Talverehvid E34-le
Postitatud: 11.10.2004 17:35 28
huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna. variante on 2: 185/65 R15 ja 195/65 R15?
saad panna loomulikult mõlemad.jevgeni kirjutas:huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna.
Kas 205 papu taga liiga lai ei ole ?? Või ei saa sellise suure auto all arugi, et suht lai kumm ?Nu kirjutas: Seekord jälle ostsin M+S+naelad. 195/65 ette ja 205/65 taha.
Nu sis läheb.. ikka 205 taha ja 185 ette ja asi antsNu kirjutas: a see loogika mille järgi sa taha 185 ja ette 205 paned on küll kahtlane
jälle targemakskadakas kirjutas:Peale kummilaiuse peab ka koormusindeksit jälgima ,eriti touringu korral.
Touringul peaks see olema vähemalt 95.Kitsamad kummid tehakse tavaliselt väiksemate koormuste jaoks.Üks tuttav sai nii oma kummidest kiirelt lahti( muutusid loperguseks).
UG 500 on tõesti hea rehv, kuid tal on üks miinus, nimelt ta kulub suht kiiresti. olen näinud seda rehvi peale ühe talve all olekut. see sild mis oli vedav kulutas rehvi täitsa korralikult ära, nii et teist talve seda rehvi enam alla ei pane. ilmselt üks saladus selle rehvi heas pidamises nii jääl kui ka lumel ongi kummi pehme koostis. aga ühe rehvi eest ja üheks talveks 1200 eeku on maksta natsa palju.pocket kirjutas:tore kokkusattuvus, -eelmine talv sai siis liigeldud mõlema variandiga, passatil olid all Nokia HkP1 (185) ja E34 jal UG 500 (195), mõlemal juhul oli tegu 50% kulunud rehvidega. Ei oska öelda palju see autost olenes aga E34 ga tundsin ennast palju turvalisemalt.
Seega soovitan UG 500
E34 sedaani uksepostilt lugedes on M+S rehvide miinimum laiuseks antud igaljuhul 195jevgeni kirjutas:huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna. variante on 2: 185/65 R15 ja 195/65 R15?
Nokian WR lamell on täiesti saadaval 255/40 17 mõõdus, hind ca 3-3,5k tükk.ottOmar kirjutas:ma tahaks hirmsalt 255 laiust alla panna, aga kumme pole saada kuskilt.
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel
mõtlen sama, et võiks talvekad 17 velgedele panna, aga raske on HEA hinnaga ja 225 v 235 laiusega talvekaid leidaAnti kirjutas:Nokian WR lamell on täiesti saadaval 255/40 17 mõõdus, hind ca 3-3,5k tükk.ottOmar kirjutas:ma tahaks hirmsalt 255 laiust alla panna, aga kumme pole saada kuskilt.
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel
Naela tõsi küll vist selles mõõdus ei leia.
Samas kui velg kannatab, siis üle 235 laiuse ei soovitaks ikkagi minna.
talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.E32 kirjutas:mõtlen sama, et võiks talvekad 17 velgedele panna, aga raske on HEA hinnaga ja 225 v 235 laiusega talvekaid leida![]()
peab vist siiski originnal velgede kasuks otsustama...
eks ta oleneb ikka mõlemast, nii laiusest kui mustrist..Miki-Hiir kirjutas:Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.jevgeni kirjutas:talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
Kust sa need kummid hankisid endale?Lauri_L kirjutas:Endale ostsin ja panin alla täna uued naastrehvid 15/65/195 mõõdus. Väga fine on. Tootjaks master, 04a mudel ja hinnaks 665.-/tk
Pärnust Masteri kauplusest Papiniidu tänaval, anti ka 18k garantiid ja allapanek tasutaSimsa525 kirjutas:Kust sa need kummid hankisid endale?Lauri_L kirjutas:Endale ostsin ja panin alla täna uued naastrehvid 15/65/195 mõõdus. Väga fine on. Tootjaks master, 04a mudel ja hinnaks 665.-/tk
Mustri puhtaks viskamine tähendab ju seda, et rehv veeredes maast üles korjatud lume/pori/lörtsi mustri vahelt välja viskab enne kui jälle sama koht maad puudutab - lumes väga oluline omadus, et rehv lihtsalt ümaraks rulliks ei muutuks.Kristjan_K kirjutas:eks ta oleneb ikka mõlemast, nii laiusest kui mustrist..Miki-Hiir kirjutas:Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.jevgeni kirjutas:talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
mida laiem kumm, seda kauem läheb ju aega et see saast kummi keskelt äärtesse & minema jõuaks