1. leht 1-st

K: automaatkasti tähis M

Postitatud: 17.09.2004 10:40 54
Postitas ottOmar
autoks e34. automaatkastil režiimid S, E ja M. Kahes esimest saab vist iga loll aru, aga see M jääb mõistetamatuks. Olen proovinud sõita ja justkui kasutaks ainult ühte käiku, mis iseenesest tuntavalt koormab kasti vähem, aga oskab ehk keegi öelda, kas ja kuidas see tegelikkuses mõjub kastile, küttekulule ja mille krdi jaoks see öldse mõeldud on?
tänud ette juba

Postitatud: 17.09.2004 11:49 53
Postitas Erik_G
mingi mägironimise käik :)

Postitatud: 17.09.2004 12:12 37
Postitas jan1
Mida siis sinu arvates S ja E tähendavad???
M peaks olema manuaal!!!
Kena jätku!

Postitatud: 17.09.2004 12:19 45
Postitas ottOmar
S - sport - käigud lähevad lõpuni välja - päris mõnus :D aga millegipärast ainult kolmanda käiguni.
E - economy - ehk et siis kõige tavalisem režiim
M - ???

Kas tõesti mul on ainukesena selline kast? Vaevalt küll. Ehk keegi jagab teadmisi.

Postitatud: 17.09.2004 12:35 01
Postitas jjanno
Tere

Ei leia praegu kahjuks kiiruga E34 usermanual'i ülesse, kuid seal oli kindlasti sellest kirjutatud.

jJanno
Edit: http://www.zone.ee/priit_varik/tmp/E34.zip lk 28 ja 29.
Edit2: typo

Postitatud: 17.09.2004 15:35 29
Postitas M4rt
M ehk manuaal, saad käsitsi käike vahetada

Postitatud: 17.09.2004 20:30 20
Postitas ivo_s
:?

Postitatud: 17.09.2004 21:38 50
Postitas M4rt
liigutad kangi :)

Postitatud: 17.09.2004 22:44 29
Postitas Aare
Rahvas räägib, et käsitsi vahetamisega on isegi vahetatud esimene-teine-kolmas-drive-rally :shock:

Postitatud: 17.09.2004 23:56 57
Postitas Muhv
Ja rahvas räägib veel, et bemmi kast pidi peale sellist teguviisi veel töökorda jääma... :shock:

Postitatud: 18.09.2004 10:09 36
Postitas M4rt
minu andmete kohaselt töötab asi nii: lükkad lüliti manual asendisse, liigutad kangi 1. käigu peale, ja hakkad sõitma, siis kui soov/vajadus tekib liigutad kangi 2. käigu peale, ja sama kolmandaga, neljanda käiguna töötab siis VIST D asend

aga võin ka vabalt eksida, muide, üks huvitav tähelepanek, või lihtsalt elav kujutlusvõime, Manuaal reziimis liigukas auto nagu vabamalt

Postitatud: 20.09.2004 14:27 25
Postitas jan1
Mul on e32 ja automaat(S,M,E),vajutan lihtsalt M-le ja libistan kang 1,2 ja 3,pedaali vajutad nagu ikka peale käigu lülitust.Peale pidurdamist taas sobivale käigule(ka 2või 3) ja sõidab kenasti.
Proovi järele!

Postitatud: 20.09.2004 21:46 27
Postitas Tarvo
Kas see mingi talvekäik pole nagu näiteks E36, millel see on lumehelbekesega tähistatud?

Postitatud: 21.09.2004 11:11 28
Postitas ottOmar
...seda minagi olen mõelnud

Postitatud: 21.09.2004 11:44 26
Postitas Tarvo
minuarust läheb siis 2. käiguga kohalt ära kui käiguvalits "D" peal ja valitud "M" rezhiim ja auto on uimasem ka justkui..eriti pole proovinud

Postitatud: 21.09.2004 17:35 56
Postitas ottOmar
...nii ta on, aga ei tea kas selline asi kasti rohkem ka koormab?

Postitatud: 21.09.2004 22:52 38
Postitas Muhv
Võtke kasti aju tagant ära - kast läheb nn avariireziimi ja sõidab ainult 3. käiguga. Ka kohalt minnes. Vot selles reziimis pole soovitav nädal aega mööda erinevaid ummikuid ringi hõõruda.

Postitatud: 22.09.2004 17:39 23
Postitas marcc
M- manuaal ja saab ise käike vahetada.Sobib hästi talvel sõitmiseks kui kuskile hange kinni jäänud, näiteks.Osadel mudelitel on see M tähistatud ka lumehelbekese märgiga.

Postitatud: 23.09.2004 09:43 14
Postitas AlarM
See M režiim ei ole päris võrdne lumehelbekese märgiga. Igatahes oma E32 manuaalis on erinevus sees. Lumehelbekesega läheb 4,0 V8 kohalt ära 3-da käiguga ja vahetab üles madalamatel pööretel. M annab võimaluse just käike täiesti käsitsi vahetada. Kui automaat tavaliselt vahetab käiguvalitsa viimisel 2, 3, 4 jne asendisse vastavalt 1-2, 1-2-3 või 1-2-3-4, st. et on piiratud vaid kõrgeim käik, alla vahetamine toimub valitud käikude piirides ikka nagu tavaliselt, siis M asendis ta püsibki ainult valitud käigul.

Postitatud: 04.12.2004 19:16 54
Postitas katuseluuk
selline küsimus, et kas S ja Lumehelbekese reziimile võib sõidu aeg ka ümber lülitada või ei? millal seda helbekest kasutada?