1. leht 1-st

TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 22.09.2004 11:38 15
Postitas visla
Sai mingi spetsi juures käidud, auto lminek oli kehv. Vend vaatas pumba üle ja ütles et korras on. Üritas siis kaane asendit muuta. Auto nüüd läheb edasi küll, aga pöörded kipuvad kõikuma.

Et kas on kuskil pädevat inimest, kes suudaks selle pumba kaane sellisesse asendisse ajada, et autol oleks minekut ja pöörded ei kõiguks???

Re: TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 22.09.2004 17:09 33
Postitas Raino
visla kirjutas:Sai mingi spetsi juures käidud, auto lminek oli kehv. Vend vaatas pumba üle ja ütles et korras on. Üritas siis kaane asendit muuta. Auto nüüd läheb edasi küll, aga pöörded kipuvad kõikuma.

Et kas on kuskil pädevat inimest, kes suudaks selle pumba kaane sellisesse asendisse ajada, et autol oleks minekut ja pöörded ei kõiguks???

millist kaant ta Sul liigutas pumbal ning milleks ta seda liigutas.Mida taheti saada selle kaane liigutamisega.
Ning millal Sul need pöörded kõiguvad.Kui kaua sa autot juba omad.

Postitatud: 22.09.2004 22:14 06
Postitas Viljar
Seal on ainult üks kaan mida annab regullida :) ja see regull on oi oi kui jube töö :)

Postitatud: 22.09.2004 22:21 09
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:Seal on ainult üks kaan mida annab regullida :) ja see regull on oi oi kui jube töö :)
ma tean küll milline kaan ning sain selle endal kah jeeli jeeli paika.
Selle kaanega reguleeritaksemootori tühikäiku.
Ma ei saa aru mileks seda üldse puudutakse.

Postitatud: 22.09.2004 22:33 27
Postitas Viljar
lisaks tühikäigule ka minekut, nagu 2.4 pumbal oli segukruvi siis sellel on see kaan.

Postitatud: 22.09.2004 22:49 34
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:lisaks tühikäigule ka minekut, nagu 2.4 pumbal oli segukruvi siis sellel on see kaan.
Seda küll.Aga seda kõike põlve otsas kah ei tee.Mul tõsteti pisut pöördeid sealt hakkas minema nagu loom aga tühikäigul tahtis mootor jooksu panna aiskade vahelt.Vibra oli küll meeletu.

Postitatud: 23.09.2004 09:45 34
Postitas Ailer
selle kaane liigutamisega on nii, et mootor peab töötama, keerad kruvid poollahti ja koksad vasaraga näiteks juhi poole. Kui pumba kaan liigub kas või pool milli on juba kõva muutus mootori töös. Sealt saab ka kütuse kulu ja minekut reguleerida. Kui pöörded on üleval siis nattu natu tagasi, tulede poole pumba kaant.

Postitatud: 23.09.2004 10:51 41
Postitas kadakas
"2.4 pumbal oli segukruvi siis sellel on see kaan"-mis segu see dislal on.Loen ja imestan.Ega see mikser ole see on PUMP.

Postitatud: 23.09.2004 16:08 10
Postitas Viljar
Mnjaa 2.5 on kaan ja pole miskit segukruvi :) ja kui ikka keegi on seda mudinud siis ju tahad, et tagand näiteks vähem tahma tuleb ja oledki sunnitud seda regullima :)

Postitatud: 24.09.2004 08:38 36
Postitas Ailer
2,4 on sama, juhul kui on elektrooniline pump. Mingist segukruvist pole mina küll kuulnud.

Postitatud: 24.09.2004 09:01 41
Postitas Viljar
elektroonililsel pumbal ei ole jah segukruvi.
tavalisel pumbal oli segukruvi, millest vastavalt vajadusele on mõnus peale või, siis maha keerata :lol:
Praegu jäin mõtlem, et kas E34 kere peal tehasest veeres mõni 2.4 gaasitrossiga pump ka välja :roll:

Postitatud: 24.09.2004 09:36 24
Postitas Ailer
kas need millel on mehaaniline pump ei ole mitte gaasitrossiga?

Postitatud: 24.09.2004 10:50 08
Postitas kadakas
Viljar_V kirjutas:elektroonililsel pumbal ei ole jah segukruvi.
tavalisel pumbal oli segukruvi, millest vastavalt vajadusele on mõnus peale või, siis maha keerata :lol:
Praegu jäin mõtlem, et kas E34 kere peal tehasest veeres mõni 2.4 gaasitrossiga pump ka välja :roll:
Huvitav mida see pump siis segab?Rootor pumpadel on võimalus ainult kütte kogust reguleerida.Pumba asendit muutes saab reguleerida sissepritse nurka ja ongi kõik,ei mingeid segu kruvisid1

Postitatud: 24.09.2004 16:34 05
Postitas Viljar
Noo vanal pumbal on ju segukruvi.
ja uuemal publam ename ei ole, seal reguleerid ju kaanega.

Postitatud: 24.09.2004 17:40 28
Postitas kadakas
Viljar_V kirjutas:Noo vanal pumbal on ju segukruvi.
ja uuemal publam ename ei ole, seal reguleerid ju kaanega.
Sõna segu lihtsalt ei sobi diiselmootoriga kokku.

Mõttetu plaäma

Postitatud: 27.09.2004 20:52 59
Postitas visla
On siis kuskil mingit venda kes oleks pädev asja reguleerima.

Re: Mõttetu plaäma

Postitatud: 27.09.2004 20:55 05
Postitas Raino
visla kirjutas:On siis kuskil mingit venda kes oleks pädev asja reguleerima.
http://www.hot.ee/diislikeskus/

Postitatud: 27.09.2004 22:01 41
Postitas fox666
Kas kellelgi on ka kogemusi,on see diislikeskus ka oma nime väärt?

Postitatud: 27.09.2004 23:45 10
Postitas Raino
fox666 kirjutas:Kas kellelgi on ka kogemusi,on see diislikeskus ka oma nime väärt?
Mul oli auto korra seal tegemisel.
Nimelt kui ise pumba mah akruttisin ei saanud ma enam auto käima kuna olin tühi käigu paigast ajanud(nüüd siis targem).Viisin auto sinna õhtul ning näitasin neile kus tosool on mida ma ponud jõudnud sisse valada.Ja ütlesin neiel et pange käiam küll ma ise edasi kokku panen..Õhtul kui järele läksin oli massin korras ning asjad mis mul olid külge panemata kah olid küljes.. :D
Üldiselt maitse asi...See vend kes seal neid mootoreid ning pumpasid teeb on ok vend...Jagab pisut värki..

Postitatud: 28.09.2004 06:47 13
Postitas truumu
Ailer kirjutas:selle kaane liigutamisega on nii, et mootor peab töötama, keerad kruvid poollahti ja koksad vasaraga näiteks juhi poole. Kui pumba kaan liigub kas või pool milli on juba kõva muutus mootori töös. Sealt saab ka kütuse kulu ja minekut reguleerida. Kui pöörded on üleval siis nattu natu tagasi, tulede poole pumba kaant.
tegu siis elektroonikaga :shock:

Postitatud: 28.09.2004 09:24 11
Postitas Ailer
mis siin imestada on? Kas vasaraga koksamine ei meeldi? Võib ka millegagi lükata, aga koksamine kõige efektiivsem, (kõige tundelisem) olen reguleerinud ja paika pannud 3 pumpa ja kõik töötavadilust, kütekulu on normaalne (6-7l 100km). [Kõrvad peavad peas olema, sest kogu värk on kuulmise järgi.] Käima lähevad kõik ideaalselt. Muidu oli minu omal nii et soojalt pidi ketrama umfes 2-3 sek, peale regulli on poolest pöördest. Üks näiteks ei käivitunud kui oli alla -15c peale regulli ei olnud ka -20c probleem. Kõik tuleb kogemustest ja omal nahal proovimisest. Olen asjas sees olnud juba üle 5 aasta ja nii need kogemused tulevad. Siiani midagi suurt pe... pole pannud. Õnneks!
Loomulikult on olemas ka UM kuhu võib igakell oma suure rahakoti ja probleemidega minna, nii et minu juttu pole vaja kuulata. ;) Sel juhul on üldse see foorum , mis siin ikka targutada, jalad selga ja lähimasse servisesse.

Re: TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 03.03.2010 22:07 03
Postitas eivoe
Küsiks ühe võhikliku küsimuse. Kus asub see Kaan, millest te siin räägite .?

Re: TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 11.02.2011 17:41 23
Postitas renet50
eivoe kirjutas:Küsiks ühe võhikliku küsimuse. Kus asub see Kaan, millest te siin räägite .?
ära sa jumala pärast seda kaant puudu, kui sa ei tea kus see vel ongi :mrgreen:

Re: TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 11.02.2011 19:41 47
Postitas fuse r32
Siinse artuteluga tekkis selline küsimus, et kas kuskil on müüa (näiteks UM)mingit spets rakist, millega saab kaant regullida? Või kas keegi on ise teinud midagi taolist?

Re: TDS ja kütusepumba reguleerimine

Postitatud: 15.02.2011 11:45 41
Postitas ooDDoo
Tegelt käib see kogu värk ja regullimine arvutiga. Haamriga ja hea kõrvaga saab ka hakkama.
Asi käib siis nii et
* spetsialist paneb juhtme taha
* vaatab küttehulka ja süütenurka
* keerab kaane poldid nõks lahti
* keerab kaane poldid kinni tagasi*
* paneb arvutis süütenurga paika*
* toksib kaant sellisesse asendisse et arvuti näitab õiget küttehulka

(kodustele toksijatele soovitan siis nii et keerake ka poldid korra lahti ja siis kinni tagasi kuna pärast toksimist neid polte keerata siis küttehulk muutub)

See on minu arvamus asjast ja ei pruugi alati õige olla!!
Kui keegi teab kuidas asi reaalselt käib võiks sõna võtta !!!