1. leht 1-st

E34 / küsimus silla kohta

Postitatud: 22.10.2004 13:02 57
Postitas ZoojaPuhur
kas e34 ´96 aasta ix ja tavalisel on üks ja sama esisilla õõtshoob (ja rooliotsad) või erinevad?

Postitatud: 22.10.2004 14:56 52
Postitas 525ixT
erinevad

Postitatud: 24.10.2004 22:19 42
Postitas ZoojaPuhur
õige jah, sul ju neliveduline. kuidas piduriketastega ja klotsidega on?

ps. palju su neliveduline automaat linnas kütet võtab?

Postitatud: 26.10.2004 14:28 29
Postitas 525ixT
ZoojaPuhur kirjutas:õige jah, sul ju neliveduline. kuidas piduriketastega ja klotsidega on?

ps. palju su neliveduline automaat linnas kütet võtab?
Osta ära, siis saada teada! :lol: Olenevalt meeleolust, viimaste proovõisõitjate keskmine on ca 12+ ringis.

Pidurite kohta pole kahjuks meeles, kuigi alguses said vahetatud kõik klotsid+kettad. Samas on käsiraamatus kirjas, et just piduritega seotud tööd tuleks 4veolistel tingimata esinduses teha. Soovitaksin kõik vahetada plaanitud osad kirja panna ja UM-i pöörduda, neil kah kergem kõik asjad selle rariteedi jaoks ühekorraga välja otsida. Ja kui kalkulatsiooni lõpus numbrit näed, siis ehk hakkad mõtlema juba mõne kordatehtud masina peale :)

Postitatud: 26.10.2004 23:47 21
Postitas ZoojaPuhur
525ixT kirjutas:Osta ära, siis saada teada! :lol: Olenevalt meeleolust, viimaste proovõisõitjate keskmine on ca 12+ ringis.

Soovitaksin kõik vahetada plaanitud osad kirja panna ja UM-i pöörduda, neil kah kergem kõik asjad selle rariteedi jaoks ühekorraga välja otsida. Ja kui kalkulatsiooni lõpus numbrit näed, siis ehk hakkad mõtlema juba mõne kordatehtud masina peale :)
Pöördusin mulle pakutava nelivedulise Alpina asjus UM´i. Kui täpne olla, siis käisin isegi kohal selle masinaga. Sillatöödeks taheti koos materjaliga 23 000 (mõlemad esimesed õõtshoovad, rooliotsasd ja pidurid koos ketaste ja klotsidega+tööraha). Praegu kemplen müüjaga, et kes maksab :lol:

Postitatud: 27.10.2004 13:10 32
Postitas 525ixT
Omast kogemusest soovitaksin hoolega kontrollida ka vedrustust, esiamortide vahetus on veel enam-vähem mõistliku hinnaga, kuid nivooreguleerimisega tagaotsa pulkade vahetus võib maksma minna vähemalt 1/5 masina hinnast. Kui asi on korras, siis peab olema nii eest kui tagant väga jäik ning roolivõimu õli (rohelist) ei tohi tagasilla kohal asuvatest "purkidest" ja torudest (mis moodustavad nivooreg. süsteemi) lekkida. See eriti ei tilgu, vaid kleepub koos tolmuga kämpudeks lekkekoha ümbruses.

Postitatud: 29.10.2004 11:25 17
Postitas ZoojaPuhur
525ixT kirjutas:Omast kogemusest soovitaksin hoolega kontrollida ka vedrustust, esiamortide vahetus on veel enam-vähem mõistliku hinnaga, kuid nivooreguleerimisega tagaotsa pulkade vahetus võib maksma minna vähemalt 1/5 masina hinnast. Kui asi on korras, siis peab olema nii eest kui tagant väga jäik ning roolivõimu õli (rohelist) ei tohi tagasilla kohal asuvatest "purkidest" ja torudest (mis moodustavad nivooreg. süsteemi) lekkida. See eriti ei tilgu, vaid kleepub koos tolmuga kämpudeks lekkekoha ümbruses.
kontrollisin, eest oli auto täitsa "vedel", amordid on läbi (tk 5300). roolivõimu õli ei lekkinud, lekkis käigukasti tihend