Probleem hommikul e30-ga
Probleem hommikul e30-ga
Mul on selline probleem, et minu 320i mootoriga M20B20 hommikul ei taha sõita. Süptoomid on siis sellised.
Hommikul panen külma mootori tööle, ootan kuni mootori pöörded kukkuvad 800-ni. Siis hakkan sõitma, pöörded kuskil 1600-2000 rpm, aga kui vajutan gaasi, siis pöörded jäävad samaks või kukkuvad ja nagu auto ei taha üldse sõita, ühe sekundi pärast, auto jälle hakkab sõitma. Nii toimub 2-3 korda ja kui mootor läheb soojaks kõik on korras.
Milles võib viga olla?
Hommikul panen külma mootori tööle, ootan kuni mootori pöörded kukkuvad 800-ni. Siis hakkan sõitma, pöörded kuskil 1600-2000 rpm, aga kui vajutan gaasi, siis pöörded jäävad samaks või kukkuvad ja nagu auto ei taha üldse sõita, ühe sekundi pärast, auto jälle hakkab sõitma. Nii toimub 2-3 korda ja kui mootor läheb soojaks kõik on korras.
Milles võib viga olla?
Re: Probleem hommikul e30-ga
Mul 520 sama mootoriga ja külmalt jah võib gaasi väga õrnalt vajutada. Vastasel juhul poob nagu kinni mingiks paariks sekundiks justkui keegi keeraks süüte välja vms ja siis hüppab edasi. Kuni mootori soojenemiseni tuleb gaasi ettevaatlikult suruda.antoshka kirjutas:Mul on selline probleem, et minu 320i mootoriga M20B20 hommikul ei taha sõita. Süptoomid on siis sellised.
Hommikul panen külma mootori tööle, ootan kuni mootori pöörded kukkuvad 800-ni. Siis hakkan sõitma, pöörded kuskil 1600-2000 rpm, aga kui vajutan gaasi, siis pöörded jäävad samaks või kukkuvad ja nagu auto ei taha üldse sõita, ühe sekundi pärast, auto jälle hakkab sõitma. Nii toimub 2-3 korda ja kui mootor läheb soojaks kõik on korras.
Milles võib viga olla?
Milles viga ja kas see üldse on viga ei oska öelda.
Indrek
Ma mõtlesin ja tekkis siis selline küsimus mis viga võib olla gaasisiibris?
Gaasitross avab seda täielikult ja see on võimatu et ei avaks.
Võibolla mingid bensu voolikud, torukesed, pump jne on vigased?
Aga täna hommikul märkasin et kui enne sõidu alustamist gaasi anda (3,5-4krpm) siis kõik on korras ja auto ei hüppa.
Gaasitross avab seda täielikult ja see on võimatu et ei avaks.
Võibolla mingid bensu voolikud, torukesed, pump jne on vigased?
Aga täna hommikul märkasin et kui enne sõidu alustamist gaasi anda (3,5-4krpm) siis kõik on korras ja auto ei hüppa.
Kirjeldus vastab üsna täpselt teada-tuntud motrooniku kalale. Ei ole küll ise spets sellel alal, aga mäletan, et just nimelt külma mootori puhul kiputab asi mootorit "üle ujutama", mis väljendub just nimelt sellises puterdamises madalatel pööretel. Meenub ka kuidas kodanik Kuno tellis vist kaks korda UMist uue aju, sai selle peale tehases "taastatud" asja, millel hädad vaid pisut väiksemad. Kolmas kord toodi täiesti uus asi, mis töötas.
lambda arv ja andur kaks eri asja, kuigi seos olemas. ideaalis peaks andur hoidma lambda arvu: 1,0000 ehk siis teoreetiliselt vajamineva ja tegelikult saadava õhu hulk on sama...antoshka kirjutas:Motronikul, nagu ma tean, ei ole midagi keerata ...
Truumu, mul on vana diagnoostika paberid ja seal on lambda numbrid 1,004 kuni 1,020 erinevatel pööretel. Mis need numbrid tähendavad ja milline number peab olema töökorras lambdal ?
aga külmalt lambda ei tööta ja soojalt on Sul kõik korras?
CO reguleerimine on endiselt olemas, ka motronicul. Sisekuuskantpeaga kruvi õhumõõtja alumiiniumosa küljes. Täiesti tavaline asi, et mingid "tjuunijad" on nt tühikäigu lonkamise vms varjamiseks seda kruvinud. Tehases on augus plastkork ees.antoshka kirjutas:Motronikul, nagu ma tean, ei ole midagi keerata ...
Truumu, mul on vana diagnoostika paberid ja seal on lambda numbrid 1,004 kuni 1,020 erinevatel pööretel. Mis need numbrid tähendavad ja milline number peab olema töökorras lambdal ?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
soojalt auto ei hüppa aga töötab natuke ebaühtlaselt tühikäigul, kui gaasi anda kuni 1100-1200 rpm siis on korras.truumu kirjutas:aga külmalt lambda ei tööta ja soojalt on Sul kõik korras?
Aga soojalt juhtub teine asi, kui sõita teise käiguga ja hakkad pidurdama, siis vajutad siiduri pedali, mootori pöörded langevad kuni 200-300 rpmini, sekundi pärast pöörded on korras. Võibolla midagi siiduriga.
mul umbes samasugune probla aga aint et karpaga on. kylmalt ei taha kohe mitte yldse töötada aga kui mootor soe siis töötab hästi? vahest muidu ka sooja mootoriga nii teinud agus oli mõte et karpa umbes aga kuidas siis ikkagi soojast peast normaalselt töötab?
ei tahtnud uut teemat tegema hakata kui umbes sama prola
ei tahtnud uut teemat tegema hakata kui umbes sama prola

see, et soojast peast normaalselt töötab on suhteline mõiste...brigaad kirjutas:mul umbes samasugune probla aga aint et karpaga on. kylmalt ei taha kohe mitte yldse töötada aga kui mootor soe siis töötab hästi? vahest muidu ka sooja mootoriga nii teinud agus oli mõte et karpa umbes aga kuidas siis ikkagi soojast peast normaalselt töötab?
ei tahtnud uut teemat tegema hakata kui umbes sama prola
kellele normaalselt, kellele mitte...
tundub siiski et kogu karpa reguleering paigast ära, muidugi nii kaugelt kindlaks teha suht-koht raske...
muuseas, mis autoga/karpaga tegu?
Haapsalus peaks ju tegijaid mehi olema?
et kasvõi gaasid üle mõõta(CO, HC, O2) soojal mootoril
Trummu, eile käisin tehnoülevaatusele, seal mõõdeti CO ja HC.
Mees seal ütles et mootor kuidagi ebaühtlaselt töötab. 3000 pööretel CO näidud hüppavad edasi-tagasi, aga normis. CO hüppas 0,3 ja 0,7 vahel, HC oli midagi 50-80 erinevatel pööretel.
Ja mina kuulsin nagu midagi tagapütist lööb läbi intervaliga 3-4 sekundit.
Lambda arv oli praktiliselt 1.
Mees seal ütles et mootor kuidagi ebaühtlaselt töötab. 3000 pööretel CO näidud hüppavad edasi-tagasi, aga normis. CO hüppas 0,3 ja 0,7 vahel, HC oli midagi 50-80 erinevatel pööretel.
Ja mina kuulsin nagu midagi tagapütist lööb läbi intervaliga 3-4 sekundit.
Lambda arv oli praktiliselt 1.