Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere! Siuke wärk, et kui pidurdan suurema hoo pealt auto jõnksutab nagu oleks kettaga mingi jama. Autol on ka ABS peal. Kuna vahel harva läeb ka armatuuris tuli põlema, et klotsid kulund olin enam, kui kindel, et selles viga ongi,et klotsid kulunud. Samas kuna tuttav töötab Laki autos otsustasime ise enne üle vaadata. Sai kõik veljed alt ära võetud ja klotsid ning kettad üle vaadatud. Klotsid kulumata- korralikud Ühesõnaga kindel idee klotsid küll ära vahetada, aga samas kui klots kulund on (mida ei olnud ) ei tohiks auto ju ikkagi jõnksutada- või mis ?. Kettad olid ka normid. Kui pedaali peal jalga hoida on tunda et midagi nagu oleks kõrgem või lihtsalt pidur võtab ühe koha peal paremini. Samas pidurdusmaa on normaalse pikkusega. Tahtsin küsida teiste poolset kommentaari asjale, et võib olla jahun mõttetust asjast, et vaheta klotsid ära ja korras . PS auto alles ostetud.
Lase igaksjuhuks ka veljed üle kontrollida, et nad ikka tasakaalus on.
Ja soovitaks selleist nippi, mis mu auto puhul aitas: otsi mõni rahulik teelõik, sõida u 100-120 km/h ning siis pidurda kiirus pea 0'ini. Ja korda seda katset 3-4 korda. Äkki on lihtsalt mingi sodi vms seal vahel...
Võid kasutada ka otsingut. Sellest siin varem pikalt juttu olnud, aga .... Pidurdades rool väriseb - esikettad. Pedaal väriseb - tagakettad. See siis rusikareegel
kettakõverust ei ole silmaga sageli näha, keskelt ventileeritavate ketaste viga on, et hakkavad sealt keskelt ussitama ja siis paisubki rooste protsessi mõjul kergelt muhku -ei pea üldse olema inimese poolt ära kuumutatud;)