1. leht 1-st
e34 524 vs. kuumus
Postitatud: 14.11.2004 08:54 49
Postitas ristot
Lugu siis selline,et olen lasknud mõned korrad oma diisli keema.Kui lihtsalt ploki kaane kõveraks tõmbab.Krt. alles sai mootori kap. remont tehud ja uus kaas paigaldatud.

Postitatud: 14.11.2004 09:52 30
Postitas Tarvo
Aga miks ta sul siis keema läheb ikka?
Postitatud: 14.11.2004 10:02 36
Postitas ristot
Ma ei ole kindel milles asi,aga variandid on: kas paisupaagi kork on umbes või see väike voolik mis tuleb radiaatorid paisupaaki. Ma ise arvan,et on nii.Kui keegi arvab teisiti siis oleks hea teada ja roovida.

Postitatud: 14.11.2004 17:22 00
Postitas ristot
Postitatud: 15.11.2004 15:06 47
Postitas Ailer
Sinu pakutud variandid on väga vähe tõenäolised. Kui väike toru umbes on ei juhtu midagi, Kui kork umbes siis läheb radikas umarguseks nagu pall. Sul võib olla radikas umbes(lekke eemaldajat täis), või teine variant veepumba labad kadunud!!!!! või üldse vähe tosooli!!
Postitatud: 16.11.2004 19:09 39
Postitas ristot
Radiaator ei ole umbes see peaaegu uus ja ei ole ma mingeid lisandeid sisse ajanud.Vee pump on alles vahetatud ja tosooli on ka normaalselt.

Viga ikka milleski muus.

Postitatud: 16.11.2004 19:47 33
Postitas Viljar
Äkki on viga termosiduris ?
Aga kui sa oled juba paar ko0rda keema lasknud, siis see head küll ei tähenda.
Lase mootoril töötada nii et oleks norm temperatuur ja keera vee kork vaikselt maha, kui hakkab tosooli välja ajama, siis on midagi jama, näiteks kaan kõver.
Kui teeb väikse sutsu ja välja ei aja, siis peaks kõik ok olema.
Postitatud: 17.11.2004 08:52 41
Postitas Ailer
Siis järelikult plokikaane viga
Postitatud: 17.11.2004 19:07 28
Postitas ristot
Mul ei ole kork kinni,aga toosooli tase ei kao ka. Termosidur???Venitka sidur ve???

(mis maksab) See võib küll hapu olla.Mis võid kaanel või plokil viga olla???Mul need alles remonditud.
Postitatud: 17.11.2004 19:51 26
Postitas Kaidos
Huvitav, miks keegi kunagi ei paku vee keemamineku põhjuseks õhku süsteemis . Mul on endal kaks korda nii olnud, et peale jahutusvedeliku vahetust jääb õhk sisse ja läheb kergesti keema. Ajasin õhu välja, probleem kohe lahendatud.
Postitatud: 17.11.2004 20:06 29
Postitas brigaad
selline kysimus, et kuidas sa selle õhu sealt välja lasid

endal sama probleem (ei hakanud uut teemat tegema)
Postitatud: 17.11.2004 21:39 28
Postitas Viljar
E34 2.4 d on iseõhutuv, seal minuteada ei ole midagi õhutada, kui ilusti rahulikult vedeliku sisse valad ei tohiks ka õhku jääda.
Termosidur maksab 1300-1600.- mina sain 1350.-
Postitatud: 18.11.2004 01:23 02
Postitas Lauri_B
Viljar_V kirjutas:E34 2.4 d on iseõhutuv, seal minuteada ei ole midagi õhutada, kui ilusti rahulikult vedeliku sisse valad ei tohiks ka õhku jääda.
jutt jumala oige
see kehtib ka e28 puhul
peale auto mootori vahetust sai uus vedelik sisse valatud
mootor natukeseks kaima ning uuesti seisma (sest muidu salongi radikas jaab kuivale ning vedelik lahebki keema) siis valad juurde ja ongi teema lahendatud
Postitatud: 18.11.2004 21:10 07
Postitas Kaidos
brigaad kirjutas:selline kysimus, et kuidas sa selle õhu sealt välja lasid

endal sama probleem (ei hakanud uut teemat tegema)
Minu e34 525 sai õhu välja niiviisi, et tõstsin autol esiotsa üles, valasin süsteemi tosooli täis, lasin järjest mootoril käia, aegajalt avasin õhutusklappi radika küljes ja lasin auru välja. mingil hetkel hakkas tosooli välja ajama, siis kork peale ja korras. tasase pinna peal nagu ei tahtnud õnnestuda. Muidugi ei ole ma eriline spetsialist, tegin niiviisi teiste soovituse järgi.
Postitatud: 19.11.2004 17:18 50
Postitas ristot
Õhutus nippel on ju termostaadi korpuse küljes!!!
Postitatud: 19.11.2004 18:19 49
Postitas Viljar
diislitel seda niplit ei ole, vähemalt E34-al, E28 veel oli
E34 peab vaatama, et see peenike voolik mis tuleb radikast paisupaaki ei oleks umbes.
Postitatud: 19.11.2004 22:11 34
Postitas priitv8
Minu M60 mootoril on igatahes termostaadi küljes kohe selline kuulklapp, mis õhutamise ära teeb.

M20-l oli kindlasti termostaadi korpuse küljes õhutuskruvi.
Postitatud: 19.11.2004 22:14 51
Postitas Cardo
ka m20-l on uued termokad sellise klapiga.
Postitatud: 19.11.2004 22:27 46
Postitas Viljar
Nagu ma olen aru saanud, siis need millel on paisupaak salongiseina küljes, peaks olema iseõutatavad.

Postitatud: 20.11.2004 09:16 01
Postitas ristot
Minu diislil on küll see õhutus nippel(89a.),aga see voolik mis tuleb radikast paisupaaki on küll suht kehva. Ma plaaningi selle vahetust.Praeguste ilmadega ei ole küll probleemi,aga kevadeks peaks asi ikka korras olema. :lol:Termostaadi vahetasim ma ka alles,aga ei mäleta küll,et oleks olnud seal selline õhutus nippel.
Postitatud: 20.11.2004 10:13 45
Postitas Viljar
ristot kirjutas:Minu diislil on küll see õhutus nippel(89a.),aga see voolik mis tuleb radikast paisupaaki on küll suht kehva. Ma plaaningi selle vahetust.Praeguste ilmadega ei ole küll probleemi,aga kevadeks peaks asi ikka korras olema. :lol:Termostaadi vahetasim ma ka alles,aga ei mäleta küll,et oleks olnud seal selline õhutus nippel.
Ja miks mitte ei võiks sinu autol olla peale pandud vanem mootor
Ikkagi E28 kere peal on kõigil õhutusnippel ja kui ei ole siis võib olla pandud E34 kere pealt mootor või noh tegelikult piisab ju ainult kaane vahetusest.
Postitatud: 30.11.2004 22:41 56
Postitas ristot
No-nii nüüd siis veel minu keemisest.Täna siis sai ette võetud jällegi pikem sõit. Kõik oli norm. kui äkki jälle temp.andur keemis piiril.Sai siis uuritud ja puuritud mis viga.Selgus,et oli(on) UMBES paisupaagi ots kuhu tuleb see väike voolik radiaatorist.Puhastasin selle ära ja kuna vedasin end statolil siis sai ka suruõhuga puhtaks lastud

.Kõik oli tore!!!! Sai siis jätkatdud kodu teed kui äkki jälle andur laes

siis sai voolik lahti võetud ja visatud otse paisupaaki ja nii ma siis õnnelikult koju jõutsingi

Postitatud: 01.12.2004 17:56 27
Postitas ristot
Postitatud: 01.12.2004 21:35 45
Postitas Ranet
Äkki aitab paisupaagi korgi vahetus uue vastu asja natuke paremaks? Kuna voolik oli juba umbes, miks peaks korgi kanalid puhtad olema. Aga proovi nii, et keerad paisupaagi korgi ime õrnalt peale, peaaegu nagu lahtiselt, kas siis ka kipub keema? Proovi ka auto nina kõrgemale tõstes asja õhutada.
Postitatud: 01.12.2004 22:11 05
Postitas ristot
Korgi alumine auk on umbes küll.Mul kork veits lahti.Kuda saaks puhastada vee süsteemi(katlakivist näiteks)????

Postitatud: 01.12.2004 22:30 05
Postitas Viljar
Soendusradikat ja üksikuid lõdvikuid olen küll katlakivieemaldiga puhastanud ja väga eduliselt, ma ei kujuta ette kui valada veesüsteemis miski kogus seda ja mootor soojaks korralikult ajada, kas see midagi halba ka teeb.
Pigem vast ainult head

Postitatud: 02.12.2004 20:00 51
Postitas ristot
Millega seda puhastada????Kas oleks äkki võimalik sinna väikesele voolikule mingi filter vahele panna???? Mis kannataks kuuma ja tosooli???
Postitatud: 04.12.2004 22:32 48
Postitas ristot
Postitatud: 22.01.2005 23:16 19
Postitas ristot