aasta jne.

Postitatud: 03.09.2004 14:42 43
Postitas rein0777
e28 528i 83a M jaanuar

Postitatud: 03.09.2004 14:50 21
Postitas Flipper
Heh.. see on küll huvitav - eriti sellisel juhul kui see on 528. Ma küll ei ole hasartmängukalduvustega kuid hirmus tahtmine oleks kihla vedada, et see asi on sul olemas. Kas midagi "kahe silma vahele" ei jäänud...? Mootoriruumis, vasakul pool, kuskil roolivõimu õlianuma ja piduri peasilidri ning paisupaagi vahelisel alal ümmargune "muna" kus on küljes 2 andurit - üks peal teine küljel...?

Postitatud: 03.09.2004 14:56 03
Postitas rein0777
ma arvan, et eemine omanik on selle sealt minema visand.

Postitatud: 03.09.2004 19:36 27
Postitas AgoU
,,,

Postitatud: 03.09.2004 21:22 04
Postitas truumu
Flipper kirjutas:Heh.. see on küll huvitav - eriti sellisel juhul kui see on 528. Ma küll ei ole hasartmängukalduvustega kuid hirmus tahtmine oleks kihla vedada, et see asi on sul olemas. Kas midagi "kahe silma vahele" ei jäänud...? Mootoriruumis, vasakul pool, kuskil roolivõimu õlianuma ja piduri peasilidri ning paisupaagi vahelisel alal ümmargune "muna" kus on küljes 2 andurit - üks peal teine küljel...?
ei olnud ka minu autol sellist vidinat peal...(täpselt sama mudel ja aasta, mis Reinul) :(
kuigi oli ABS, ehk sellepärast siis?

Postitatud: 04.09.2004 10:44 57
Postitas rajko
minu autol peaks ABS olema, vähemalt tuli on armatuuris ja see pall on ka.
Aga kuidas seda palli vahetada? Vana ära keerata ja uus asemele vÃĩi on seal mingi trikk kuidas seda teha?
Ligipääsetavus on muidugi nullilähedane...

Postitatud: 04.09.2004 12:49 53
Postitas rein0777
ma nÃŧÃŧd uurisin oma auto kapotialust ja täitsa olemas see pall.See krt nii peidus ja mul veel stutbar seal peal sellepärast ei leidnudki seda värki algul :oops:
Aga nÃŧÃŧd siis selline värk ,et kuda ma selle kindlax teen ,et just see mul läbi on.

Postitatud: 04.09.2004 18:39 29
Postitas Indrek_
Katse eksituse meetod.Mul on muidu 2 seda nn. palli olemas.Pole jÃĩudnud testida kumbagi aga vÃĩin Ãŧhe prooviks anda.

Postitatud: 06.09.2004 12:58 21
Postitas Flipper
Noh... see on juba kindlaks tehtud, et see sul läbi on sellega, et su pidur töötab täpselt nii nagu sa ütlesid.

Kui kavatsed panna kasutatud pidurivõimu akumulaatori siis selle kasutatud osa seisukorda saab kontrollida ainult siis kui see on autol küljes, mootor töötav ja süsteemiga ühendatud. Neid "mune"vedeleb nii mõneski "aianurgas" või romulas kuid 99,9 % nendest on läbi. Isiklikult leidsin, et odavam tuleb osta kohe uus kui, et hakata seda tööd mitu korda tegema. Kui sa vahetad oma katkise kellegi teise katkise vastu siis sellel pole ju mõtet - lisaks maksta selle eest 400.- või 800.- + töö ja närvid. Lisaks on see väga oluline asi turvalisuse seisukohalt nii, et jah... Kui leiad töötava vana siis on muidugi hea kuid seda tööd ei taha mitu korda teha ma ütlen.

Kuidas ära võetakse.. üldiselt pead sa ta oma kronsteini küljest lahti võtma, voolikud loomulikult lahti ühendama, siis paned selle kuskile korralike kruustangide vahele ja keerad lahti. Akumulaator koosneb kahest osast. Alumine ehk siis akumulaator ise ja ülemine klappide süsteem kuhu kinnituvad voolikud ja andurid. Nii... See "muna" võib olla üsna kõvasti kinni. Kui paned uue või kasutatud korraliku vana tagasi siis ära unusta panemast uut o-rõngast. Uuel akumulaatoril on see kaasas, seda tihendit on võimalik ka eraldi osta. Nojah ja siis keerad korralikult kinni ja paned oma kohale tagasi, õlivoolikud külge, kallad pidurivõimu reservuaari vajaliku koguse (automaatkasti)õli juurde ja kogu moos. Süsteem on iseõhutav... kuid pärast külgeühendamist võiks töötava mootoriga mõned korrad rooli vasakule-paremale kruttida, natuke piduripedaali sõtkuda ja vaadata mida teeb õli roolivõimu reservuaaris - kas tulevad "mullikesed" ja kuidas õlitase on.

P.S. Kui sa oled näiteks pannud kasutatud pidurivõimu akumulaatori oma autole külge koos kõikide protseduuridega ja sulle tundub, et "noh.. nagu läks natuke paremaks aga eriti nagu aru ei saa" siis võid kindel olla, et see on sama läbi kui sinu eelmine. Uue või ütleme... terve puhul on vahe nagu öö ja päev. Eksida ei ole võimalik. Kui ostad kasutatud siis soovitavalt ürita see leida masinalt kus see on veel küljes (ühendatud nagu peab) ja mootorit peab olema võimalik käivitada (ehk see peab töötama). Vastasel korral on tegemist lolli mängimisega.