1. leht 1-st

K: 540 4.4L (220 kw, 98 aasta) & Kompressor ?

Postitatud: 21.10.2004 13:26 01
Postitas Red
Tere

Selline küsimus, millega pole kunagi kokku puutunud... :?

Klient soovis oma autole Kompressorit (just nimelt kompressorit, mitte turbot), aga tal nii suur mootor 4.4, et ma isegi ei tea, kas on üldse selliseid ..suured?

Ma tean, et kõige parem variant oleks turbot, aga miski pärast klient tahab Kompressorit...

Arvumused, ettepanekud?

Postitatud: 21.10.2004 13:30 04
Postitas Charly
kolista aftermarket tootjate lehtedel, kompressorite koha pealt peaks abi saama ka tqhq foorumist

Postitatud: 21.10.2004 13:31 16
Postitas meph
Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... lihtsalt tööpõhimõte on veidi erinev mõlemal... turbo peaks olema efektiivsem veidi, kuna kompressorit käitatakse mootori enda pealt mingi rihmaga vast, turbo aga ajab ennast väljalaskegaasidest pöördesse. kompressori eeliseks on see, et selline asi nagu turbolag puudub. võimsus peaks olema madalamatelt pööretelt kättesaadav ka.

ehk siis ma usun, et sellisele leiab kompressori küll... Kas Active Autowerke midagi ei paku sellele?

Postitatud: 21.10.2004 13:39 20
Postitas Silwer
Alles siin liikus mingi link, kus olid toodud 4,4 liitrise BMW X5 kompressori komplektide hinnad.

Postitatud: 21.10.2004 13:42 11
Postitas Red
[quote="meph"]Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... quote]

Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida :)

näiteks, meil nüüd olemas Corrado G60 ja seal me vahetame stock kompressor MB vastu. Ta on suts suurem ja suudab rohkem boosti teha.
Aga jah, kompressorti puhul mootor kaotab kuni 30% oma võimsust...

anyway, klient soovis just nimelt kompressorit (ei tea, see mootor väga hästi töötab madalamatel pöördedel, et oleks parem turbot panna)..aga klient on kuningas...

Postitatud: 21.10.2004 13:51 25
Postitas Red
või äkki saaks aint hooratas suuremaks muuta?

Corradole näiteks pakutakse selline asi:

Pilt
Pilt

Increases the rev of the G-Lader.
More boost and Horsepower!
Black coated high quality alloy.
With 11,5 mm belt for G-Lader

ma ausalt, kompressorit ei tunne..kui oleks turbo, siis NoProblemz..

Postitatud: 21.10.2004 14:13 10
Postitas meph
Red kirjutas:
meph kirjutas:Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku...
Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida :)
Erm... mina lihtsalt mainisin, et asi, mida nii turbo kui kompressor teevad on sama, ehk siis pakivad õhku rohkem silindrisse kokku ;) Kuidas sa sellega saad mitte nõustuda, kui sa praegu ise täpselt sama ütlesid :) :)
Ma lihtsalt ei hakanud spetsiifikasse praegu minema... loomulikult on turbo ja kompressor täiesti erinevad asjad iseenesest ja boosti tekitavad mõlemad.. eesti keeli siis ülerõhku...

Postitatud: 21.10.2004 14:35 59
Postitas priitv8

Postitatud: 21.10.2004 15:00 45
Postitas Red
OK, sain nüüd natukene aru, kuidas see asi toimub.

Sobib väga hästi MB V8 kompressor, mis uuena maxab SilberAutos ü 35 000 eek + intercooler + kinnitus + chip või Greddy e-manage (et rohkem kütust lisada) ja muud lisad = 65T eek..mis kindlasti selle auto puhul ei ole eriti suur raha...

Ja selle moootori puhul kompressor tuleb kindlasti soodsaim, kui twin turbo...

Samuti, G60 kompressor ei sobi sinna, sest ei suuda nii palju rõhku anda, et hea tulemus saada...

vot...kommentz? :oops:

Postitatud: 21.10.2004 15:38 49
Postitas Aare
ILma eelneva vastava kogemuseta unusta selle töö tegemine parem ära.

Kõige sobivam variant on rihmaga käitatav Vorteci mahtkompressor, hinnad on alates 3000 dollarist.

Postitatud: 21.10.2004 16:30 48
Postitas Red
Jah, olen sinuga täitsa nõus. See on keeruline...aga samas klient tahab seda...

On kuskil saab vaadata neid kittid? Kas seal on ka cooler sees?

Postitatud: 21.10.2004 16:34 29
Postitas Aare
See mootor ise pole just kõige kõvemast rauast, niiet vigu seal andeks ei saa.

Kompressorid ise.

http://www.vortechsuperchargers.com/products/

Postitatud: 21.10.2004 17:40 24
Postitas xjan
milleks mängida õnnega ja ise aretada kui kogemus selles vallas niivõrd väike?

võin julgelt väita, et lihtsalt stiilis "MB kompressor + veel midagi" ei anna sulle ja kliendile soovitud tulemust. Antud ptöö on tunduvalt keerulisem kui see alguses tundub.

las klient ostab valmis komplekti - neid on saadaval palju, hind on küll keskeltläbi ca. 100-150 tuhat krooni, aga see on seda väärt.

üks link ka: www.lindenspecialvehicles.com/bmw-supercharger.htm

parim on kindlasti euroopas G-power BMW osas, kuid nendel minumeelest 4L mootorile komplekti pole

Postitatud: 21.10.2004 17:56 03
Postitas Red
OK, anyway äitah...laseme pigem twin turbot teha, selles vallas kogemus vähemalt olemas...

Postitatud: 22.10.2004 12:57 39
Postitas xjan