mm mõõdus kummid

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

mm mõõdus kummid

Postitus Postitas Cardo »

Mõned teadatuntud avalikud kohad kus neid liigub. Saue romula , Õismäel Harkujärve ääres angaarid Alkomarketi kõrval , Männikul Romula ja Valdeku tee vahel tõusuall on üks kummimüügikoht , Vesse tänaval ja siis on veel üks kahtlane vanakummi maaletooja kellel pool linna kummivahetusrõvedikke täis.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kusjuures müün ka mõned .näiteks võin maha müüa eksklusiivsed 415mm mõõdus rehvid koos velgedega hinnax 700.- 2 tükki . Üks rehv vääga hea teine hakkab taanduma(selle suve saab ilusti mööda saata ) sest papu peris lai. 500 sele läheb ilusti alla.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

A ega sa ei tea umbes mis hinnajärku kasutatud 220/* r390 (voi midagi sarnast ja keldrisse kah ei lähe et täpselt järgi vaadata) pastla tükk jääb?

Ja kas need papud mis müüd on 415mm laiad? a tegelt loll nali :P Tegelt mis pillil need veljed originaalis all olid, tunduvad veits suured 5 seeria kohta.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

415 kummid läind , pakkuda veel 220 lai 390 mm mõõdus kumme koos veljega BBS 900.- 2tk. veljeeest saab 75.- emexis.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

mis seisus need papud on?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Heas ! Ja võib ka 4 tk saada tegelt.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Oleneb palju sa 4 eest tahad. Miuke see BBS velg on? Mul endale on bemmi orig veljed e siis keskel suur ring ja väiksed kodarad äärtes.

Praegu pappi kah kuidagi kitsalt ja **** kindlustus tuleb veel see nädal teha :Madis K:
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ok kumm on selline nagu ikka saksast tulnud mm kummid on. Kui sõidad ilusti saad julgelt 2 suve sõita kui igas kurvis pastel ringi käib siis saad selle suve sõita :). Muideks olen näinud esiveolisel VW Caddyl sellist verki et üks mees sõitis tutikad talvekummid talvega esisillas jumala slikiks ja tagumised olid nagu uued. Nii et sõidustiil loeb kummi kohapealt vääga palju . :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Panid praegu küll hullu romaani maha aga ikke ei mainind kui palju pappi sa tahad 4 kummi eest ja miuke velg välja näeb.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

pilte

Postitus Postitas Cardo »

vanem mudel veljest: http://www.bmwpartx.com/wheels_rims/bmw ... -1899.html Kummide mõõdud : http://www.coker.com/vincar/michtrx.html
sattusin huvitava lehepeale ehk keegi tõlgib :) http://www3.justnet.ne.jp/~ichiki/bbs/bbs20000603.html
BBS on samasugse disainiga nagu Aare müüb 7x15 velge
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

http://world.altavista.com/ saad jaapani keele inglis-saksa voi hiina keelde tõlkida (veits vigane on aga aru saab kui vaja)

RÄÄGI NELJA PAPU HINNAST!!!

a ja niuksed veljed mul on. (siuksed nagu pilt on) mis värvi need BBSid on ja kas on kergeMadis K või raskeMadis K kui orig velg?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Paari hind sama 4 tk 1800.- ja tingimisele ei kuulu.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Aiaiai miks tingida ei lase? Mul suike kahtlane tunne et sa lihtsalt "vahendad" kusagilt romulast neid :P

Huvi oleks veits suurem kui saaks 2x 220 ja 2x 240 kuna taga ots e28 liiga kerge ja viskab kui laiemat paput pole.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kui kelder on vahenduspaik siis küll :) kui ei usu küsi Joeli käest sest tema ka mõnda neist nägi :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Aga siiski kas korralike 240 laiu pole mis sobiks 390 veljele või 415 veljele kui veljed kaasas ja kui juba 415 äkki siis leaidub 280 laiu papusi?

Ok see oli veidike segane üldiselt kui viitsid pane kirja mis papusi sul keldris vedeleb.

Ja see vahendus jutt oli pool naljana õeldud kuna sa ei lase tingida :P
epic_metal
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.02.2004 19:00 15

Postitus Postitas epic_metal »

No kust ma saan suveks 4 rehvi mõõduga 390mm ?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

epic_metal kirjutas:No kust ma saan suveks 4 rehvi mõõduga 390mm ?
Näiteks http://www.veakor.ee pakkus mulle soodushinnaga (kuna nad on Dunlopi suurpaigaldajad) SP Sport 2000 230/55ZR390-id väga soodsalt - 2307.-/tk. (koos käibekaga)
Siin on küll WinterSport-id aga paistab, et on hinnakirjas sees:
http://www.veakor.ee/dunlop_p.html
230/55R39 95 H WINTER SPORT M3 1863 2198
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

mul mõned slikid 390 garaazis veel on , hinnaks 25.- tk kummikihti veel on , aga mustrit tuleb tunnetega aimata , riie väljas ei ole :) , millegipärast ei ole viicinud ära visata.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Cardo kirjutas:mul mõned slikid 390 garaazis veel on , hinnaks 25.- tk kummikihti veel on , aga mustrit tuleb tunnetega aimata , riie väljas ei ole :) , millegipärast ei ole viicinud ära visata.
Kunagi kui kah millimeetritega sai sõidetud väideti mulle ühes kummitöökojas, et sildedaks sõidetud mm rehvile annab veel väga edukalt uue mustri sisse lõigata, kummikihti pidi rohkem olema. Lõikamine maksis 100.- rehv kui õieti mäletan. Üks tingimus oli, et originaalmuster peab veel aimatav olema.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Vaadake natuke ringi, Kummimehes on pragu mm mõõdus Avonite soodukas

200/60 390 tuliuued Avoni kummid miskit 1900 kr kumm
http://www.kummimees.ee/?op=body&id=65

Neid vanu juustusid osta on enesepetmine ja liiklusohutusega mängimine -müügil olevad on esiteks viimase vindini kulunud ja tavaliselt oma 15 a vanad - niiet nende pidamine on olematu.

Need avonid võiks huvi pakkuda nt tõsisemale restoprojekti omanikule - need, kes 200 kr vanu ostavad, neid nagunii ei osta.

Aga asja saab odavamalt, kasvõi sealt (nende tavahind oli 3800).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Mis trikk nende mm mõõdus velgedega oli - rehvi ääred olid kõvemad ja kannatas sõita tühja rehviga? Mingil sarnasel põhjusel need välja töötati, aga täpselt ei mäleta...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Küljed olid jäigemad ja tihendusrant väidetavalt teistsugune - selle efekt pidi olema 50 kõrgusega rehvi külgsuunaline jäikus komineerituna 70 kõrguse pehmusega.

Neid kasutati igasugu performance pakettides ja mitte ainult bmw poolt- näiteks oli ühe handling-package koosseisus 390 rehvid ka 80ndate algul Ford Mustangil.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Minu TD390 rehvid olid igal juhul ikka RFT (RunFlat Tyre) eelkäijad. Ehk siis eesmärk oli võimaldada tühja rehviga sõita hoolduskohani.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
epic_metal
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.02.2004 19:00 15

Postitus Postitas epic_metal »

On siis kellelgi vedelemas mõni jooks ? See teema peaks küll mujal olema aga...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

priitv8 kirjutas:Minu TD390 rehvid olid igal juhul ikka RFT (RunFlat Tyre) eelkäijad. Ehk siis eesmärk oli võimaldada tühja rehviga sõita hoolduskohani.
Nende konkreetsete kohta ei tea, aga kas need on millimeetermõõdus ikka :|

Millimeetermõõdus kummi leiutas Michelin (mudel TRX) 1975

The first “low profile” tyre
The invention of the TRX by MICHELIN in 1975 permitted a more even distribution of tension in the whole tyre casing, which is where the name of TR standing for Tension Répartie (“distributed tension”) comes from. The TRX won renown in Formula 1 racing with Renault and Prost and in the world rally championship on the Audi Quattro, 205 Turbo 16 and R5 Turbo.
Printable version

Send to a friend

The result of extensive research…
For the first time, the tyre and its rim complemented one another perfectly, working as a single unit. The rim underwent a fundamental transformation, the essential characteristic of which was a flatter, lower flange. This new design of the rim and tyre bead resulted in a gradual curvature of the casing, without the “S” shaped flexing inherent in traditional designs.

…for real directional control
Thanks to this innovative construction, the TRX tyre offers better directional stability and makes a great contribution to the active safety of the vehicle, thanks to its exceptional handling close to the limit, especially when cornering.
- remarkable grip thanks to the ideal distribution of pressure in the contact patch.
- excellent comfort due to the increased useful flexing zone
- New look to the tyre/wheel assembly and the heavily sculpted tread pattern.



The Era of Car Safety.
The 70’s saw the dawn of increased awareness of the importance of vehicle safety. In many countries it became compulsory to wear seat belts and speed limits were introduced on main roads and motorways.
For the tyre, this led to improvements in grip, more precise steering, increased stability and better levels of comfort, thus avoiding excessive driver fatigue on long journeys.

This decade witnessed the advent of high performance vehicles capable of covering hundreds of miles in one go, with exceptional levels of safety and comfort, such as the BMW 7 series (1977), 5 and 3 series which followed the same trend, CX 2400 GTI (1977), 604 (1975), R30…
Sports cars also benefited from this progress. Examples were the Ferrari 308 GTS and GTB (1977) and 512 BB (1976), Alpine A310 V6 (1976), Renault 5 Turbo (1979), M 635 (1984), 205 Turbo16 (1985)…

All these cars (and many others) had the Michelin TRX fitted as original equipment, and still can today, with a tyre true to that era, but manufactured using today’s techniques and materials.


Põhimõte on teistsuguses sidewalli ehituses ja runflat kummidega on juhuslikult niipalju ühist, et külgsein on kõva. Kindlasti pole see taotluslik sarnasus, vaid põhjuseid tuleb otsida võidusõidust. Tollal oli see kõige madalama profiiliga rehv tänavaautole. Hiljem muidugi õpiti ka tavarehve samahäid tegema, aga see oli siiski juba 10 aastat hiljem.

Mul oli esimese auto all ka selline jooks, millele sai siis neid poolkulunud kapsaid taga otsitud mööda kummitöökodasid. Niipalju ma mäletan, et samamõõduliste tollveljega rehvidega võrredes oli sõites tunne, et sõidad 17-tolliste ratastega (põrutab rohkem, kurvis ei paindu, pöördel hakkab äkki libisema), kuigi nad mõõdu poolest olid 195/60 R15 ja 205/60 R15 vahepeal. Pärast sai ostetud 15 veljed ja pandud 205/60 R15 Fulda kummid, hmmm, nagi pooltühjade kummidega sõidad.

http://www.michelin-passion.com/passion ... 43&lang=EN
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Nende konkreetsete kohta ei tea, aga kas need on millimeetermõõdus ikka :|
On.
Pilt
Pilt
Aare kirjutas:Millimeetermõõdus kummi leiutas Michelin (mudel TRX) 1975
Tegelikult leiutas ta TRX kontseptsiooni ja et keegi neid H2 veljele ei üritaks peale tõmmata, siis tehti erinevas mõõdustikus.
Päris naljakas oli kohe vaadata, kuda kummimehed oma tavalisi võtteid kasutades proovisid mu TD rehvi maha saada. See pink velje serva juurest pressides ei vajutanud rehvi äärt oma soonest välja! Ma küll püüdsin rääkida, et need ei ole tavalised, alles siis kui töökoja meister tuli ja sama kinnitas, otsustasid nad teist moodi proovida.
Niipalju kui igalt poolt lugeda on, saavad need TRX rehvid küll ainult sõimata (kõva segu jne.), aga ilmselt on see lihtsalt kontekstis tänaste rehvide tasemega. Dunlopi SP Sport 2000 on vist ainus arvestatav rehv, mis nii tolli- kui mm-mõõdulisena saada on. Kuigi jänkide meelest "meie botased kuluvad": http://www.1010tires.com/tirereviews/Du ... views.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta