1. leht 1-st

ei leia küünlaid üles

Postitatud: 09.10.2004 20:22 45
Postitas randolfe
vat nüüd on jama . ei leia küünlaid üles kus asuvad. masin 320i e36
väga piinlik lugu küll.

Postitatud: 09.10.2004 20:32 32
Postitas meph
:)
Erm... mootori peal vasakul pool on siis suur plastmasskate, see võta maha, selle alt peaksid välja paistma süütepoolid, need kruti ka maha, siis näed küünlaid :)

Postitatud: 09.10.2004 23:59 31
Postitas erik
Sul vist samad tööd kui minulgi on olnud.
Ega see pole raske jah, kate maha -4 kohast. siis on iga küünla otsas süütepool, nagu tuuma reaktorid istuvad küünalde otsas.
Kõige viimast on natuke raskem kätte saada, aga küll seegi õnnestub.
Pilt ka sellest tööst.
Pilt

Postitatud: 10.10.2004 01:11 04
Postitas acid
parem ära torgi kui autost midagi ei jaga.

Postitatud: 10.10.2004 09:57 41
Postitas Oliver P
acid kirjutas:parem ära torgi kui autost midagi ei jaga.

Mis see nüüd tähendab siis :roll:
Ei ole ju raske küünlaid maha võtta kui on öeldud kus need täpselt asuvad.
kui inimesel ei ole sellist mootorit enne olnud siis esimesel hetkel võib jah tummaks võtta et kus ja mis.
Väga lihtne on küünlaid kätte saada.Igal süütepoolil on kaks mutrit ja kõik.
Selle jaoks teenindusse minna oleks viimane lollus.

Postitatud: 10.10.2004 10:25 55
Postitas acid
Võibolla praegu pole raske maha võtta,aga kui asja ei jaga ja uued küünlad tõmmatakse kinni nagu rattamutrid ja kes teab mida veel,vot siis võib asi järgmisel vahetuse korral jamaks minna

Postitatud: 10.10.2004 11:12 59
Postitas Cado
acid kirjutas:Võibolla praegu pole raske maha võtta,aga kui asja ei jaga ja uued küünlad tõmmatakse kinni nagu rattamutrid ja kes teab mida veel,vot siis võib asi järgmisel vahetuse korral jamaks minna
Kas sa sündisid kohe mutrivõti käes ja oskasid kõike???
Vigadest õpitakse ja hea üldse ,et inimene tahab õppida. :lol:

Postitatud: 10.10.2004 11:22 07
Postitas randolfe
minu meelest ka mis te riidlete.
tänud teistele kes ikka toetavad. eile otsisin sealt kandist , aga pole päris kindel olnud , sellepärast küsisingi nõu.nüüdvõin julgelt edasi tegutseda.vana e 30 oli ka mul pritsung aga mootor oli küll oopis lihtsam.

Postitatud: 10.10.2004 11:39 36
Postitas Oliver P
randolfe kirjutas:
vana e 30 oli ka mul pritsung aga mootor oli küll oopis lihtsam.

Eks kõik arenevad :!:
Nii autod kui ka nende omanikud :D

Postitatud: 10.10.2004 12:27 20
Postitas truumu
ja kusjuures M50 -l peabki küünlad tugevamini kinni tõmbama, kui tavalisel, neil miskipärast komme ennast lahti keerutada :D

Postitatud: 10.10.2004 22:05 51
Postitas randolfe
leidsin üles ja puhastasin ära.väljanägemine oli muidu norm aga kes teab palju nad läbi sõitrnud on.mul on bosch super plus.
mis küünlad muidu kõige normaalsemad oleks ja mis hind on?

Postitatud: 11.10.2004 06:34 23
Postitas truumu
kasuta otsingut, teema on väga põhjalikult läbi näritud nii mõneski topicus

Postitatud: 12.10.2004 02:02 04
Postitas Sander
randolfe kirjutas:leidsin üles ja puhastasin ära.väljanägemine oli muidu norm aga kes teab palju nad läbi sõitrnud on.mul on bosch super plus.
mis küünlad muidu kõige normaalsemad oleks ja mis hind on?
Tere, huvi pärast küsin et miks sa neid puhastasid? Ja kuidas sa puhastasid? Ja kas midagi läks paremaks\halvemaks pärast puhastamist?

Postitatud: 12.10.2004 07:06 54
Postitas truumu
küünalde puhastamisest:
1.kõige parem viis saada küünlad puhtaks on nende vahetus
2.kui vahetada ei ole võimalik, soovitan järgmist skeemi:
küünlad Carb. Cleaner-iga üle, vajadusel pintsliga aidates
suruõhuga kuivaks
gaasipõletiga(leeklambiga) elektroodide ja soojuskoonuse osa punaseks
maha jahutada, peale panna
traathari jätab soojuskoonuse peale el,juhtiva jälje, liivaprits lõhub soojuskoonuse glasuuri, neid mitte kasutada(muidugi, kui ei taha pärast mulle raha anda diagnosti eest :lol: )