E36 esiuste mürasummutus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Gensoft
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 29.05.2004 11:17 45
Asukoht: Tallinn

E36 esiuste mürasummutus

Postitus Postitas Gensoft »

On keegi endal tulemuslikult tegelenud selle probleemi lahendamisega ?
Äkki jagaks kogemusi ja soovitusi. Endal plaanis sellega tegelema hakata.
helks
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 23.08.2004 13:05 25
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas helks »

http://www.db-hp.ee/index12.html

endal vaatasin ka uksed olid mingi möginaga koos.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Oma kogemustest võin öelda, et mõnusaim on mässata nende pigimattidega. Noisexi pealemäärimine ilma püstolita on üsna tülikas. 4mm bituumen annab hea tulemi palju kiiremini ja ka odavamalt kätte.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Endal coupel panin niipalju pigimatti kui ustesse mahtus. Noisexiga on seal tõenäoliselt päris ebamugav majandada.
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

endal on plaanis selliste asjadega katset teha: http://www.raituning.ee/shop.php?pid=2169&i=487
eks paistab mis välja tuleb. ukse peale võib arvestada minimaalselt 1 kg seda spayd.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

meph kirjutas:Endal coupel panin niipalju pigimatti kui ustesse mahtus. Noisexiga on seal tõenäoliselt päris ebamugav majandada.
kuidas tulem?
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ärge siis unustage ka aluspinda hoolikalt puhtaks teha. Mul õnnestus ühe ukse sisse aastase vahega kaks korda noisexi paigaldada. :roll:
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

sinna ei tohiks ka selliseid vahesid jääda, kuhu niiskus kogunema võib hakata.
Kasutaja avatar
Gensoft
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 29.05.2004 11:17 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gensoft »

endal on plaanis selliste asjadega katset teha: http://www.raituning.ee/shop.php?pid=2169&i=487
eks paistab mis välja tuleb. ukse peale võib arvestada minimaalselt 1 kg seda spayd.

Kui mingi tulemini jõuad, anna siis teada, kuidas asi võlja tuli. Olen ka ise sellele variandile mõelnud.
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

üldiselt nende spraydega jõutakse väga hea tulemuseni, kuna pole ohtu, et kuskilt mingi jama vahele jääb. ainuke probleem on hind :) kui sul on piisavalt vahendeid, et tekitada vähemalt 4 mm kiht, siis mina kasutaks seda võimalust. vähemalt uste jm keeruliste kohtade puhul. autopõhja pole tõesti kunst pigimatiga teha. ise enne kevadet vist ei jõua autot lahti lõhkuma hakata.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Põhjaga on tõesti lihtne :cool:
ENNE
Pilt
PÄRAST
Pilt
Kasutaja avatar
Gensoft
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 29.05.2004 11:17 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gensoft »

Teades ja tundes BMW head myrasummutust, tekkis MUHV, sulle kysimus, kas see tasus sul ära kah ? On tunda kah , et autos palju vaiksem ?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kokkuvõtvalt võiks öelda, et tasus kuhjaga ära. Vähenes nii teemüra, mootorimüra kui ka "sportivnaja resonaatori" poolt tekitatav plärin. Lisaks 4mm pigimatile paigaldasin osaliselt ka 10mm paksuse viltmati. Kui nüüd veel ukse tihendid jaksaks ka uued panna, siis saaks ehk juba päris heaks. :roll:
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

e36 l in küll mürasummutus paras piix originaalis, e34 oli normaalne
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

bemarifan kirjutas:e36 l in küll mürasummutus paras piix originaalis, e34 oli normaalne
siin on ka suur vahe kas auto on sedaan/touring või kupee
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

E34 ja E36 coupe mürataseme vahe on päris suur, seega olen ise samuti varsti pigimattidega möllamas
Kasutaja avatar
Gensoft
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 29.05.2004 11:17 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gensoft »

no kui võrrelda teiste tootjate sõidukitega, siis on E36 üsnagi hea heliisolatsiooniga. Ja väga suurt tähelepanu on pööratud isolatsioonile, minu arust.
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

Gensoft kirjutas:no kui võrrelda teiste tootjate sõidukitega, siis on E36 üsnagi hea heliisolatsiooniga. Ja väga suurt tähelepanu on pööratud isolatsioonile, minu arust.
sedaani ja touringu puhul see väide peab paika.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

viis autot mida olen omanud helisummutuse järjekorras üleval kõige parem
bmw e34 2.0 90a
opel vectra 2.0 93a v6 kerel
bmw e36 1.8 92a. praegune auto
opel kadett gsi 2.0 89a.
opel kadett gsi 1.8 85a
Kasutaja avatar
Gensoft
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 29.05.2004 11:17 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Gensoft »

Ei tea kas E36`l sõltub siis see asi ka aastanumbrist ? Mul 95 a. ja see on tunduvalt vaiksem, kui 93 a. E36, milles sai ka istutud. Endal mul suurim myra, mis tuleb, on uksetihendi kaudu. (see sai selgeks tehtud peale ukse enda suurt tihendamist, mis ei ole eriti meeldiv tegevus, arvestades, kui keeruline on E36`l ukse sisse matte toppida) Kuskilt jäi ka silma, et alates 95 a. hakati E36`l ustes halvemat isolatsiooni materjali (mindi nö. alt selle materjali valikuga)
Aga raske küll uskuda, et vectra võiks olla originaalis paremini isoleeritud :roll:
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

mul käib kõige rohkem pinda e36 l see et 1.8 mootoriga autol tuleb mootori müra ja rehvide müra sisse
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

minu coupel on müra oluliselt suurem kuna sport vedrustus ja suht otse läbi väljalaskesüsteem tingivad selle, muidu E36 Touring pole palju vaiksem

BMW mürasummutus on võrreldes teiste markidega ikka väga 5+ -sama hea töö on veel Mb -l ja audil
Vasta