Loo subjekt 86 aasta 325i. Auto töötas igati
normaalselt kuni ühel hetkel tundus möödasõidul,
et hing jääb kinni. Järgmisel päeval algas pidev
täistõmbamine ning must toss taga. Kontrollimiseks
pandi riiulilt peale Ford Granada 2.8 K-jetronicu
pump, kuid sellega läks veel rohkem täis ning
tossas veel kõvemini. Järgmisena võeti maha pihustite
renn ja pihustid, pesti puhtaks ning pandi tagasi
(viimane bensiin külajaamast). Peale pesu probleem
kadus kuid järgmisel hommikul jätkus vanamoodi.
Auto võttis kütet 20l/100 peale, tossas ja paukus.
Autol ei ole katti ega lambdat.
Milles oli viga?
Tshainiku nupunurk vol 2
Pakuks, et viga jagajas - kas siis jagajarootor või jagajakaas puruks, vigane vms.
Enda kunagisel 318i-l nimelt pärast ühe külasepa töökoja külastamist ilmnesid sarnased sümptomid. Tegelane oli unustanud jagajakaane kinnitada
Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR
Enda kunagisel 318i-l nimelt pärast ühe külasepa töökoja külastamist ilmnesid sarnased sümptomid. Tegelane oli unustanud jagajakaane kinnitada

Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR [/quote]
Väääga hea!
Kuigi pole põhiline variant aga siiski õige.
Regulaatorile viitab ka ajutine töölehakkamine
peale pesemist, korraks korda ja jama jätkub.
Pudel õlut klubi kulul ma ütleks:)
PS: vaata vol 3
Variant veel et bensusurve regulaator õhtal, filter rämedalt umbes - ühesõnaga bensusurve tugevalt kõrgem?
AR [/quote]
Väääga hea!
Kuigi pole põhiline variant aga siiski õige.
Regulaatorile viitab ka ajutine töölehakkamine
peale pesemist, korraks korda ja jama jätkub.
Pudel õlut klubi kulul ma ütleks:)
PS: vaata vol 3