e34 keskmine ventilaator puhub külma
e34 keskmine ventilaator puhub külma
selline põnev probleem - hommikuti panen auto rõõmsalt sooja ja ootan kuni jope seljast ära võtta saab. Mingi hetke pärast (tavaliselt pärast sõidu alustamist) hakkab salong soojenema ning aknale ja jalgadele puhub mõnusalt sooja õhku (õigepea lausa tulist) kuid keskmistest puhuritest (konsoolil, uste küljes) tuleb täiesti külma õhku.. nagu otse väljast tuleks..
Kas ma olen lihtsalt dumb-user ja ei oska kuskilt midagi sisse lülitada või on jälle mingi kardinaalne remonditeema vaja ette võtta.. (tagumiste udutulede vahetus vms.. )
Kas ma olen lihtsalt dumb-user ja ei oska kuskilt midagi sisse lülitada või on jälle mingi kardinaalne remonditeema vaja ette võtta.. (tagumiste udutulede vahetus vms.. )
I had a life once. Then I bought a BMW
Vastan siis eelmises lõimes olnud küsimusele tagumise keskmise ventilatsiooniava kohta: sealt peabki ainult jahedat õhku tulema (kas välisõhk või konditsioneeritud). Soe tuleb taha esiistmete all asuvatest avadest. Pilt selgitab:

Ja eesmise keskmise ava kohta: leidsin ühe viite probleemi kirjeldusele, juhuks kui see keskmine temp. ratas juhtub mehhaaniline olema. Seal on tegu mingi trossikese kinnijäämisega. Õhtul saan ehk ka mõne illustratsiooni siia lisada.

Ja eesmise keskmise ava kohta: leidsin ühe viite probleemi kirjeldusele, juhuks kui see keskmine temp. ratas juhtub mehhaaniline olema. Seal on tegu mingi trossikese kinnijäämisega. Õhtul saan ehk ka mõne illustratsiooni siia lisada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hmm mul tuleb ka keskelt sooja (kuid külma peale keerates seda ratast) õhu temperatuur küll ei muutu ,ikka puhub sooja. Alles siis kui temperatuuri madalamale sätib hakkab jahedamat puhuma. Ei tea mis jama on selle soendus värgiga:(
Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks
Copysin oma mure siia üle
Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks
Copysin oma mure siia üle

Lancer EVOLUTION 9
TereKalmer K. kirjutas:Huvitav kas E30 on samalaadne süsteem?
E30l saad keskele sooja, kui keerad temp max peale. Käsiraamat räägib, et temp nupu asendites kella 10-14 vahel lastakse keskele segatud õhku. Aga tegelikkuses tuleb sealt talvel üsnagi külm õhk. Minu meelest väga hea süsteem, jalad ja klaasid soojas, aga pea saab värsket jahedat õhku. Jutt kehtib facelifti järgsete e30 kohta.
Sven
siin 2 varianti :Kristo_P kirjutas:Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks
*lüliti kulunud või seest sassis
*reostaat vigane või klemmid ei anna ühendust. Omal oli e36-l sama jama et ainult 1. ja 4. kiirus oli. Otsisin reostaadi üles ja puhastasin oksüdeerunud klemmid ära. Hakkas tööle.
V8 

See on "Restwärme" ehk jääksoojus. Peaks seisva mootoriga veel niipalju sooja andma, kui jahutussärgis seda akumuleeritud on.Diiler kirjutas:Mul tekkis selline küsimus E39 kohta, et selle kliimasüsteemil on nupp nimega "REST". MIs on selle nupu tööpõhimõte,pole sellest siiamaani aru saand....
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
siin võib viga olla ka kulunud soendusmootori harjades.Ise kõik need vead läbi elanud. Lõpuks hakkas mootaor üldse tööle alles peale kapoti alla koputamist.veix2 kirjutas:kas e34 ka lüliti viga,2 ja 3 kiirus puhuvad sama tempoga aga kui suurest august läbi sõita siis hakkab korraks 3 kiiremini tööle
V8 

No see asjandus pole keeruline omal lahti kruttida ja ära kontrollida.
Voolikud lahti, 3 kuuskant muttrit lahti ja ongi käes.
Siis 6 TX tüüpi kruviga käib korpus kaheks osaks. Kui
lahti võtad siis ega seal suurt muud olegi kui kaks koonust
peene varre otsas. Vaatad järgi kas liiguvad vabalt kui jah siis
ilmselt on mingi elektriline probleem.
Voolikud lahti, 3 kuuskant muttrit lahti ja ongi käes.
Siis 6 TX tüüpi kruviga käib korpus kaheks osaks. Kui
lahti võtad siis ega seal suurt muud olegi kui kaks koonust
peene varre otsas. Vaatad järgi kas liiguvad vabalt kui jah siis
ilmselt on mingi elektriline probleem.