1. leht 1-st
K: Check Engine (E34) ?
Postitatud: 22.10.2004 11:36 18
Postitas zaazk
Nii.. sai armatuuris läbipõlenud pirne uute vastu vahetatud, aga nüüd põleb mul seal kogu aeg lamp "CHECK ENGINE" (punane). Alguses ei olnud midagi ja siis mõne aja pärast äkki hakkas põlema ja nüüd ta ongi kogu aeg nii, tglt nagu vligub kustumatuna, ära ei kao, et mis see on nüüd?? Tõlgituna on see, et kontrolli mootorit või midagi, kas see lamp peaks aint süüte keeramisel korra põlema ja siis kustuma nagu teisedki märguanded, või teab keegi selle konkreetset ülesannet ja miks ta mul nüüd siis põleb ainult seal, kas lühises midagi??
Ja siis veel üks asi, et vasakpoolse taga ukse juures viimase klaasi juures (nn "kolmnurk-klaasi") suurel kiirusel tuul vihiseb vaikselt, sai proovitud, et uks rohkem kinni läheks, aga kasu polnud, et kas tihendid väsinud, saavad nad seal üldse nii ära "kuluda"?? Mis need uued ka maksta võivad umbkaudu?
Postitatud: 22.10.2004 12:05 44
Postitas Charly
Check engine - mine diagnostikasse
vilin - mul oli selline juhus, et kui tagumise akna alla lsain, ja siis kinni, läks c piilari poolne tihed klaasi alla u poole pealt.....sai tuhendit veitsa muditud ja õigesse asendisse pandud ja oli timmis....ühesõnaga vaata hoolikalt tagumise ukseklaasi tihendit
Re: K: E34 ?
Postitatud: 22.10.2004 15:18 45
Postitas priitv8
zaazk kirjutas:Nii.. sai armatuuris läbipõlenud pirne uute vastu vahetatud, aga nüüd põleb mul seal kogu aeg lamp "CHECK ENGINE" (punane).
Kas see on USA-st toodud E34? Euroopa omadel pole sellist lampi.
Postitatud: 23.10.2004 14:23 31
Postitas zaazk
..... vot selle kohta ei oska ma küll midagi öelda, kust ta toodud kunagi on..

olen vähem kui kuu aega selle masina omanik olnud ja nüüd tasapisi avastangi igast asju, eelmine omanik polnud suurem asi teadja mees ei millegis.
aga jah, 88a. kohta on mul päris hästi tal varustust peal, suur kompuutergi originaalis + muu..
ja turvavööde kinnituse kohta ka lamp armatuuris olemas, kas see pole USA värk või on tavaline asi??
ja mis see "CHECK ENGINE" on siis, midagi vaja ikka vaja kontrollida??
uksega selline asi, et mul siiski ei tõmba uks kinnipanemisel nii vastu tihendit nagu peaks, aknaga on kõik korras, seal pole midagi, vist ikkagi need suuremad raamide tihendid väsinud selllel uksel.
Postitatud: 23.10.2004 15:01 21
Postitas priitv8
zaazk kirjutas:..... vot selle kohta ei oska ma küll midagi öelda, kust ta toodud kunagi on..

ja turvavööde kinnituse kohta ka lamp armatuuris olemas, kas see pole USA värk või on tavaline asi??
ja mis see "CHECK ENGINE" on siis, midagi vaja ikka vaja kontrollida??
Aga ütle VIN-koodi seitse viimast sümbolit, siis saame teada.
CE on jah kalifornia roheliste algatus, tähendab emissiooniga seotud probleemi mootoris.
Euroopa mudelitel (v.a. Rootsi vist) ei olnud ka seda turvavöö signaali. Kas ta on ikka vöö lukuga seotud või kustub lihtsalt niisama nats aja pärast ära?
Postitatud: 24.10.2004 14:30 58
Postitas zaazk
VIN koodi seitse viimast sümbolit siis on järgmised: 3517437
.....no mis maa masin mul on siis nüüd??
CE-tähendab emissiooniga seotud probleemi mootoris.??!! Et mis see "emissioon" tähendab siis nagu???
Ei, see turvavöö lamp siiski vöö lukuga seotud ei ole, lihtsalt kustub ära jah natukese aja pärast.
Postitatud: 24.10.2004 14:50 56
Postitas Ragnar
zaazk kirjutas:VIN koodi seitse viimast sümbolit siis on järgmised: 3517437
.....no mis maa masin mul on siis nüüd??
Jaapani

Postitatud: 24.10.2004 15:10 54
Postitas zaazk
Postitatud: 24.10.2004 17:08 10
Postitas priitv8
Pakuks 06/88 520iA M20
Aga kas on Euroopa või jaapani variant, see ei selgunudki.
Postitatud: 24.10.2004 17:57 41
Postitas Ragnar
üks koht näitab 06-88/ 525 ECE
ja teine 06-88/525 JAP
Postitatud: 24.10.2004 21:19 43
Postitas priitv8
Sry minu viga, on jah ikka 525iA, aga minu oma palub ise valida kas ECE või JAP. Enne seda näitab küll ECE.
Aga kuna rool on vasakul, siis tundub JAP nigu mõttetu

?
Postitatud: 25.10.2004 09:14 32
Postitas zaazk
..kumb ta nüüd on siis kokkuvõttes, mõlemad??

Postitatud: 25.10.2004 10:11 40
Postitas Markko
minulgi check engine ning turvavöö tuluke olemas,
aasta ja mootor samad ning täiskompuuter samuti,
VIN ...3509973
Postitatud: 25.10.2004 11:42 02
Postitas priitv8
zaazk kirjutas:..kumb ta nüüd on siis kokkuvõttes, mõlemad??

Vasakpoolse rooliga pole jaapanis suurt midagi teha, ju ta ikka ECE on.
Postitatud: 25.10.2004 11:46 36
Postitas priitv8
Markko kirjutas:minulgi check engine ning turvavöö tuluke olemas,
Mis mõttes? Päris töötav tuluke kohe? See lambi koht on kõigil olemas, aga minu omal ei olnud seal pirni sees (nagu ka turvavöö tules). MIL pirnikese panemine palju ei aidanud sest nagu selgus, pole armatuuri ja ECU vahel jupikest traati ka.
Rihma tulele pirni panek andis sama efekti: peale süüte sisselülitamist põleb lihtsalt 30 sek ja kustub ära. Aga rihmalukkudes pole isegi seda lülitit sees (nagu US versioonil).
US versioonil on veel üks lisahoiatus, mida meil ei näe: "Key in ignition lock".
Postitatud: 25.10.2004 13:55 24
Postitas Markko
priitv8 kirjutas:Markko kirjutas:minulgi check engine ning turvavöö tuluke olemas,
Mis mõttes? Päris töötav tuluke kohe?
turvavöö tuluke nagu räägitud ei ole seotud jah sellega kas panen vöö kinni või mitte, lihtsalt põleb hetke.
Check engine õnnestus mingil kummalisel põhjusel ka hetkeks põlevana näha jah, ei mäleta millest tingitud oli.
Re: K: Check Engine (E34) ?
Postitatud: 27.01.2010 16:36 25
Postitas Margo_325
Kuna päris palju igast postitusi ära kustunud siit, siis äkki keegi selgitaks, mis juhtme kuhu peab vedama, et check engine tulukese ka põlema saaks armatuuris?